راهنمای کار با اسپرسوساز بوش مدل veroaroma TES60321

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

راهنمای کار با اسپرسوساز بوش مدل veroaroma TES60321 یکی از مهمترین مسائلی است که به هنگام استفاده از دستگاه باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشید. این مدل اسپرسوساز دارای توان بالایی است و افراد زیادی از این دستگاه در منزل خود استفاده می کنند. این دستگاه از دکمه های لمسی زیادی برخوردار است که با فشردن هریک از دکمه ها می توانید نوشیدنی دلخواه خود را تهیه نمایید. اما انتخاب هریک از این دکمه ها نیازمند برخورداری از اطلاعات کافی در زمینه راهنمای کار با اسپرسوساز بوش مدل veroaroma 360 است. از این رو در این بخش به بررسی ویدیو نحوه استفاده از اسپرسو ساز بوش مدل TES60321 برای شما پرداخته ایم. با آی پی امداد همراه باشید.

ویدیو آموزش استفاده از اسپرسوساز بوش مدل TES60321

اسپرسو ساز بوش BOSCH مدل TES60321RW قابلیت تهیه انواع اسپرسو، قهوه، کافه لاته، کاپوچینو، لاته ماکیاتو و کف شیر را دارد. همچین این دستگاه بهترین دما را برای دم کردن قهوه به کار می گیرد و باعث بهبود طعم و کیفیت قهوه می شود. اما لازمه تهیه یک قهوه با طعم مناسب، اطلاع داشتن از نحوه استفاده از اسپرسو ساز بوش VeroAroma TES60321 می باشد. طراحی این مدل اسپرسوساز به گونه ای است که تعداد زیادی دکمه بر روی بدنه آن تعبیه شده است که هریک از آنها از کارایی خاصی برخوردار هستند. از این رو برای اینکه بتوانید بهترین استفاده از دستگاه خود را داشته باشید، به مشاهده این ویدیو از آی پی امداد در زمینه کار با اسپرسوساز بوش بپردازید تا از بروز هرگونه مشکل به هنگام کار با دستگاه خود جلوگیری نمایید.

راهنمای دکمه های اسپرسوساز بوش VeroAroma TES60321

در ادامه این بخش دکمه های پراستفاده و کاربردی در زمینه راهنمای کار با اسپرسوساز بوش مدل veroaroma 360 را به همراه کاربرد آنها برای شما بیان خواهیم کرد:

دکمه های اسپرسوساز بوش کاربرد دکمه های اسپرسو ساز بوش
Menu دسترسی به منوی دستگاه
ok انتخاب برنامه مورد نظر
دکمه دانه قهوه تنظیمات نوع قهوه مورد نظر (غلیظ، ساده و ..)
AromaDouble تنظیم طعم قهوه با غلظت بسیار بالا
CeramDrive آسیاب کن قهوه
One-Touch Preparation آماده سازی انواع اسپرسو، قهوه، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کافه لاته
SensoFlow حرارت دهی یکنواخت هنگام دم کردن قهوه
MilkClean تمیزی سیستم شیر دستگاه
Individual cup volume تنظیم حجم قهوه براساس اندازه فنجان
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد