تعمیر چرخ گوشت

خدمات تعمیر چرخ گوشت در کلیه مناطق شهر تهران با استفاده از قطعات فابریک، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص در محل و کارگاه مجهز مجموعه آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات چرخ گوشت: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر چرخ گوشت

چرخ گوشت وسیله ای است که برای چرخ کردن گوشت، سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده می شود. مانند هر وسیله برقی دیگری، چرخ گوشت ها نیز ممکن است خراب شده و روشن نشوند، گوشت را چرخ نکنند، خاموش شوند و ... و در نهایت نیاز به تعمیر پیدا کنند. در همین راستا، خدمات تعمیر چرخ گوشت به مشتریان گرامی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بهترین کیفیت ارائه می شود. تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی تا 365 روز انجام می شود. همچنین با استفاده از خدمات این مرکز، می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. شما می توانید از خدمات مرکز تعمیرات چرخ گوشت از سه طریق تعمیر در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و خدمات پیک آی پی امداد استفاده کنید. جهت ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید و یا در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت نمایید تا تعمیرکار در کوتاه ترین زمان در محل شما حاضر شود.

خدمات تعمیر چرخ گوشت در آی پی امداد از 90 الی 365 روز گارانتی می شود.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت در تهران

در صورت مواجهه با هرگونه خرابی در دستگاه چرخ گوشت خود، لازم است از خدمات یک مرکز مجاز و معتبر برای رفع مشکل آن استفاده نمایید. آی پی امداد یکی از مراکز تعمیرات چرخ گوشت در تهران است که بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می کند. برای استفاده از خدمات این مجموعه، ابتدا لازم است درخواست خود را ثبت نمایید. نحوه تماس با مرکز تعمیر چرخ گوشت در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت این مجموعه نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر چرخ گوشت خود را ثبت نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. در پنل کاربری خود می توانید نام تکنسین یا پیک، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور هزینه ها و … را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار چرخ گوشت با استفاده از قطعات اورجینال طبق توافقی که با شما انجام شده است، در محل حاضر می شود.
  4. در صورت استفاده از خدمات پیک آی پی امداد، دستگاه همراه با رسید کتبی از شما تحویل گرفته شده و نهایتا سه روز کاری بعد صحیح و سالم به شما تحویل داده می شود.
  5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل چرخ گوشت، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چرخ گوشت دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  7. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  8. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.

لازم به ذکر است که از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید به راحتی از طریق پنل کاربری خود با واحد پیگیری و شکایت آی پی امداد در ارتباط باشید.

در صورت برخورداری از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر چرخ گوشت خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر چرخ گوشت در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر چرخ گوشت

زمانی که مشکلی برای چرخ گوشت شما پیش می آید، بهتر است برای رفع ایراد آن از خدمات مراکز مجاز با هزینه مقرون به صرفه استفاده نمایید. هزینه تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد بسیار منصفانه بوده و طبق تعرفه اتحادیه تهران تصویب شده است. به طور کلی می توان گفت هزینه های دریافتی در زمینه تعمیر چرخ گوشت براساس نوع خرابی، قطعات معیوب، مدت زمان گارانتی دستگاه و سایر موارد متفاوت می باشد. تعمیرکاران این مجموعه سعی می کنند بجای تعویض قطعات، آنها را تعمیر کنند تا هزینه تمام شده برای شما کمتر شود. تعمیرکاران مجرب تنها در صورتی قطعه را تعویض می کنند که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. از دیگر نکات قابل توجه این است که می توانید پیش از ثبت درخواست، ابتدا هزینه حدودی تعمیرات را از تعمیرکاران بپرسید و سپس در صورت رضایت، اقدام به رفع عیب چرخ گوشت خود نمایید. مشتریان این مجموعه مطمئن باشند که انتخاب آی پی امداد، اقتصادی ترین و بهترین راه برای تعمیرات چرخ گوشت در تهران است. مبالغ درج شده در جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا حدود هزینه های تعمیر چرخ گوشت را محاسبه کنید.

جدول تعرفه خدمات

قطعات چرخ گوشتهزینه تعمیرات چرخ گوشت
موتور790/000 الی 1/340/000 تومان
چرخ دنده290/000 تا 630/000 تومان
مارپیچ یا حلزونی140/000 الی 275/000 تومان
تیغه150/000 الی 330/000 تومان
پنجره یا شبکه130/000 الی 215/000 تومان
دوشاخه و سیم رابط115/000 الی 175/000 تومان
یاتاقان330/000 الی 440/000 تومان
اورلود310/000 الی 450/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و برندهای چرخ گوشت در آی پی امداد انجام می شود؟

خرابی ها و ایراداتی که در دستگاه چرخ گوشت رخ می دهند، مربوط به برند یا مدل خاصی نیست و هریک از مدل ها و برندهای خارجی و ایرانی چرخ گوشت، ممکن است با ایراداتی در عملکرد خود مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تکنسین های متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات چرخ گوشت، می توانند هریک از مدل های چرخ گوشت های دستی، برقی و چندکاره شما از برندهای مختلف را با بهترین کیفیت تعمیر کنند. از جمله برندهایی که توسط تعمیرکاران آی پی امداد رفع عیب می شوند، شامل:

  • پارس خزر
  • مولینکس
  • تفال
  • نانیوا
  • بوش
  • پاناسونیک
  • کنوود
  • فیلیپس
  • فلر
  • ویداس
  • و …

برای عیب یابی و تعمیر کلیه برندهای چرخ گوشت خود می توانید از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار چرخ گوشت در آی پی امداد

آی پی امداد با جمعی از تعمیرکاران و متخصصین در زمینه ارائه انواع خدمات چرخ گوشت و با استفاده از تجربه و دانش و تخصص آنها بر روی کلیه ایرادات جزئی و کلی دستگاه در خدمت مشتریان می باشد. اکثر خدمات چرخ گوشت شامل تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه بوده و یا ممکن است دستگاه  روشن نشود، موتور جرقه بزند، دود از آن بلند شود و … که برای برطرف کردن آنها لازم است از خدمات مرکز تعمیرات چرخ گوشت استفاده نمایید. تعمیرکاران آی پی امداد با شرکت در کلاس های دوره ای، به طور مستمر دانش خود را به روز می کنند و می توانند کلیه خدمات تعمیر چرخ گوشت را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. از جمله خدمات این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • تعمیر و تعویض موتور، پنجره یا شبکه، تیغه، حلزونی یا مارپیچ، اورلورد، یاتاقان ها، کابل و دوشاخه و … در چرخ گوشت
  • تیز کردن تیغه و شبکه های چرخ گوشت های قدیمی و جدید
  • سرویس کامل، عیب یابی و برطرف کردن کلیه ایرادات دستگاه چرخ گوشت

برای اینکه بتوانید هریک از خدمات ذکر شده را با کیفیت مناسب و قطعات اورجینال دریافت کنید، می توانید از طریق شماره 02158941 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

مرکز تعمیرات چرخ گوشت در تهران

اگر در تهران سکونت دارید و از چرخ گوشت استفاده می کنید، در صورتی که دستگاه شما با ایرادات و خرابی هایی مواجه شده است، پیشنهاد ما این است که برای تعمیر و سرویس دهی دستگاه خود از مرکز تعمیر چرخ گوشت در تهران کمک بگیرید. آی پی امداد دارای شعب مختلفی در تمامی نقاط شهر تهران می باشد و در صورت تماس شما، نیروهایی بسیار مجرب را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام خواهد کرد. این مجموعه با تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط و محله های مختلف شهر تهران، همواره سعی در کسب رضایت مشتریان تهرانی خود خواهد داشت.

ارائه خدمات چرخ گوشت در محل

از دیگر خدمات مهم مرکز تعمیرات چرخ گوشت، تعمیر چرخ گوشت در منزل می باشد. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است، به جای بردن دستگاه به مرکز، تعمیرکار را به منزل بیاورید. با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی به جابه جا کردن و حمل دستگاه به تعمیرگاه ندارید و هزینه حمل و نقل از هزینه های تعمیرات شما کم می شود. دلیل عدم نیاز به جابه جایی، این است که تعمیرکاران و کارشناسان آی پی امداد از دانش روز دنیا بهره مند هستند و پس از حضور در محل مورد نظر شما همراه با تجهیزات لازم، سریعا اقدام به عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت شما خواهند کرد. علاوه بر کاهش هزینه ها، از آسیب دیدن دستگاه خود در اثر جابجایی نیز جلوگیری خواهید کرد. همچنین در صورت نیاز، پیک مخصوص آی پی امداد می تواند به محل شما مراجعه کرده و چرخ گوشت معیوب را از شما تحویل بگیرد. در نهایت پس از 72 ساعت کاری و تعمیر دستگاه، مجددا چرخ گوشت توسط پیک درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد

در صورتی که چرخ گوشت شما دچار مشکلاتی در کارکرد خود شده است، باید در سریع ترین زمان برای تعمیر دستگاه از طریق مرکز تعمیرات چرخ گوشت اقدام نمایید. یکی از مراکزی که باکیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر چرخ گوشت های قدیمی و جدید به مصرف کنندگان ارائه می دهد، آی پی امداد است. این مجموعه بیش از 30 سال است که در حال فعالیت در زمینه تعمیرات چرخ گوشت بوده و طی این سال ها، همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود می باشد. افراد با استفاده از خدمات این مجموعه از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه
  • استفاده از خدمات تکنسین های متخصص و باتجربه
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه های تعمیر
  • بهره مندی از قطعات اورجینال و باکیفیت
  • ارائه خدمات تعمیر چرخ گوشت در محل
  • ارائه پنل کاربری مخصوص برای هریک از کاربران
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کارشناسان در پنل کاربری
  • امکان ارتباط با واحد پشتیبانی، شکایات و پیشنهادات در پنل کاربری

چیکار کنیم تا چرخ گوشت کمتر نیازمند تعمیر شود؟

برخی از اقدامات به هنگام استفاده و کار با چرخ گوشت می تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز خرابی در آن پیشگیری نماید. تکنسین چرخ گوشت در آی پی امداد نکاتی را در ادامه مطرح کرده است تا با رعایت آنها کمتر نیاز به تعمیرات چرخ گوشت خود داشته باشید:

  • هنگام استفاده از چرخ گوشت، دستگاه را روی سطح صافی قرار دهید تا هوا از صفحه توری پایین چرخ گوشت عبور کند.
  • قبل از روشن کردن چرخ گوشت، باید داخل دستگاه را بررسی کنید تا از وجود جسم خارجی در آن مطمئن شوید.
  • همچنین باید گوشت آماده چرخ کردن را چک کنید تا استخوان نداشته باشد.
  • همیشه از یک سیلندر پلاستیکی برای چرخ گوشت استفاده کنید.
  • اگر دستگاه صدا می دهد یا به آرامی می چرخد، باید دستگاه را به سرعت خاموش کنید.
  • هرگز چرخ گوشت را بیکار نگذارید. روشن بودن بدون بار به تیغه و شبکه آسیب می رساند.
  • هر 15 دقیقه یکبار باید چرخ گوشت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.
  • تکه های گوشت را تا حد امکان برش دهید و به طور یکنواخت داخل چرخ گوشت بریزید.
  • پیاز و سبزیجات را با چرخ گوشت چرخ نکنید.
  • پس از هر بار استفاده باید قیف، مارپیچ، تیغه، پنجره و همزن را به درستی بشویید و خشک کنید.
  • در پایان از مقداری آرد سوخاری خشک استفاده کنید تا مطمئن شوید که تمام گوشت از چرخ خارج شده است.
  • حداقل هر سه ماه یکبار باید تیغه های چرخ گوشت را تیز کنید.

عیب یابی مشکلات چرخ گوشت

در بسیاری از مواقع ممکن است چرخ گوشت ها با مشکلاتی مواجه شوند و نیاز به رفع آنها باشد. شما می توانید خرابی دستگاه خود را از طریق تکنسین های متخصص و مجرب تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد برطرف کنید. لیست زیر شامل مشکلات متداولی است که برای چرخ گوشت های مختلف رخ می دهد:

روشن نشدن چرخ گوشت

  • ابتدا خروجی را با استفاده از یک ولت متر یا یک وسیله الکتریکی دیگر بررسی کنید.
  • چنانچه درست است، باید سوکت دوشاخه یا سوکت سیم را بررسی نمایید.
  • اگر مشکلی در اتصالات وجود دارد، برای رفع مشکل روشن نشدن چرخ گوشت لازم است آن را برطرف کنید.
  • اگر دوشاخه و سیم مشکلی نداشته باشد، باید موتور، آرمیچر، فیوز، قطب های هسته، محافظ موتور یا اتصالات داخلی را بررسی کنید.

خاموش شدن چرخ گوشت حین کار

  • چنانچه موتور چرخ گوشت بیش از حد گرم شود، به طور خودکار خاموش شود. اگر دستگاه برای مدت طولانی بدون وقفه استفاده شود، ممکن است این اتفاق بیفتد.
  • اگر برق دستگاه قطع شود، می تواند باعث خاموش شدن چرخ گوشت در حین کار گردد. مطمئن شوید که چرخ گوشت به درستی به برق وصل شده است و خروجی به درستی کار می کند.
  • در صورتی که مشکلی در قطعات الکتریکی دستگاه وجود داشته باشد، مانند خرابی سوئیچ یا سیم، می تواند باعث خاموش شدن یکباره چرخ گوشت شود.
  • اگر چرخ گوشت گیر کند، می تواند باعث خاموش شدن موتور شود. اگر تکه ای از استخوان یا غضروف در دستگاه گیر کند، ممکن است این اتفاق بیفتد.

نچرخیدن تیغه چرخ گوشت

  • اگر تیغه دستگاه با گوشت یا چربی مسدود شده باشد، نمی تواند به درستی بچرخد.
  • چنانچه تیغه کند باشد، قادر به چرخ کردن گوشت نخواهد بود. می توانید تیغه را تیز کنید یا آن را با یک تیغه جدید جایگزین کنید.
  • در صورتی که موتور به درستی کار نکند، ممکن است تیغه اصلا نچرخد.
  • منبع تغذیه را بررسی کنید، مطمئن شوید که دستگاه به درستی وصل شده است و اتصالات الکتریکی را برای اطمینان از ایمن بودن آنها بررسی کنید.
  • اگر قطعات چرخ گوشت به درستی تراز نشده باشند، تیغه آن نمی چرخد. بررسی کنید که تمام قطعات به درستی در جای خود قرار گرفته اند و هیچ پیچ شلی وجود ندارد.

روشن نشدن موتور چرخ گوشت

  • ابتدا باید انتهای مارپیچ را بررسی کنید.
  • در صورت خرابی جزئی، گاهی اوقات می توان با چرخش مشکل را حل کرد.
  • در غیر این صورت آرمیچر آسیب دیده است و باید آن را تعویض کنید.
  • اگر آرمیچر خوب است، یا باید چرخ دنده ها را تعویض کرد یا انتهای چرخ خراب شده است که باید تعویض شود.

صدای زیاد چرخ گوشت

  • اگر مقدار زیادی گوشت به یکباره وارد چرخ گوشت شود، می تواند باعث زور زدن دستگاه و ایجاد صدا شود. سعی کنید مقدار کمتری از گوشت را چرخ کنید.
  • تیغه یا صفحه کند می تواند باعث شود که دستگاه بیشتر از حد لازم کار کند و در نتیجه صدای زیادی ایجاد کند.
  • با گذشت زمان ممکن است قطعات چرخ گوشت شل یا فرسوده شوند و باعث لرزش دستگاه و ایجاد صدا گردند. تمام قسمت های دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید به درستی کار می کنند.
  • اگر چرخ گوشت به درستی روغن کاری نشود، قطعات متحرک به یکدیگر ساییده می شوند و علت صدای بلند چرخ گوشت خواهند بود.

جرقه زدن موتور چرخ گوشت

  • موتور چرخ گوشت دارای برس های کربنی است که برای انتقال برق با روتور در تماس هستند. با گذشت زمان این برس ها می توانند فرسوده و باعث ایجاد جرقه شوند که با تعویض برس ها قابل رفع است.
  • اگر موتور به درستی وصل نشود، باعث ایجاد جرقه می شود. تمام اتصالات موتور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محکم و مطمئن هستند.
  • چنانچه سیم کشی موتور آسیب دیده یا معیوب باشد، می تواند باعث ایجاد جرقه شود. سیم کشی را برای هر گونه علائم آسیب، مانند فرسودگی یا سوختگی بررسی کنید و سیم های آسیب دیده را تعویض کنید.
  • کار کردن پیش از حد موتور نیز می تواند علت جرقه زدن موتور چرخ گوشت باشد. سعی کنید مقدار گوشتی که قصد چرخ کردن آن را دارید، کمتر کنید.

پیچیدن گوشت دور تیغه چرخ گوشت

  • چنانچه تیغه کند باشد، ممکن است نتواند گوشت را چرخ کند و باعث پیچیدن گوشت دور تیغه شود. سعی کنید تیغه را تیز کنید یا آن را تعویض کنید تا از عملکرد مطلوب اطمینان حاصل کنید.
  • اگر گوشت بیش از حد به یکباره وارد چرخ گوشت شود، می تواند باعث پیچیدن گوشت به دور تیغه شود. سعی کنید مقدار کمتری از گوشت را در یک زمان چرخ کنید.
  • در صورتی که گوشت خیلی گرم باشد، می تواند چسبناک شده و دور تیغه بپیچد. سعی کنید گوشت را قبل از چرخ کردن مدت کوتاهی در چرخ گوشت یا فریزر سرد کنید تا سفت‌ تر و کار با آن راحت‌ تر شود.
  • گوشت با چربی بالا می تواند باعث تجمع چربی روی تیغه شود و بریدن گوشت را برای تیغه سخت تر کند. سعی کنید چربی اضافی را قبل از چرخ کردن حذف کنید.
  • اگر چرخ گوشت به درستی مونتاژ نشود، می تواند باعث پیچیدن گوشت دور تیغه شود. قبل از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که تمام قطعات در جای خود محکم شده اند.

نشت روغن از چرخ گوشت

  • اگر مخزن روغن بیش از حد پر شود، می تواند باعث نشت روغن اضافی شود. مطمئن شوید که مخزن بیش از حد پر نشده است.
  • اگر قسمت‌هایی از چرخ گوشت شل باشد، باعث می شود که درزگیر روغن به هم نخورد و روغن نشت کند. تمام قسمت های دستگاه  را بررسی کنید و هر پیچ شل را ببندید.
  • چنانچه دستگاه بیش از حد ارتعاش داشته باشد، می تواند باعث فرسودگی یا آسیب دیدن کاسه روغن شود.
  • سعی کنید با قرار دادن چرخ گوشت روی یک سطح ثابت یا تنظیم نحوه استفاده از آن، لرزش را به حداقل برسانید.

بوی سوختگی از چرخ گوشت

  • اگر موتور چرخ گوشت بیش از حد گرم شود، بوی سوختگی ایجاد می کند. اگر از دستگاه برای مدت طولانی بدون وقفه استفاده شود یا اگر روی موتور بیش از حد بار باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.
  • در صورتی که مشکلی در قطعات الکتریکی دستگاه وجود داشته باشد، مانند آسیب دیدگی سیم یا خرابی سوییچ، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور شده و علت بوی سوختگی چرخ گوشت خواهد بود. اجزای الکتریکی چرخ گوشت را از نظر هرگونه آسیب دیدگی یا سایش بررسی کرده و قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.
  • اگر اصطکاک بیش از حد بین قطعات متحرک چرخ گوشت وجود داشته باشد، باعث داغ شدن آنها و ایجاد بوی سوختگی می شود. مطمئن شوید که دستگاه به درستی روغن کاری شده است و تمام قطعات به طور درستی در جای خود قرار دارند.

خوب چرخ نشدن گوشت در چرخ گوشت

  • تیغه های چرخ گوشت ممکن است در طول زمان آسیب ببینند که می تواند منجر به عملکرد ضعیف تیغه شود. تیغه ها را از نظر هرگونه نشانه ای از ساییدگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض نمایید.
  • مطمئن شوید که از اندازه تیغه مناسب برای نوع گوشتی که آسیاب می شود، استفاده می کنید. استفاده از اندازه اشتباه تیغه می تواند منجر به عملکرد ضعیف دستگاه شود.
  • اگر گوشتی که می‌ خواهید چرخ کنید، خیلی سفت است، این مشکل رخ می دهد. سعی کنید گوشت را به قطعات کوچک‌ تر برش دهید یا در دسته‌ های کوچک‌ تر آسیاب کنید تا عملکرد دستگاه آسان‌ تر شود.
  • مطمئن شوید که قطعات دستگاه به درستی مونتاژ شده است. اگر قطعات به درستی تراز نشده باشند، می تواند منجر به بروز این مشکل خواهد شد.

اگر خودتان برای تشخیص یا تعمیر هریک از مشکلات ذکر شده توانایی ندارید، بهتر است برای تعمیر چرخ گوشت خود از متخصصین مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

سوالات متداول تعمیرات چرخ گوشت

در این بخش قصد داریم رایج ترین سوالاتی که کاربران متقاضی خدمات تعمیر چرخ گوشت از کارشناسان آی پی امداد می پرسند را مطرح نماییم:

هزینه تعمیرات چرخ گوشت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و هزینه های شما را تا 75% کاهش خواهد داد.

شما می توانید مدت زمان گارانتی 90 الی 365 روز تعمیر چرخ گوشت خود را در پنل کاربری سایت آی پی امداد مشاهده نمایید.

تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیرات چرخ گوشت شما تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات چرخ گوشت خود می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

16 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • امام دادی 24 مهر 1402

    سلام خسته نباشید چرخ گوشت مارک کنسون دارم. متاسفانه تو اثاث کشی یه تیکه پلاستیکی از گیربکس شکسته. شما قطعشو دارین یا تعمیر میکنید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مهر 1402

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
  • یاشار 01 شهریور 1402

    سلام، چرخ گوشتم روغن سیاه قاطی گوشت میکنه مدلشم سانی mk- g77 هستش. علت از چی میتونه باشه؟ گوشتم خوب چرخ نمیکنه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 شهریور 1402

      درود، باید گیربکس چرخ گوشت باز شده و پس از پاک کردن گریس ها، مجددا بسته شود.

      پاسخ دادن
  • علی احمدی 23 مرداد 1402

    با سلام، چرخ گوشت از نوع تفال صدای اضافی داره. میخواستم بازش کنم، آچار خورشید و آچار آلن بازش نمی کنه پیچ‌ها چه نوع آچاری میخوان؟؟ ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مرداد 1402

      درود، این صدا مربوط به گیربکس دستگاه است. برای باز کردن پیچ های چرخ گوشت نیز باید پیچ گوشتی مخصوص آن را تهیه کنید.

      پاسخ دادن
  • حبیب کرمی 13 مرداد 1402

    با سلام و خداقوت، چرخ گوشت مدل یورو مکث دارم کوپلینگش شکسته. از کجا میتونم پیدا کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 مرداد 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • ناشناس 01 مرداد 1402

    سلام چرا چرخنده و تیغه چرخ گوشت به درستی جا نمی‌رود و از جایش در می‌آید؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 مرداد 1402

      درود، شفت انتهای مارپیچ چرخ گوشت باید درون گیربکس دستگاه محکم شود تا چرخ دنده ها به حرکت درآید. اگر درست و محکم جا زده اید و همچنان این مشکل وجود دارد، احتمالا انتهای مارپیچ خراب شده است.

      پاسخ دادن
  • ارمین 26 تیر 1402

    سلام چرخ گوشت من نانیوا هست الان داشتم گوشت چرخ میکردم.که اون چیز سفید که گذاشتین واسه گوشت من اون رو گم کرده بودم از دسته کفگیر استفاده کرده که حواسم نبود کشیده شد پایین و اون جا که می‌چرخه کج شد و آمد کلا پایین دستگاه رو وقتی سر هم میکنی میچرخونه دیگه یه جا نمی مونه آیا قابل تعمیر هست ؟ هزینش چقدره ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 تیر 1402

      درود، دستگاه باید از نزدیک بررسی شده و در صورت امکان تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • هانیه شهبازی 19 تیر 1402

    با سلام، من چرخ گوشت وگاترونیکس دارم. قسمت پلاستیکی چرخ دنده با قسمت فلزی خوب چفت نمیشود و موقع کار کردن در میره. آیا تیم شما میتواند چرخ دنده را درست کند که خوب چفت شود؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 تیر 1402

      درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید تا چرخ گوشت بررسی شده و در صورت امکان تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • هانیه 05 تیر 1402

    با سلام من چرخ گوشت وگات رونیکس از جوانرود خریدم، چرخ دندش شکست, از تهران دادم که چرخ دنده جدید درست کردن، متاسفانه الان درمحل اتصال قسمت پلاستیکی چرخ دنده با قسمت فلزی، پرس بسیار قوی لازم داره، دوقسمت پلاستیکی و فلزی چرخ دنده موقع کار کردن دستگاه از هم جدا میش.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 تیر 1402

      درود، مشکل از چرخ دنده های دستگاه است که به درستی چفت نشده اند.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد