logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از سوالات رایج در خرید ماشین لباسشویی، لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ می باشد که برای جواب به این سوال لازم است تا از یک سری موضوعات اطلاع داشته باشید که در این میان می توان به مقایسه عملکرد شستشوی لباسشویی ال جی و سامسونگ اشاره کرد. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به تفاوت ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟، معرفی برند ال جی، معرفی برند سامسونگ و لباسشویی ال جی بخریم یا سامسونگ؟ اشاره کرد.

خلاصه ای از ماشین لباسشویی ال جی خریداری کنیم یا سامسونگ؟

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از ماشین لباسشویی ال جی خریداری کنیم یا سامسونگ؟ را مطرح کرده ایم.

تفاوت ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ
  • ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر طراحی، عملکرد، مصرف انرژی و خشک کن تفاوت های بسیاری دارند.
برند ال جی برای کدام کشور است؟
  • شرکت ال جی یک شرکت کره ای می باشد که در سال 1958 تاسیس شد.
معرفی برند لوازم خانگی سامسونگ
  • برند سامسونگ یک شرکت کره ای است که بخش عمده ای از محصولات این شرکت برای لوازم خانگی است.
کاربران ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از کدام یک رضایت بیشتری داشتند؟
  • خریداران و کاربران هر دوی این ماشین لباسشویی ها از آن ها رضایت داشتند.
  • خریداران ماشین لباسشویی ال جی رضایت بیشتری داشتند.
ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر طراحی چه تفاوت هایی دارند؟
  • طراحی و زیبایی کاملا سلیقه ای بوده اما به طور کلی می توان گفت تقریباً همه این محصولات با طرح های مدرن به بازار عرضه می شوند.
مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی از نظر قیمت
  • بسته به مدل این ماشین لباسشویی ها قیمت متغییر است.
  • تقریبا هر دوی این برندها در قیمت های مساوی وارد بازار می شوند اما کمی برند سامسونگ قیمت بالاتری دارد.
مقایسه عملکرد ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ
  • به طور کلی، ماشین لباسشویی ال جی عملکرد بهتری در روند شستشو دارد.
آیا مصرف ماشین لباسشویی الجی کمتر است یا سامسونگ؟
  • به طور خلاصه، ماشین لباسشویی ال جی مصرف انرژی کمتری نسبت به محصولات سامسونگ دارد.
تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ در خشک کردن لباس
  • تفاوت این دو برند در خشک کردن لباس تقریباً برابر است و هر دو عملکرد بسیار خوبی در خشک کردن لباس دارند.

تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟

احتمالاً این وضعیت برای بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی است که می خواهند بین خوب و بهتر یکی را انتخاب کنند. در واقع شما در هر دو مورد برنده هستید. زیرا شما محصولی را انتخاب می کنید که هم در بازار رقابتی و هم با توجه به نظرات کاربرانی که تاکنون از آن استفاده کرده اند امتیاز قابل قبولی کسب کرده است.

این موضوع در خرید ماشین لباسشویی اهمیت بیشتری دارد. منظورم یکی از رایج ترین لوازم خانگی است که هنوز بدون استثنا در آشپزخانه هر خانه ای جایگاه ویژه ای دارد. این سوال بر هر مصرف کننده باهوشی غلبه خواهد کرد. تفاوت ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟ چون باید مدت زیادی دوام بیاورد. بنابراین مصرف کنندگان یکی از مهم ترین لوازم خانگی هستند. چرا که قرار است یک عمر برای مصرف کننده یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی باشد.

به طور کلی، کارشناسان لوازم خانگی توصیه می کنند هنگام نهایی کردن قصد خرید ابتدا بودجه را در نظر بگیرید و در مرحله بعد حتما با یک متخصص مشورت کنید. خواندن و شنیدن تجارب سایر مصرف کنندگان مطمئناً تأثیر بسزایی در تصمیم گیری بهتر دارد. استفاده از نظرات افرادی که سال ها مصرف کننده هر یک از این دو برند بوده اند راه را به خوبی به شما نشان می دهد.

معرفی برند ال جی

برند ال جی به طور انحصاری خط تولید خاصی ندارد. بلکه طراحی و تولید محصولات پرمصرف دیگری را در بازار جهانی پوشش می‌ دهد. یک مقدمه کلی از تاریخچه ال جی به شما کمک می کند تا تفاوت بین ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ را بهتر درک کنید.

  • در سال 1958 دو شرکت کره ای Lucky و Goldstar ادغام شدند تا ال جی را به دنیا معرفی کنند.
  • فعالیت برون مرزی این شرکت کره ای با افتتاح اولین نمایندگی در آمریکا رسما آغاز شد.
  • تنوع فعالیت ال جی تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است. اگرچه هیچ ارتباطی بین محصولات وجود ندارد، اما در همه آنها با موفقیت ظاهر شد.
  • تمرکز اصلی ال جی بر تولید تجهیزات لوازم خانگی برای بازار مصرف با بالاترین کیفیت تولید است.

معرفی برند ال جی

30 درصد از فعالیت های ال جی ماشین لباسشویی است. ناگفته نماند که در تولید لوازم خانگی رایج مانند یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی فعالیت دارد.

معرفی برند سامسونگ

سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در کشور است که تلاش خود را تنها بر روی طراحی و ساخت ماشین لباسشویی متمرکز نکرده است. این برند جهانی توانسته حتی از بزرگترین رقبای خود مانند ال جی در زمینه موبایل، صدا و تصویر پیشی بگیرد. با ماشین لباسشویی های سامسونگ می توان به طور موثر به سوالات مصرف کنندگانی که می خواهند تفاوت ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ را بدانند پاسخ می دهد.

معرفی برند سامسونگ

ماشین لباسشویی ال جی بخریم یا سامسونگ؟

یکی از سوالات بسیار رایج بین خریداران، لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ می باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین جزئیات هر ماشین لباسشویی، عملکرد شستشوی آن است و دستاوردهای ال جی و سامسونگ در این بخش نیز بسیار چشمگیر است، بنابراین حتی اگر بخواهیم ماشین لباسشویی بخریم، قطعا اولین انتخاب ما ال جی و سامسونگ خواهد بود. اما ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی تفاوت هایی در شستشو دارند که می تواند این دو برند را از نظر عملکرد شستشو از یکدیگر متمایز کند. در ادامه به مهمترین و اصلی ترین تفاوت های این دو برند خواهیم پرداخت:

  1. مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر کاربران
  2. مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر طراحی
  3. عملکرد شستشوی لباسشویی ال جی
  4. عملکرد شستشوی لباسشویی سامسونگ
  5. تفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی از نظر قیمت
  6. مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر مصرف انرژی
  7. مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ در خشک کردن لباس

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر کاربران

نظر کاربران با یکدیگر کاملا متفاوت است و برخی از افراد تنها از ماشین لباسشویی های سامسونگ و برخی دیگر فقط از ماشین لباسشویی ال جی تعریف و تمجید می کنند. به نظر شما کدام یک از این برندهای ماشین لباسشویی عملکرد و کارایی بالاتری دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران آی پی امداد در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید. به طور کلی می توان گفت هر دوی این ماشین لباسشویی ها توانسته اند نظر کاربران خود را جلب کنند و رضایت مشتری را به ارمغان بی آورند. در هر صورت خرید هریک از این ماشین لباسشویی ها، برگ برنده دست شما خواهد بود. اما در صورتی که قصد داشته باشیم تا یکی از این دو محصول را که کاربران از آن ها تعریف و تمجید بیشتری می کردند را معرفی کنیم، مطمئنا ال جی خواهد بود. ال جی با کارایی که از خود نشان داده است، توانسته کاربران بیشتری را در ایران مجذوب خود کند.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر طراحی

لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ زیبایی ماشین لباسشویی می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و طراحی آشپزخانه داشته باشد و جلوه جالب تری به محیط و فضای شما ببخشد. لباسشویی های ال جی و سامسونگ علاوه بر کیفیت بالایی که ارائه می دهند به طراحی ماشین لباسشویی خود توجه ویژه ای دارند و استانداردهای طراحی این دو برند ماشین لباسشویی بسته به مدل متفاوت است. اما تا آن زمان نکته ثابت زیبایی و مدرن بودن طرح های ماشین لباسشویی این دو برند کره ای است و سامسونگ و ال جی را در این دسته نمی توان یافت. همانطور که گفته شد طراحی ماشین لباسشویی های استاندارد در مدل های مختلف متفاوت است.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر کاربران

عملکرد شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی از شش حرکت برای شستشوی بهتر لباس ها در حین شستشو استفاده می کند که شامل مراحل شستشو، چرخش، مالش و تاب دادن است که به بهترین شکل ممکن به لباس ها و پارچه های شما کمک می کند. ماشین لباسشویی ال جی نه تنها به فناوری 6Motion مجهز است، بلکه به فناوری بخار نیز مجهز شده است. فناوری بخار در ماشین های لباسشویی ال جی یک مزیت بزرگ محسوب می شود و به شستشوی بهداشتی بیشتر لباس ها کمک می کند. ماشین های لباسشویی ال جی در طول فرآیند شستشو از فناوری بخار برای نفوذ به عمق پارچه و لباس استفاده می کنند و به راحتی لکه های سرسخت را از روی پارچه و لباس پاک می کنند.

عملکرد شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

ال جی از فناوری TurboWash برای سرعت بخشیدن و تمیز کردن بیشتر لباس ها در طول فرآیند شستشو استفاده می کند. TurboWash از جت های اسپری برای کاهش زمان شستشو و صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین آماده سازی سریعتر لباس ها استفاده می کند که به لطف این فناوری کارآمد، مدت زمان یک بار شستشو به 30 دقیقه کاهش می یابد. علاوه بر این ماشین لباسشویی های ال جی به برنامه های شستشوی متنوعی از جمله شستن لباس های سفید، شستشوی معمولی، شستن لباس های رنگی، شستشوی سنگین، شستشوی سریع و شستن لباس های پشمی مجهز هستند.

عملکرد شستشوی لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ همچنین از فناوری PowerFoam برای شستشوی کامل لباس ها استفاده می کند. این فناوری آب و مواد شوینده را با هم حل می کند و لباس ها و پارچه ها را در بالاترین سطح ممکن شستشو می دهد. همانطور که ال‌ جی از فناوری TurboWash برای شستن سریع‌ تر لباس‌ ها استفاده می‌ کند، سامسونگ نیز از فناوری SuoerSpeed برای شستشوی سریع‌ تر لباس‌ ها استفاده می‌ کند.

عملکرد شستشوی لباسشویی سامسونگ

فناوری SuoerSpeed که از جت برای پاشش مواد شوینده و آب داغ برای تمیز کردن لباس ها استفاده می کند و زمان شستشو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، لازم به ذکر است که با فناوری SuoerSpeed می توان زمان شستشو را از 15 به 60 دقیقه کاهش داد. در این قسمت به طور کلی می توان گفت که عملکرد ماشین لباسشویی ال جی در شستشوی لباس ها از ماشین لباسشویی سامسونگ بالاتر است.

مقایسه عملکرد شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی

عملکرد هر دو محصول عالی است و یک سطح بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار هستند اما در کل می توان گفت که عملکرد شستشوی ماشین لباسشویی ال جی بهتر است. اما به طور کلی می توان گفت که هر دوی این محصولات عملکرد شستشوی عالی دارند و اگر بخواهیم یکی از این دو محصول را به عنوان برنده در این بخش معرفی کنیم، مطمئنا ال جی توانایی بالاتری در عملکرد شستشو دارد.

تفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی از نظر قیمت

لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ می توان گفت که هر دوی این برندها با قیمت تقریبا مساوی عرضه می شوند اما در ماشین لباسشویی سامسونگ شاهد قیمت های بالاتری هستیم. قیمت بالاتر ماشین لباسشویی سامسونگ به این دلیل است که این محصول در داخل کشور خریداران بیشتری دارد و همین امر باعث افزایش قیمت آن شده است، اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که قیمت های بالاتر نشانه عملکرد بهتر نخواهد بود.

آیا نمایندگی رسمی ال جی یا سامسونگ در ایران وجود دارد؟

در گذشته شرکت های سامسونگ و ال جی دارای نمایندگی رسمی در ایران بودند اما در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی این شرکت ها در ایران وجود ندارد و شرکت های دیگری مانند نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد وظیفه تعمیرات لوازم خانگی این برندها را بر عهده دارند.

آیا قطعات و لوازم جانبی ماشین لباسشویی سامسونگ یا ال جی در ایران به راحتی پیدا می شود؟

متاسفانه لوازم و اجزای ماشین لباسشویی اورجینال به راحتی پیدا نمی شود اما برای تعمیر مشکلی نخواهید داشت و قطعات چینی یا حتی ایرانی و یا قطعات اصلی این برندها در بازار یافت می شود.

مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر مصرف انرژی

مصرف انرژی یکی از فاکتورهای مهمی است که کاربر در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه کند. ماشین لباسشویی ال جی دارای سیستم Steam Direct Drive است که تا ۲۱ درصد در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند. ماشین لباسشویی های ال جی به دلیل تسمه یا بدون تسمه بودن نسبت به ماشین لباسشویی های سامسونگ آب و برق کمتری مصرف می کنند.

لباسشویی های سامسونگ برای هر دور شستشو به حدود 50 لیتر آب نیاز دارند که در این قسمت می توان گفت ماشین لباسشویی های ال جی عملکرد بهتری دارند. البته ادعای برتری ال جی به این معنی نیست که ماشین لباسشویی های سامسونگ عملکرد مطلوبی ندارند زیرا ماشین لباسشویی های سامسونگ مانند ال جی دارای برچسب Energy Star هستند که مصرف کم ماشین لباسشویی سامسونگ را ثابت می کند.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ در خشک کردن لباس

لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ فناوری Sensor Dry یکی از فناوری های استفاده شده برای خشک کردن لباس ها می باشد. خشک کن ماشین لباسشویی ال جی با سیستم خشک کن سنسوری طراحی شده است که میزان رطوبت را اندازه گیری می کند تا لباس ها کاملا خشک شوند، در حالی که ماشین لباسشویی سامسونگ مجهز به فناوری نوآورانه ای است که لباس ها را پس از شستشو خشک می کند.

تکنولوژی Wrinkle Care یکی از فناوری هایی که برای خشک کردن لباس استفاده می شود. ماشین لباسشویی ال جی دارای عملکرد جلوگیری از چروک و دکمه ضد چروک لباس در لباسشویی است که از ایجاد چین و چروک در هنگام شستن لباس ها جلوگیری می کند.

4.5/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد