به کار گرفتن درام از کار افتاده لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خیلی از ما دوست داریم با وسایلی که خراب شده اند و کارایی ندارند وسایل دیگری ساخته که از آن‌ها استفاده مفید شود به نظر شما با دیگ ماشین لباسشویی چه چیزی میتوان ساخت؟ شاید به نظر شما هم ساختن یک منقل با آن یک ایده جالب باشد. ایده ای برای به کار گرفتن درام از کار افتاده لباسشویی در هزینه‌های ما می‌تواند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی شود؛ در ادامه با وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

چگونه می توان با دیگ ماشین لباسشویی یک منقل درست کرد؟

از آنجایی که دیگهای ماشین لباسشویی از فلزی ساخته شدند که زنگ نزده و محکم هستند بهترین گزینه برای ساخت یک منقل میباشند. شما از این منقل می توانید در هر جایی به راحتی استفاده نمایید. با دیدن این فیلم اگر یک ماشین لباسشویی خراب در انباری خود داشته باشید قطعاً به سراغ آن رفته و آن را به یک منقل باربیکیو به راحتی و در زمانی کوتاه تبدیل خواهید کرد.

ساخت منقل با وسایل دور ریختنی

خیلی از ما وسیله ای که خراب می‌شود آن را دور انداخته و یا در انباری خود اندازیم این کار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست چون یاد داریم پول خود را دور ریخته و یا از آن استفاده نمی کنیم بهترین کار آن است که این وسایل خراب را اگر تعمیر نمی شوند به وسایل دیگر تبدیل کنیم و از آن ها استفاده کنیم شاید ساخت یک منقل باربیکیو با دیگ ماشین لباسشویی کار سختی به نظر برسد اما این گونه نیست.

نکات ایمنی در ویدیو به کار گرفتن درام از کار افتاده لباسشویی

اگر در هنگام ساخت ماشین لباسشویی به ابزارهایی نیاز داشتید که با آنها آشنایی ندارید بهتر است از متخصص این کار کمک بگیرید.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای ساخت منقل باربیکیو

وسایلی که برای این کار نیاز دارید بسیار ساده بوده و یا حتی دور ریختنی هستند. این ابزارها و وسایل ساده به شرح زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی
  • پایه فلزی
  • دریل
  • چکش
  • لولای در
  • مشعل صنعتی
  • میله آهنی
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد