آموزش کار با لباسشویی 5 کیلویی ATX اوشن

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اوشن یکی از برندهای نام آشنای ایتالیایی است که لوازم خانگی مختلفی از جمله ماشین لباسشویی را تولید و به بازار عرضه نموده است. آموزش کار با لباسشویی 5 کیلویی ATX اوشن یکی از مسائلی است که همواره توسط کاربران این محصول مطرح می شود. از این رو جهت استفاده صحیح از این دستگاه، متخصصین آی پی امداد ویدیو نحوه استفاده از لباسشویی ATX اوشن 5 کیلویی را برای شما آماده کرده اند. شما به کمک این ویدیو می توانید با هریک از برنامه های شستشو، نحوه تنظیمات ولوم دمای آب لباسشویی و نحوه جرم گیری دستگاه آشنایی لازم را پیدا نمایید.

ویدیو نحوه کار با ماشین لباسشویی 5 کیلویی ATX اوشن

به طور کلی بر روی بدنه ماشین لباسشویی اوشن مدل ATX دکمه ها و کلیدهای مختلفی تعبیه شده است که ممکن است بسیاری از کاربران هنگام استفاده از این دستگاه ندانند کارایی هریک از این دکمه چیست و چگونه می توانند از آن استفاده کنند. دقت داشته باشید که استفاده اشتباه از هریک از این دکمه ها و برنامه می تواند منجر به خرابی لباسشویی و لباس های شما شود. هریک از انواع برنامه های شستشوی لباسشویی اوشن مربوط به جنس خاصی از لباس ها می باشد و آشنایی با دکمه های ماشین لباسشویی ATX اوشن 5 کیلویی و تنظیمات دمای آب می تواند کار با این دستگاه را برای شما آسان تر نماید.

از این رو برای حفظ کیفیت شستشوی لباس های خود بهتر است نسبت به تماشای این ویدیو از آی پی امداد در زمینه استفاده از لباسشویی 5 کیلویی ATX اوشن اقدام نمایید. همچنین نحوه جرم گیری و تمیز کردن لباسشویی اوشن نیز در این ویدیو برای شما بیان شده است که می توانید به کمک نکات گفته شده در راهنمای فارسی لباسشویی اوشن ATX در طولانی مدت از بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود جلوگیری نمایید.

کاربرد دکمه های ماشین لباسشویی ATX اوشن 5 کیلویی

در ادامه این بخش به بررسی کاربرد هریک از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی 5 کیلویی ATX اوشن برای شما خواهیم پرداخت:

برنامه شستشوی لباسشویی اوشن کاربرد برنامه لباسشویی اوشن 
1 پیش شستشو و آبکشی اولیه
2 الی 6 برنامه شستشوی اصلی لباس
7 الی 9 آبکشی لباس
10 خشک کردن لباس
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • موسوی 04 مهر 1401

    لطفا طرز کار با همون لباسشویی که تو عکس اول کلیپ هست رو بزارین. عکس از لباسشویی دیگس ولی فیلم چیز دیگس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 مهر 1401

      حتما در ویدیو های آینده نحوه کار با مدل های مختلف لباسشویی اوشن را آموزش خواهیم داد

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد