ویدیو بررسی مشکلات رایج چرخ گوشت

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از لوازم پر استفاده و کاربردی که در منزل همواره مورد توجه بانوان خانه دار می باشد چرخ گوشت است، همواره مشکلات ثابتی یرامون چرخ گوشت وجود دارد که بروز آن ها می تواند موجب آزرده خاظر شدن مصرف کنندگان شود، ما د این ویدیو به کمک کارشناس و متخصص شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد قصد داریم تا با ویدیو بررسی مشکلات رایج چرخ گوشت با شما همراه باشیم.

کاربران گرامی؛ تمامی مطالب این پست در ویدیو بالا شرح داده شده است، و با دیدن این ویدیو از مطالعه مطالبه این صفحه بی نیاز خواهید بود.

بررسی رایج ترین مشکلات چرخ گوشت

در ابتدای ویدیو بررسی رایج ترین مشکلات چرخ گوشت از کارشناس آی پی امداد درخواست کردیم تا رایج ترین ایرادات موجود در این دستگاه را به شما عزیزان معرفی کند.

  • خرابی گیربکس چرخ گوشت.
  • سوختگی موتور که ناشی از فشار آوردن به این قطعه می باشد.
  • کند شدن تیغه ها و نچرخیدن حلزونی.

علت نچرخیدن تیغه های چرخ گوشت چیست؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در چرخ گوشت موجود ایجاد خرابی در این دستگاه می شود نچرخیدن تیغه های این دستگاه است که به طور کل کارکرد چرخ گوشت را مختل می کند، در ویدیو بررسی مشکلات رایج چرخ گوشت از تعمیرکار آی پی امداد خواسته ایم تا دلیل نچرخیدن تیغه های چرخ گوشت را برای شما شرح دهد.

  • فشار بیش از حد به دستگاه می تواند موجب خرابی در گیربکس شود که این موضوع منجر به نچرخیدن تیغه های این دستگاه خواهد شد.
  • علاوه بر این خوردگی چرخ دنده ها می تواند یکی دیگر از عوامل نچرخیدن تیغه های چرخ گوشت باشد.
  • در هر دو صورت برای رفع این مشکل باید اقدام به تعویض قطع خراب کرد و راه حلی برای تعمیر وجود ندارد.

چرا چرخ گوشت صدای بلندی می دهد؟

یکی از مواردی که تقریبا می توان گفت همه مصرف کنندگان سابقه مواجه شدن با آن را دارند صدای زیاد چرخ گوشت است، به عنوان پرسش دوم از تعمیرکار شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد خواستیم تا علل بروز این مشکل در چرخ گوشت را هم برای شما عزیزان شرح دهد.

  • درست چفت نشدن چرخ دنده ها که ناشی از خوردگی آن هاست می تواند یکی از علل صدای بلند این دستگاه باشید.
  • وارد کردن فشار زیاد به موتور چرخ گوشت می تواند موجب ایجاد صدای بلند در این دستگاه باشد.
  • خرابی در گیربکس دستگاه یا وارد شدن فشار بیش از حد به آن هم یکی از علل صدای زیاد در چرخ گوشت می باشد.

علاوه بر این توجه داشته باشید که وجود جسم سخت در لوله های ورودی چرخ گوشت می تواند جلوی چرخش حلزونی دستگاه را بگیرد و یکی دیگر از علل صدای بلند در چرخ گوشت باشد.

چرا گوشت در چرخ گوشت چرخ نمی شود؟

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از چرخ گوشت امکان دارد تا با آن مواجه بشوید درست چرخ نشدن گوشت در چرخ گوشت می باشد، شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که گوشت در هنگام خروج از چرخ گوشت به حالت کبیده شده و له شده باشید و عملا به طور درست چرخ نشده باشد.

در این بخش از ویدیو بررسی مشکلات رایج چرخ گوشت از تعمیرکار تعمیرگاه آی پی امداد درخواست کردیم تا علل بروز این مشکل را برای ما شرح بدهد.

  • منشا اصلی این مشکل از گلویی دستگاه می باشد، به طور کلی حلزونی، تیغه ها و شبکه چرخ گوشت می تواند منجر به بروز این مشکل شود، تنها راه رفع این مشکل هم تیز کردن این قطعات با سنگ مغناطیسی و یا تعویض آن ها می باشد.

نکات ایمنی استفاده از چرخ گوشت

از آن جایی که همه ما این صرب المثل را شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است بهتر است تا با رعایت نکات ایمنی استفاده از چرخ گوشت احتمال ایجاد این خرابی ها در دستگاه خود را پایین بیاورید.

در بخش آخر اهنمای تصویری علل خرابی های رایج در چرخ گوشت از کارشناس آی پی امداد درخواست کردیم تا به معرفی نکات ایمنی ای بپردازد که با رعایت آن طول عمر دستگاه خود را می توانید افزایش دهید.

  • از ریختن مواد سخت درون گلویی چرخ گوشت به شدت جلوگیری نمایید.
  • بیش از 10 دقیقه چرخ گوشت خود را روشن نگه ندارید.
  • سعی کنید هر مواد غذایی ای را که قصد دارید چرخ کنید قبل از چرخ کردن نیم ساعت درون فریزر قرار دهید.

علاوه در این در صورت بروز خرابی در چرخ گوشت شما معتبر ترین و مطمئن ترین راه برای تعمیر چرخ گوشت شما استفاده از خدمات آی پی امداد می باشد.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نجفی 30 آذر 1401

    سلام من چرخ گوشت MRS لمسی گرفتم بعد گوشت رو که چرخ کردم چرخ گوشت قفل کرده و خاموش نمیشه الان من باید چکار کنم?

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آذر 1401

      سلام، احتمالا در قسمت مارپیچ چرخ گوشت چیزی گیر کرده

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد