logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لباسشویی ایرانی چی خوبه؟

لباسشویی ایرانی چی خوبه؟
لباسشویی ایرانی چی خوبه؟
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لباسشویی ایرانی چی خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در خرید ماشین لباسشویی باید به موضوعات بسیار مهمی توجه کنید که از مهم ترین آن ها می توان به نوع لباسشویی، مدل و برند لباسشویی اشاره کرد. در ادامه به سوالات و موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟، بهترین مدل لباسشویی در ایران کدام است؟ و چه نوع ماشین لباسشویی مناسب است؟ و اینکه لباسشویی ایرانی چی خوبه خواهیم پرداخت.

خلاصه ای از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم در این قسمت خلاصه ای از مقاله بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟ را مطرح کرده ایم.

نکات مهم خرید ماشین لباسشویی ایرانی
  • انتخاب نوع لباسشویی
  • موجود بودن کالا در بازار
  • توجه به نظرات کاربران
  • توجه به ابعاد لباسشویی
  • بررسی قیمت
  • توجه به ظرفیت لباسشویی
  • خدمات پس از فروش
بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی
  • پاکشوما
  • اسنوا
  • جی پلاس
  • پارس خزر
  • آبسال
بهترین مدل لباسشویی در ایران
  • بهترین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W
  • ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514
  • ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518
  • بهترین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی است که سال ها در خانه می ماند و مطمئنا هر سال قصد تعویض آن را ندارید. به همین دلیل قبل از خرید و در نظر گرفتن رنج قیمت ماشین لباسشویی در ایران، باید مدل ها را مقایسه کنید تا بعدا از انتخاب خود راضی باشید. نظرات خریداران قبلی در این زمینه بسیار کمک کننده است و به همین دلیل به بررسی بهترین برندهای لباسشویی ایرانی از دیدگاه مصرف کننده پرداخته ایم.

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی ایرانی

برای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی باید نگاهی به برخی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی بیندازیم. قبل از معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی به یاد داشته باشید که رضایت مصرف کننده، قیمت ماشین لباسشویی و خدمات پس از فروش عواملی هستند که در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تاثیرگذار هستند.

  1. انتخاب نوع لباسشویی
  2. موجود بودن کالا در بازار
  3. توجه به نظرات کاربران لباسشویی
  4. توجه به ابعاد لباسشویی
  5. به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید
  6. به قیمت توجه کنید
  7. خدمات پس از فروش لباسشویی

انتخاب نوع لباسشویی

ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارد که شامل ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی درب از جلو، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و … می باشد که شما می توانید مناسب ترین مدل ماشین لباسشویی را برای خود خریداری کنید. بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی امروزه در مدل های مختلف تولید می شوند و کافی است با دقت به نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی درب از جلو، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

موجود بودن کالا در بازار

برخی از محصولات شرکت ها در حال حاضر در بازار موجود نیستند و یا تنها چند مدل محدود را خواهید یافت. هنگام خرید باید انواع مختلف با کارکردها و ویژگی های مختلف را پیدا کنید و بهترین را انتخاب کنید. با بررسی این موضوع باعث خواهد شد تا جدیدترین مدل را خریداری کنید تا در آینده ای نه چندان دور برای فروش آن به مشکل برخورد نکنید.

توجه به نظرات کاربران

شرکت ها در تبلیغات خود ادعاهای زیادی دارند. یکی از راه های تعیین کیفیت یک محصول، بررسی نظرات مصرف کنندگانی است که محصول خاصی را خریداری کرده اند. چه کسی بهتر از مصرف کننده می تواند بگوید که مشتری چقدر از خرید خود راضی است و آیا محصول ارزش قیمتش را دارد؟ به همین دلیل شما قبل از خرید یک محصول، حتما به بخش نظرات بروید و نظرات کاربران را بخوانید و در صورتی که اکثر افراد نظر مثبتی راجب آن داشتند، این محصول را خریداری کنید.

توجه به نظرات کاربران

توجه به ابعاد لباسشویی

قبل از خرید ماشین لباسشویی ایرانی ابتدا باید فضای مناسبی را در منزل خود برای نگهداری تعیین کنید. به عنوان مثال اگر خانه شما کوچک است، بهتر است ماشین لباسشویی های سطح ابتدایی را انتخاب کنید، زیرا این مدل از ماشین لباسشویی ها در اندازه های کوچکتر نسبت به مدل های دیگر ساخته می شوند و به آن ها فشرده تر می گویند. وقتی راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی را بررسی می کنید، ابعاد ماشین لباسشویی ایرانی را به خاطر بسپارید.

توجه به ابعاد ماشین لباسشویی

به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید

ظرفیت ماشین لباسشویی شما بر اساس لباسی که داخل آن می گذارید بر حسب کیلوگرم سنجیده می شود، بهتر است ظرفیت ماشین لباسشویی خود را با توجه به تعداد افراد خانواده انتخاب کنید. در زیر نکاتی برای انتخاب مناسب برای همه خانواده ها آورده شده است:

  • بهترین ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایرانی برای خانواده یک یا دو نفره مناسب است.
  • یک خانواده 3 نفره به ظرفیت 7 کیلوگرم نیازمند است.
  • برای یک خانواده 4 تا 6 نفره بهتر است سراغ بهترین مارک لباسشویی ایرانی با ظرفیت 8 کیلوگرم بروید.
  • برای خانواده های بین 6 تا 10 نفر خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی با ظرفیت 10 کیلوگرم را توصیه می کنیم.

به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید

به قیمت لباسشویی توجه کنید

بودجه ای که تصمیم به خرید دارید نقش زیادی در انتخاب شما دارد. در حالی که به کیفیت برند و محصول نگاه می کنید، مطمئن شوید که قیمت آن به طور قابل توجهی بالاتر از رقبا نباشد. در مورد قیمت ماشین لباسشویی در ایران سوالات زیادی از ما پرسیده می شود، با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، افراد زیادی هستند که مایلند بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کنند. بسیاری از مردم به دنبال ارزان ترین آن هستند. به طور کلی ماشین لباسشویی یکی از محصولات خانگی است که قیمت بالایی دارد و قبل از خرید باید با توجه به بودجه خود و قیمت لباسشویی بودجه مشخصی را در نظر بگیرید. البته هزینه آب، برق، انرژی و … را فراموش نکنید.

به قیمت ماشین لباسشویی توجه کنید

خدمات پس از فروش

هیچ فردی دوست ندارد محصولی را خریداری کند و پس از مدتی خراب شود. اما مواقعی وجود دارد که به هر دلیلی در خانه نیاز به تعمیر لباسشویی، تعویض یا سرویس آن دارید. این جایی است که کارکنان پس از فروش شرکت وارد می شوند. قبل از خرید، مطمئن شوید که در قوانین خرید این محصول از این شرکت توضیح داده شده است و کارکنان آن به صحبت های مشتریان گوش می دهند. در این صورت می توانید بازخورد و تجربه مشتریان قبلی را بررسی کنید.

خدمات پس از فروش

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟

کنجکاوی های زیادی در مورد بهترین برندهای ماشین لباسشویی در ایران وجود دارد، بنابراین برای ایجاد یک مقاله مفید از آی‌پی امداد در این زمینه شما را با بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی آشنا خواهیم کرد.

  1. پاکشوما
  2. اسنوا
  3. جی پلاس
  4. پارس خزر
  5. آبسال

پاکشوما

شاید نام این برند را شنیده باشید، پاکشوما برندی است که در سال 1354 در ایران تاسیس شد و به یکی از برترین تولید کنندگان لوازم برقی در خاورمیانه تبدیل شده و یکی از بهترین ها به حساب می آید. برند ماشین لباسشویی پاکشوما نیز در ایران بسیار محبوب و پرفروش است.

ماشین لباسشویی پاکشوما

اسنوا

قطعا نباید نام برند اسنوا را فراموش کنید، یکی از بهترین ماشین لباسشویی های ایران برای شرکت اسنوا می باشد. کارخانه های اسنوا در سال 1392 تاسیس شدند، می توان گفت تمامی محصولات برند اسنوا از تولیدات ملی هستند.

ماشین لباسشویی اسنوا

جی پلاس

جی پلاس را می توان یکی از بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی دانست، شرکت گلدیران نماینده محصولات ال جی در ایران برند جدیدی به نام جی پلاس ایجاد کرده است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند.

ماشین لباسشویی جی پلاس

پارس خزر

پارس خزر یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در ایران است که در سال 1347 در استان گیلان تاسیس شد و این برند توانسته است به لطف محصولات با کیفیت خود، در بازار داخلی و خارجی بسیار خوش بدرخشد.

ماشین لباسشویی پارس خزر

آبسال

آبسال برندی است که در سال 1335 با هدف تولید لوازم خانگی تاسیس شد. برند آبسال که همواره در تلاش بوده تا با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کند، اکنون ماشین لباسشویی محبوب آبسال با ویژگی های مختلف خود در بازار موجود می باشد. آبسال یکی از بهترین برندهای لباسشویی در ایران برای توضیح است.

ماشین لباسشویی آبسال

بهترین مدل لباسشویی ایرانی کدام است؟

در ادامه به بهترین مدل های ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت که می تواند به شما در خرید کمک ویژه ای کند. در این بخش مدل های بسیار محبوب و مورد رضایت مشتریان را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.

  1. بهترین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W
  2. ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514
  3. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518
  4. بهترین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

بهترین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های پاکشوما مدل TFU-94407 با ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد که برای خانواده های پرجمعیت قابل استفاده است. هنگام کار با این نوع ماشین لباسشویی می توان لباس های دیگری را نیز به آن اضافه کرد. این مدل از نوع ماشین لباسشویی درب جلو می باشد. رتبه انرژی آن +++A است. خریداران ماشین لباسشویی پاکشوما از صدای کم راضی هستند. البته در هنگام خشک شدن صدای کمی از دستگاه شنیده می شود. پس اگر در این زمینه بسیار حساس هستید، حتما قبل از خرید دقت کنید. برنامه های شستشوی مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است و به گفته مشتریان از طراحی و عملکرد خوبی برخوردار است.

بهترین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518

یکی از بهترین ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-84518 است که ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد و علاوه بر آن سرعت چرخش آن حدود 1400 دور در دقیقه می باشد. رده انرژی این نوع یخچال +++A می باشد. مدل های قبلی این قابلیت را ندارند که بتوانید هنگام کار لباس اضافه کنید، این مدل دارای برنامه های شستشوی متنوعی است. این ماشین لباسشویی از نوع درب از جلو می باشد، وجود صفحه نمایش کار با آن را بسیار آسان می کند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518

بهترین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W

در این نوع ماشین لباسشویی امکان افزودن لباس در حین کار وجود دارد و علاوه بر آن سرعت چرخش در حدود 1200 دور در دقیقه اندازه گیری می شود. مصرف انرژی این نوع ماشین لباسشویی می تواند کمی بیشتر از مدل های قبلی باشد که دارای علامت A+ برروی برچسب انرژی هستند. وجود برنامه های شستشوی متعدد از دیگر ویژگی های این نوع محصول می باشد. ظرفیت این مدل معادل 7.5 کیلوگرم است را فراموش نکنید.

بهترین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

این نوع ماشین لباسشویی می تواند برنامه های شستشوی زیادی را پشتیبانی کند، سرعت چرخش این مدل برابر با 1400 دور در دقیقه است، ظرفیت این نوع لباسشویی 8.5 کیلوگرم می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به صفحه نمایش LCD، مصرف برق +++A، قابلیت افزودن لباس در حین کار، سیستم تشخیص خطای هوشمند، سیستم بالانس و … اشاره کرد که این مدل را می توان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی نامید.

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8514

4.5/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • دانشگر 25 آذر 1401

    سلام من میخواستم از برندهای ایرانی یه لباسشویی بخرم که خشک کن ۱۰۰ درصد هم داشته باشه .میشه من رو راهنمایی کنید که ایا کارکردشون مثل ال جی و سامسونگ هست یا حیر و اینکه بهتره چه مدل و مارکی بخرم که احتمال خراب شدنش‌کم باشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 آذر 1401

      سلام، در لباسشویی های ایرانی، آبسال کیفیت خوبی دارد

      پاسخ دادن
  • گرائی 18 آذر 1401

    با سلام من میخواستم ماشین لباسشویی تهیه کنم فروشگاه بهم مجیک و پیشنهاد کرد و خیلی تعریفشو کرد آیا کسی داشته و راضی بوده؟ تمیز میشوره؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد