logo logo نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت
نحوه بستن تیغه چرخ گوشت
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه بستن تیغه چرخ گوشت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چرخ گوشت یک وسیله کاربردی در هر خانه می باشد. قبل از روشن کردن آن باید اطمینان داشته باشید تمام قطعات چرخ گوشت را به درستی در جای خودش قرار داده اید. توصیه می شود در نحوه بستن تیغه چرخ گوشت دقت کافی داشته باشید. گاهی ممکن است تیغه چرخ گوشت با آسیب روبرو شود. در این صورت با آی پی امداد، مرکز تعمیرات چرخ گوشت، تماس گرفته و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. در این مقاله به بررسی روند بسته شدن تیغه چرخ گوشت در برندهای مختلف این دستگاه اعم از بوش، ناسیونال، پارس خزر، کنوود، ویداس، تفال و … می پردازیم.

 آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت در تهران شرایطی برای صرفه جویی 75 درصدی هزینه ها برای کاربران فراهم نموده است.

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت بوش

اگر گوشت به هنگام چرخ کردن در قسمت تیغه چرخ گوشت بوش گیر کرد، قطعات را باز کرده و مشکل را برطرف کنید. برای ادامه کار، نحوه بستن تیغه چرخ گوشت بوش را با هم مرور می کنیم. ابتدا محفظه کاتر را به بدنه چرخ گوشت نصب کنید، دقت داشته باشید که محفظه کاتر به درستی در جای خود قرار بگیرد. حلزونی را از قسمت انتهایی آن، قسمتی که قطعه پلاستیکی دارد در محفظه کاتر قرار دهید، حالا نوبت به تیغه رسیده است، قسمت تیز و برنده تیغه را به سمت بیرونی قرار دهید، اگر تیغه درست نصب نشود، تمام مراحل با مشکل مواجه خواهد شد. سپس شبکه را در جلوی تیغه بگذارید و سرپیچ را ببندید، آن را بچرخانید تا تمام قطعات با یکدیگر فیکس و محکم شوند.

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت تفال

اگر بر اثر بی احتیاطی تیغه چرخ گوشت تفال شکسته شده باشد باید آن را تعویض کرده و مجددا از چرخ گوشت استفاده کنید. نحوه بستن تیغه چرخ گوشت تفال آسان می باشد. محفظه کاتر را بر روی بدنه چرخ گوشت محکم کنید، محفظه کاتر را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا صدای کلیک آن شنیده شود. قطعه حلزونی باید در جای خود و در بین شیارها قرار بگیرد. تیغه برش را در قسمت ابتدایی حلزونی قرار دهید اگر تیغه را استفاده نکنید چرخ گوشت کار نخواهد کرد، بعد از انتخاب شبکه، آن را بر روی قطعه حلزونی قرار دهید، سرپیچ آخرین قطعه در این قسمت می باشد آن را با دقت ببندید تا شیارها بر روی هم قرار نگیرند.

چگونه تیغه چرخ گوشت را ببندیم

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت ویداس

اگر تیغه چرخ گوشت ویداس کند شده باشد باید آن را تیز کنید، بعد از تیز کردن تیغه، نحوه بستن تیغه چرخ گوشت ویداس بسیار مهم می باشد. اولین اقدام بستن محفظه کاتر چرخ گوشت می باشد، در هنگام جاگذاری دقت کنید تا گوشت در شیارهای محل جاگذاری، باقی نمانده باشد. گذاشتن حلزونی چرخ گوشت از قسمت پلاستیکی می باشد، قطعه اصلی چرخ گوشت تیغه آن می باشد، اگر تیغه را برعکس قرار دهید گوشت چرخ نخواهد شد. پس دقت کنید تا قسمت برنده تیغه به سمت بیرون باشد. اینکه از کدام شبکه برای چرخ گوشت استفاده می کنید بستگی به میزان درشتی و ریزی گوشت دارد، سرپیچ را بسته و از چرخ گوشت استفاده کنید.

آموزش بستن تیغه چرخ گوشت پارس خزر

اگر ذره ای از گوشت یا چربی درون محفظه و بین تیغه چرخ گوشت پارس خزر باقی مانده است باید آنها را خارج کرده و قطعات را بشویید. پس از شستشو آموزش بستن تیغه چرخ گوشت پارس خزر بدین گونه می باشد، محفظه کاتر را به حالت عمودی نگه دارید، سپس قطعه حلزونی را در داخل محفظه کاتر قرار دهید، تیغه را بر روی قطعه حلزونی جاگذاری کنید، از کدام شبکه استفاده می کنید، شبکه ریز یا درشت،  متناسب با غذایی که می خواهید طبخ کنید یک شبکه را انتخاب کرده و در محور حلزونی بعد از تیغه قرار دهید، دقت داشته باشید شبکه در شیار ابتدای محفظه کاتر قرار بگیرد، در پایان سرپیچ را در قسمت انتهایی محفظه بگذارید و دو تا سه دور آن را بچرخانید و سفت کنید.

آموزش بستن تیغه چرخ گوشت پاناسونیک

اگر گوشت را با غضروف چرخ کنید، گوشت در تیغه چرخ گوشت پاناسونیک گیر خواهد کرد، قطعات چرخ گوشت را باز کرده و تمیز کنید. در نحوه بستن تیغه چرخ گوشت پاناسونیک برای ادامه کار دقت کنید. محفظه کاتر چرخ گوشت را بر روی بدنه چرخ گوشت قرار دهید، قطعه حلزونی را طوری در جای خود قرار دهید که کاملا در قسمت شیارها قرار بگیرد، در جاگذاری تیغه برش دقت کنید، قسمت تیز آن به سمت شما باشد، به یاد داشته باشید در جا گذاری شبکه، دو سمت شبکه در فضاهای خالی دهانه محفظه قرار بگیرند. دقت کنید برای بستن سرپیچ، شیارها بر روی هم کاملا منطبق شوند تا به طورکامل سفت و محکم شود. اگر شیارها منطبق نباشند و سرپیچ به خوبی بسته نشود قطعه حلزونی نمی چرخد.

راهنمای بستن تیغه چرخ گوشت کنوود

اگر گوشت در قسمت تیغه چرخ گوشت کنوود له شده است باید تیغه ها را بررسی کنید، پس از بررسی قطعات، راهنمای بستن تیغه چرخ گوشت کنوود بدین شرح است، زمانی که حلزونی را در محفظه کاتر چرخ گوشت قرار می دهید، محفظه کاتر باید به حالت ایستاده باشد، حالا نوبت به تیغه می باشد، فراموش نکنید قسمت برنده تیغه را در قسمت بیرونی قرار دهید، شبکه چرخ گوشت را گذاشته و سرپیچ را بچرخانید تا تمام قطعات با یکدیگر فیکس و محکم شوند. سینی را بر روی قسمت بالایی محفظه کاتر قرار داده و از چرخ گوشت استفاده کنید.

برای مونتاژ، بستن تیغه و همچنین تعمیرات چرخ گوشت کنوود میتوانید از متخصص تعمیرات چرخ گوشت کنوود در آی پی امداد کمک بخواهید.

راهنمای بستن تیغه چرخ گوشت سانی

زمانی که چرخ گوشت سانی را خریداری می کنید، نحوه بستن تیغه چرخ گوشت سانی را یاد بگیرید. ابتدا محفظه کاتر را مستقیم و صاف در دست خود نگه دارید.  قطعه حلزونی را از قسمت انتهای آن که پلاستیک دارد وارد محفظه کنید، سپس تیغه چرخان را قرار دهید، شبکه یکی از قطعات مهم در چرخ گوشت محسوب می شود آن را بعد از تیغه روی قطعه حلزونی قرار دهید، سرپیچ را بسته و محفظه را بر روی بدنه چرخ گوشت قرار دهید.

طرز بستن تیغه چرخ گوشت مولینکس

هرگز گوشت یخ زده را چرخ نکنید، اگر گوشت یخ زده در تیغه چرخ گوشت مولینکس گیر کرد، باید قطعات را باز کرده و تمیز کنید. طرز بستن تیغه چرخ گوشت مولینکس را با ترتیب انجام دهید. محفظه کاتر اولین قطعه می باشد که باید بر روی بدنه چرخ گوشت قرار بگیرد. دومین قطعه، حلزونی می باشد که خیلی راحت می توانید در جای خودش قرار دهید، سومین قطعه و مهم ترین قطعه در چرخ گوشت تیغه می باشد، بدون تیغه چرخ گوشت به خوبی کار نخواهد کرد. چهارمین قطعه شبکه می باشد با سه سایز، برای انواع غذاها، پنجمین قطعه در این مرحله سرپیچ می باشد با محکم کردن آن تمام قطعات فیکس خواهند شد. ششمین قطعه سینی محفظه کاتر می باشد آن را بگذارید و از  چرخ گوشت خود استفاده کنید.

طرز بستن تیغه چرخ گوشت ناسیونال

پس از تمیز کردن چرخ گوشت ناسیونال، نحوه بستن تیغه چرخ گوشت ناسیونال کار دشواری نخواهد بود. پس از نصب محفظه کاتر و قرار دادن حلزونی، تیغه را بر روی حلزونی قرار دهید، اگرتیغه به درستی جا نگیرد گوشت چرخ نخواهد شد. به این نکته دقت کنید که  قسمت تیز تیغه باید به سمت خودتان باشد. شبکه را بعد از تیغه قرار داده و با محکم کردن سرپیچ تمام قسمت ها را به یکدیگر محکم کنید.

طرز بستن تیغه چرخ گوشت نانیوا

اگر قصد دارید چرخ گوشت نانیوا را از کارتن در آورده و استفاده کنید به طرز بستن تیغه چرخ گوشت نانیوا دقت کنید. تمام قطعاتی که شما باید نصب کنید با یک نظم خاصی، در محفظه کاتر قرار می گیرند. اگر ترتیب تیغه و شبکه رعایت نشوند و جا به جا قرار دهید، گوشت چرخ نخواهد شد. بعد از جاگذاری محفظه کاتر و حلزونی، تیغه را قرار داده و با انتخاب یک شبکه مناسب سرپیچ را ببندید.

نحوه بستن تیغه چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی در مراکز بزرگ گوشتی و پروتئینی استفاده می شود. پس از شستن قطعات چرخ گوشت باید قطعات را مجددا در جای خود قرار دهید. با نحوه بستن تیغه چرخ گوشت صنعتی بیشتر آشنا شوید. سعی کنید از ابتدا کار را اصولی انجام دهید، محفظه را بر روی چرخ گوشت به گونه ای قرار دهید که برآمدگی ها کاملا بر هم منطبق شده باشند، در غیر این صورت چرخ گوشت کار نخواهد کرد. سپس حلزونی را از قسمت پهن آن در محفظه قرار دهید. حلزونی باید کاملا در جای خود قرار بگیرد تا بتوانید قطعات دیگر را اضافه کنید.

حالا نوبت به تیغه است، قسمت پشت و روی تیغه را با دست لمس کنید هر قسمتی که تیز و برنده بود را به سمت خودتان قرار دهید. اگر تیغه را برعکس قرار دهید گوشت چرخ نخواهد شد. اگر یک مرحله را به اشتباهی انجام دهید مراحل دیگر هم درست قرار نخواهند گرفت. شبکه را بعد از تیغه بر روی حلزونی قرار داده و درنهایت سرپیچ را بسته و می توانید از چرخ گوشت استفاده کنید.

خلاصه ای از بستن تیغه چرخ گوشت

خلاصه بستن تیغه چرخ گوشت به قرار زیر می باشد:

  • آی پی امداد نمایندگی مجاز تعمیر چرخ گوشت، بهترین خدمات را ارائه می دهد.
  • این مرکز با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و متخصص، تعمیر انواع چرخ گوشت ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.
  • استفاده از قطعات فابریک در چرخ گوشت یکی از تعهدات این مرکز می باشد.
  • با آی پی امداد غیر ممکنی وجود ندارد.
  • برای تعمیر چرخ گوشت با ما تماس بگیرید.
  • حتما به مراحل بسته شدن تیغه چرخ گوشت دقت کافی داشته باشید.
  • هرگز به زور و با فشار بالا سعی در بستن این تیغه نکنید.

تمام خدمات تعمیرات چرخ گوشت در آی پی امداد دارای ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه می باشد.

4.1/5 - (8 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد