آشنایی با صداهای لباسشویی در دور خشک‌ کن

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بعد از شستشوی لباس در ماشین لباسشویی فرآیند خشک کردن لبا‌س ها شروع می‌ شود. هنگام استفاده از دور خشک کن لباسشویی ممکن است با صداهایی مواجه شوید که برای شما ناآشنا به نظر برسند.

از این رو برای بررسی علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن بهتر است با هریک از انواع این صداها آشنایی لازم را پیدا کنید. در این ویدئو به آشنایی با صداهای لباسشویی در دور خشک‌ کن برای شما خواهیم پرداخت.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین 20 فروردین 1403

    سلام خدمت شما. سوال داشتم که من لباسشویی دوو مدل سیگما 840 دایرکت درایو رو خریدم. امروز نصاب اومد وصل کرد و برای اولین بار استفاده کردم تو مد لباس پشمی. که ۳۰ درجه آب و ۴۰۰ دور بود ولی صدای زیادی داشت و گاهی میچرخید انگار سشواره ولی صداش از جارو برقی کمی کمتر بود.. و همچنین تو محفظه و زیر محفظه مواد شوینده چند تکه کوچیک پودر شوینده مونده بود و همچنین پایین کاور ژله ای کمی به کاور چسپیده بود و اینکه بنظرتون اینا عادیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 فروردین 1403

      درود، باید شیر برقی و دوش های قسمت جاپودری را بررسی نمایید. همچنین بهتر است از برنامه شستشوی cotton استفاده کنید.

      پاسخ دادن
  • امینه 08 اسفند 1402

    سلام وقت بخیر توروخدا یکی راهنمایی کنه من لباسشویی اتومات امرسان نو گرفتم چرا موقع خشکن لباس فقط اینقدر صدا وزه بلندی میده ایا کسی هست جوابگو‌ باشه ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 اسفند 1402

      درود، پایه های زیر لباسشویی، بلبرینگ و سه نظام آبکش درون دیگ، لاستیک دور درب و پمپ تخلیه دستگاه باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد