بررسی اعتبار شرکت های تعمیرات لوازم خانگی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خرابی در لوازم خانگی یکی از مواردی می باشد که همه ما با آن مواجه شده ایم اما نحوه تعمیر این لوازم یکی از نکاتی است که با توجه به شرایط بعد گارانتی این محصولات در این همواره مصرف کنندگان را مورد ازار قرار داده است، اگر شما هم به دنبال راه حلی مناسب برای رفع عیب لوازم خاد هستید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو بررسی اعتبار شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ تمامی مطالب این صفه در ویدیو شرح داده شده است و در صورت مشاهده این ویدیو نیازی به مطالعه متن نخواهید داشت.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی خود را به کجا بسپاریم؟

راه های متفاوت و مختلفی برای تعمیرات لوازم خانگی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به شرکت های تعمیرات لوازم خانگی مختلفی دسترسی داشته باشید؛ در ادامه به بررسی راه های دسترسی به رک های تعمیرات لوازم خانگی خواهیم پرداخت:

  • استفاده از 118 برای تماس با شرکت های تعمیرات لوازم خانگی.
  • سرچ در گوگل برای تماس با شرکت های تعمیرات لوازم خانگی.
  • اینستاگرام و دیگر راه های سنتی.

معایب استفاده از 118 برای تماس با شرکت ها تعمیرات لوازم خانگی

در گذشته تعمیرگاه های مجاز موجود در سراسر کشور با استفاده از مجوز فعالیت خود می توانستند شماره خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برند های لوازم خانگی مختلف به ثبت برسانند، اما در حقیقت ماجرا در ایران چیزی تحت عنوان نمایندگی تعمیرات مابه، جنرال الکتریم، بوش، آاگ سامسونگ و … وجود ندارد چرا که سخت شدن شرایط سیاسی و اقتصادی موجب خروج برند های خارجی از ایران شده.

این یعنی شما به اسم استفاده از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خود اقدام به استفاده از خدمات شرکتی نا معتبر کرده اید که حتی اطلاعاتی در مورد آن ندارید.

دقیقا به همین دلیل کارشناس رسانه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد استفاده از 118 را برای تماس با شرکت های تعمیرات لوازم خانگی توصیه نمی کند.

بررسی وبسایت ها در گوگل برای انتخاب یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی خوب

شاید تا به حال این موضوع را تجربه کرده باشید که برای تعمیر لوازم خانگی خود در گوگل تحقیق کنید و نتایج مرتبط بسیار زیادی را مشاهده کنید، سوالی که در هنگام بررسی اعتبار شرکت های لوازم خانگی پیش خواهد آمد این است که کدام شرکت تعمیرات لوازم خانگی در گوگل را انتخاب کنیم.

شاید با یک سرچ ساده با عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ، ال جی، بوش و خیلی از برند های دیگر سایت هایی را ببینید که در کنار آدرس خود حرو Ad، تبلیغ و با نوشته آگهی را دارند، ما به شما پیشنهاد می کنیم که هرگز از خدمات این وبسایت ها استفاده نکنید، اما چرا؟

سایت هایی که این نوشته ها را در کنار خود دارد با پنل تبلیغاتی ای که خریداری کرده اند با پرداخت هزینه ای بابت هر کلیک به گوگل پرداخت می کنند، اما چرا نباید از خدمات این شرکت ها استفاده کرد؟

گوگل شرکت بین المللی است و طبیعتا تعرفه های خود را بر اساس دلار تایین می کند و این به آن معناست که این شرکت ها بابت هر کلیک هزینه ای چشمگیر را باید بپردازند و طبیعتا مجبور هستند تا هزینه بسیار بالاتری را هم از مصرف کنندگان دریافت کنند.

دقیقا این همان مسئله ای است که شما را با رقم های وحشتناک برای تعمیرات لوازم خانگی مواجه می کند.

در عین حال شرکت هایی هستند که همچین علائمی را در کنار خود ندارند و بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی در حال فعالیت در فضای گوگل هستند، به یکی از این سایت ها سر بزنید و موارد زیر را بررسی کنید.

  • آدرس ثابت محل فعالیت.
  • تلفن ثابت.
  • نماد اعتماد الکترونیکی.
  • مجوز اتحادیه کسب و کار های کشوری.

چنانچه سایت مورد نظر تمام موارد بالا را داشت کاملا مورد اعتماد و معتبر می باشد.

یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش از بررسی اعتبار شرکت های لوازم خانگی قصد بررسی این مسئله را داریم که یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

علاوه بر ویژگی هایی که در بخش قبل گفته شد یک شرکت لوازم خانگی خوب و معتبر ویزگی های دیگری هم دارد.

  • هزینه تعمیرات لوازم خانگی در یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی خود باید طبق تعرفه های اتحادیه باشد.
  • شما باید برای تعمیرات لوازم خانگی انجام شده گارانتی دریافت کنید تا در صورت بروز مجدد مشکل بتوانید این مشکل را به طور رایگان رفع کنید.
  • خدمات تعمیرات دستگاه شما باید با قطعات فابریک و مختص به دستگاهتان انجام شود.
  • خدمات تعمیرات لوازم خانگی شما در سریع ترین زمان باید انجام شود.
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمدی 29 مرداد 1400

    واقعا آی پی امدادو میشه معتبر و آدم حسابی معرفی کرد

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد