معرفی لباسشویی پرتابل فوق پیشرفته موراس زیرو

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آشنایی با مدل های پیشرفته و جدید ماشین لباسشویی های موجود در بازار می تواند به شما کمک کند تا همواره بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید ماشین لباسشویی های پیشرفته هستید، این ویدیو می تواند به شما کمک زیادی نماید.

شما در این ویدئو با لباسشویی پرتابل فوق پیشرفته موراس زیرو «Morus zero» آشنا خواهید شد، پیشنهاد می کنیم این ویدئو را تا انتها مشاهده نمایید، تا با امکانات جالب این ماشین لباسشویی پرتابل هیجان زده شوید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سید محسن شهیدی 12 اسفند 1402

    با سلام و احترام، دستگاهی که در بالا معرفی کرده اید (Morus zero)، خشک کن (وهمچنین ضد عفونی کنندۀ سریع) لباس است و نه "ماشین لباسشویی"! با دقت بیشتر در پیام ویدیو هم مشخص می شود که مشکل، خشک کردن البسۀ (قبلاً) شسته شده در روز های ابری و بارانی و بخصوص در شرایط آپارتمان نشینی است. همانطور که به وضوح مشاهده می شود، دستگاه اساساً فاقد ورودی آب است! برای اطلاع بیشتر مراجعه فرمایید به: https://morus.com/products/morus-zero

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد