logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا

بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا
بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی ایرانی هستید قطعا یکی از اولین برند هایی که باید نگاهی به ماشین لباسشویی های آن بیاندازید برند اسنوا است، اسنوا یکی از مطرح ترین برندهای ایرانی است که اخیرا با تولید ماشین لباسشویی های بسیار با کیفیتی توانسته تا نظر مشتریان را به خود جلب کند، اگر به خرید ماشین لباسشویی اسنوا علاقه مند هستید اما اطلاعاتی در مورد این محصول ندارید و سوالاتی نظیر این که لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟، چرا لباسشویی اسنوا بخریم؟ و موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟ در ذهن شما مطرح است می توانید تا با مطالعه بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا از آی پی امداد با تمام ویژگی های این محصول آشنا شوید.

کاربران گرامی، چنانچه تجربه به خصوصی در مورد لباسشویی های اسنوا دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

 لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟

این که برند اسنوا در ماشین لباسشویی های خود چه امکاناتی را جای داده یا این که ماشین لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند جزو مسائلی است باعث می شود تا مشتریان به خرید این محصول اقدام بکنند، چرا که امروزه اغلب مشتریان به دنبال گزینه هایی هستند که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار آن ها قرار دهد.

لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند

برند اسنوا با استفاده از دانش روز دنیا همواره در تلاش بوده تا از بهترین امکانات کمک بگیرد تا خود را به برند های مطرح جهان نزدیک کند، در ادامه نگاهی به رایج ترین امکانات این محصولات خواهیم انداخت.

  • استفاده از برنامه های شست و شوی لباس های متعدد برای افزایش رفاه مشتری در راهنمای فارسی ماشین لباسشویی اسنوا
  • به کار بردن موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های اسنوا که موجب پایین آمدن میزان صدا و لرزش این دستگاه شده است.
  • قرار دادن امکان شست و شو با تاخیر و شست و شو سریع در این محصولات.
  • توان موتور بالا در ماشین لباسشویی های اسنوا.
  • تنظیم هیدروستات ماشین لباسشویی
  • طراحی بسیار زیبای ماشین لباسشویی های اسنوا.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا

تبلیغات گسترده تلویزیونی برند سامسونگ موجب شده تا کمتر کسی را بتوان یافت که با این برند و تاریخچه آن آشنا نباشد، اما اگر احساس می کنید که قبل از بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا نیاز به آشنایی بیشتر با این برند دارید اصلا نگران نباشید، چرا که ما در این بخش به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا پرداخته ایم تا همه شما قبل از خرید این محصولات در مورد اعتبار و سابقه این برند اطلاعات کافی را داشته باشید.

  • ارکان ساختار نوین ایرانیان که به اختصار اسنوا نامیده می شود در سال 84 در ایران تاسیس و با هدف ارائه بهترین لوازم خانگی پا به بازار گذاشت، برند اسنوا در تولید لوازم خود همواره در تلاش است تا به فاکتور های جدید و نو توجه کند تا بتواند مشتریان را تا حد بیشتری راضی نگه دارد، برای مثال طراحی محصولات اسنوا همواره یک سر و گردن از اغلب محصولات ایرانی بهتر بوده و هست.
  • همچنین رفع ارور این لباسشویی به آسانی انجام میشود.

این برند با شعار روی ما حساب کنید این روز ها روی خیلی از تابلو های شهری دیده می شود، اما این شعار به چه منظوری است و فلسفه ای پشت آن است؟

  • برند اسنوا دو سیاست دارد که در لوازم خود به کار می برد، اولی این که رفاه بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد کند و کاری کند که همه کار توسط محصولات انجام شوند، دومی هم سیاست معروف تکریم مشتری است که با استفاده از خدمات پس از فروش خوب به وجود می آید، این دو موضوع موجب شده تا برند اسنوا جمله روی ما حساب کنید را به عنوان شعار خود انتخاب کند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

یخچال و ماشین لباسشویی جزو محصولاتی در لوازم خانگی هستند که نوع موتور و کشور سازنده آن اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که امروزه موتور هایی با آپشن های متفاوت در جهان تولید می شوند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، به همین علت یکی از سوالاتی که حتما در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا باید مورد بررسی قرار بگیرد همین سوال است که موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست.

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست

اسنوا برای پایین آوردن حجم صدا و میزان لرزش در ماشین های لباسشویی و همچنین عدم جمع شدن آب در لباسشویی خود از موتور های هوشمند اینورتر استفاده می کند، برند اسنوا این موتور ها را از کشور چین تهیه می کند و خودش تولید کننده آن نیست، یعنی در اصل ماشین لباسشویی اسنوا محصولی ایرانی با استفاده از قطعات چینی است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.

  • پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.
  • اما اگر ماشین لباسشویی شما مشکلش شامل خدمات پس از فروش اسنوا نمی شد یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش این برند راضی نبودید می توانید تعمیر لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل شما است.

ماشین لباسشویی های اسنوا با محصولات چه برند هایی در در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

در گذشته مشتریان نگرش منفی شدیدی نسبت به محصولات ایرانی داشتند و آن ها را بسیار بی کیفیت می نامیدند، گرانی لوازم خانگی خارجی موجب شد تا این برند ها برای کسب سود بیشتر محصولات بهتری را به بازار ارائه دهند و مدعی شوند که با برند های خارجی هم تراز هستند، ما برای این که این ادعا و کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که ماشین لباسشویی های اسنوا با محصولات چه برند  هایی در داخل و خارج از ایران در حال رقابت هستند؟

  • زمانی که به بازار درون ایران نگاه می کنیم به این نکته پی می بریم که ماشین لباسشویی های اسنوا در میان بهترین محصولات ایرانی قرار می گیرند به طوری که می توانیم بگوییم فقط و فقط با ماشین لباسشویی پاکشوما می توانیم این محصولات را قیاس کنیم.
  • به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود به کیفیت لباسشویی پاکشوما هم نگاهی بیاندازید تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.
  • اما زمانی که به بازار جهانی نگاهی میاندازیم به کیفیت اصلی این محصولات پی می بریم، از لحاط کیفیت این ماشین های لباسشویی با برند هایی مانند بلومبرگ و ایندزیت در حال رقابت هستند.

چرا لباسشویی اسنوا بخریم؟

امروزه برند های بسیار زیادی در بازار دیده می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی های متفاوتی دارند و توانسته اند مشتریان خود را کسب کنند، شاید در این میان این پرسش برای شما مطرح شود که ماشین لباسشویی های اسنوا چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارند یا این که چرا ماشین لباسشویی اسنوا بخریم؟ ما در ادامه برای پاسخ به این سوال به بررسی نقاط قوت ماشین لباسشویی های اسنوا پرداخته ایم.

بهره مندی ماشین لباسشویی های اسنوا از تکنولوژی روز دنیا

زمانی که به امکانات موجود در ماشین لباسشویی های اسنوا نگاهی میاندازیم متوجه این مسئله می شویم که برند اسنوا در تلاش است تا به ارائه بهترین امکانات و استفاده از تکنولوژی روز دنیا جایگزین مناسبی برای محصولات خارجی باشد.

طراحی زیبای ماشین لباسشویی های اسنوا

با مهم شدن طراحی و ظاهر محصولات در سال های اخیر اغلب برند ها سعی کردن تا محصولاتی با طراحی مدرن را به بازار ارائه دهند، برند اسنوا هم به عنوان یکی از این برند ها توانسته طراحی بسیار زیبایی را برای محصولات خود در نظر بگیرد.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی های اسنوا

اطمینان از اعتبار و کیفیت یک برند در هنگام خرید لوازم خانگی تنها نیمی از راه است، و باقی ماجرا به انتخاب یک مدل خوب و با کیفیت مربوط می شود، به همین دلیل ما در این بخش از مقاله بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا از آی پی امداد به معرفی بهترین ماشین لباسشویی های اسنوا پرداخته ایم.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

این ماشین لباسشویی اسنوا با رنگ تیتانیومی خاص خود توانسته توجه بسیاری از خریداران را جلب کند و در میان ماشین لباسشویی اسنوا بسیار پر فروش باشد. در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول خواهیم انداخت.

  • طراحی بسیار زیبا.
  • دارای مخزن 7 کیلوگرمی.
  • دارای توان موتور 1200 دور در دقیقه.
  • دارای صفحه نمایش ال سی دی.
  • دارای 15 برنامه شست و شوی مختلف.
  • دارای امکان شست و شوی سریع و شست و شو با تاخیر.
  • دارای خشک کن.
  • دارای قفل کودک.
  • دارای امکان استفاده چند برنامه شست و شو به صورت همزمان.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

این ماشین لباسشویی اسنوا با داشتن مخزن نسبتا بزرگ گزینه ای مناسب برای خانواده های 4 یا 5 نفره است و با کارایی خود جزو محصولات محبوب بازار محسوب می شود. در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول خواهیم انداخت.

  • دارای مخزن 8 کیلوگرمی.
  • دارای صفحه نمایش ال ای دی.
  • دارای توان موتور 1400 دور در دقیقه.
  • دارای لوله های ورودی آب سرد و گرم.
  • دارای گرید مصرف انرژی A+++
  • جزو بهترین ماشین لباسشویی
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند.
  • دارای قابلیت آسان پاک شونده و سلف کلین.
  • دارای خشک کن و چروک گیر.
  • دارای امکان شست و شوی سریع و شست و شو با تاخیر.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام است؟

برای تکمیل لیست قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا و مشخص کردن طیف قیمت این محصولات در این بخش قصد داریم تا به معرفی ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم، اگر برای خرید ماشین لباسشویی به دنبال گزینه ای اقتصادی و مقرون به صرفه هستید و علاقه ای به خرید ماشین لباسشویی گران قیمت ندارید در این بخش با ما همراه باشید.

اما ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام است؟

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W

این ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی با ویژگی های معمولی ولی قابل قبول خود کمتری قیمت را در میان ماشین لباسشویی های اسنوا دارد، قبل از این که به بررسی قیمت این محصول بپردازیم بهتری است تا نگاهی هم به کیفیت این محصول داشته باشیم.

  • دارای ظرفیت مخزن 6 کیلوگرمی.
  • دارای توان موتور 1000 دور در دقیقه.
  • دارای صفحه نمایش.
  • دارای لوله های ورودی آب سرد و گرم.
  • دارای 10 برنامه شست و شو.
  • دارای خشک کن.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W

گران ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام است؟

شاید در ابتدا پاسخ به این مسئله که گران ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام است بی اهمیت به نظر برسد، ولی فراموش نکنید که امروزه محصولات پرچم دار و با کیفیت گران ترین قیمت ها را به خود اختصاص داده اند و بررسی گران ترین مدل می تواند سریع ترین راه برای انتخاب یک مدل مناسب باشد.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82 OCTA PLUSE

این ماشین لباسشویی اسنوا با داشتن امکانات بسیار زیاد و طراحی بسیار جذاب قطعا یکی از بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی است، اما این ماشین لباسشویی چه امکاناتی دارد که اینقدر گران است؟، بهتر است قبل از بررسی قیمت این محصول نگاهی به کیفیت آن بیاندازیم.

  • دارای مخزن 8 کیلوگرمی.
  • دارای صفحه نمایش ال ای دی.
  • دارای توان موتور 1400 دور در دقیقه.
  • دارای لوله های ورودی آب سرد و گرم.
  • دارای گرید مصرف انرژی +++A
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند.
  • دارای امکان شست و شوی سریع و شست و شوی با تاخیر.
  • دارای قابلیت آسان پاک شونده و سلف کلین.
  • دارای خشک کن و چروک گیر.
  • دارای امکان شست و شوی سریع و شست و شو با تاخیر.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82 OCTA PLUSE

لیست قیمت روز لباسشویی های اسنوا موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa C ظرفیت 8 کیلوگرم حدود قیمت روز این مدل لباسشویی 12,500,000 تومان است.
لباسشویی اسنوا سری واش این واش مدل SMW-842 این مدل لباسشویی در بهار 1400 با قیمت 14,870,000 تومان موجود است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W سفید این مدل لباسشویی با قیمت 8,900,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی اسنوا سری OCTA + مدل SWD-821 نرخ جدید این مدل لباسشویی برابر با 16,000,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84506 قیمت روز این لباسشویی در بازار 11,850,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی مدل SWM-84508 قیمت جدید این مدل لباسشویی در بازار 12,100,000 تومان است.
ماشین لباسشویی 5 کیلوگرمی اکونومی اسنوا مدل SWD-151 قیمت روز این لباسشویی 9,000,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی نقره ای اسنوا مدل SWD-Octa S ظرفیت 8 کیلوگرم این مدل لباسشویی دارای قیمت روز 12,800,000 تومان است.
ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا سری هارمونی مدل SWM-71100 قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 7,950,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلوگرم اسنوا مدل SWM-84516 قیمت جدید این لباسشویی از برند اسنوا 12,690,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304 قیمت جدید این لباسشویی در بازار برابر با 12,300,000 تومان است.
ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-84608 قیمت این لباسشویی در بهار 1400 برابر با 13,980,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843 ظرفیت 8 کیلوگرم قیمت جدید این لباسشویی در بازار 15,000,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SNOWA SWD-571S این مدل لباسشویی اسنوا با قیمت روز 9,300,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-164C سفید کروم 6 کیلویی نرخ روز این مدل لباسشویی برابر با 7,300,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی مدل SWM-84518 نقره ای قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 13,200,000 تومان می باشد.
لباسشویی اسنوا سری واش این واش مدل SMW-843S قیمت روز این مدل از لباسشویی اسنوا در بازار 15,900,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-84606 این مدل لباسشویی با قیمت 13,900,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلویی اسنوا مدل SNOWA SWD-571W نرخ روز این لباسشویی برابر با 9,000,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71204 قیمت جدید این لباسشویی اسنوا در بازار 10,300,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72300 این مدل لباسشویی با قیمت 12,900,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل Wash in Wash ظرفیت 8 کیلوگرم نرخ روز این مدل لباسشویی 14,860,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا سری +Octa مدل SWD-820 قیمت جدید این مدل لباسشویی اسنوا در بازار 12,650,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-571C  قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 9,500,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71201 قیمت جدید این لباسشویی از برند اسنوا 11,000,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی تیتانیوم درب از جلو 7 کیلویی اسنوا سری Harmony Slim SWM-71104 قیمت روز این مدل در بازار 8,190,000 تومان است.
ماشین لباسشویی درب از جلو اسنوا مدل SWM-820 (Octa Pluse) – 8Kg نرخ روز این لباسشویی برابر با 12,865,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260S قیمت جدید این لباسشویی در بازار برابر با 8,500,000 تومان است.
ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Octa Plus مدل SWD-84516 قیمت این مدل لباسشویی در بازار ایران 14,000,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-72301 این مدل لباسشویی با قیمت روز 12,600,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S قیمت روز این لباسشویی در بهار 1400 برابر با 9,991,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474C قیمت روز این مدل در بازار 11,650,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S ظرفیت 8 کیلوگرم سفید حدود قیمت روز این مدل لباسشویی 13,050,000 تومان است.
ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Octa Plus مدل SWD-84518 این مدل لباسشویی با قیمت 12,990,000 تومان به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی اسنوا سری اکونامی مدل SWD-151S قیمت جدید این لباسشویی اسنوا 8,230,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260C ظرفیت 6 کیلو قیمت روز این لباسشویی 8,300,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-471C قیمت روز این لباسشویی اسنوا 9,900,000 تومان در بازار است.
ماشین لباسشویی اتوماتیک اسنوا مدل – SWM-71200 این مدل لباسشویی با قیمت روز 9,760,000 تومان در بازار موجود است.
ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلوگرم اسنوا مدل SWM-71200 نرخ روز این مدل لباسشویی برابر با 9,900,000 تومان در بازار می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84518 ظرفیت 8 کیلوگرم سفید این لباسشویی با قیمت 13,699,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474W قیمت جدید این مدل لباسشویی در بازار 9,700,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-151W ظرفیت 5 کیلوگرم نرخ روز این مدل از لباسشویی اسنوا 8,970,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-790 این مدل لباسشویی با نرخ روز 10,450,000 تومان به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SMD-260S ظرفیت 6 کیلوگرم حدود قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 10,280,000 تومان است.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-791 سفید 7 کیلویی نرخ روز این مدل لباسشویی 9,700,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-250S قیمت جدید این مدل لباسشویی حدودا 10,845,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

ما همواره در مقاله های خود به شما این توصیه را کرده ایم که در بررسی کیفیت هر محصولی از نظر متخصصین آن حوزه و کسانی که سابقه خرید آن محصول را دارند استفاده کنید، چرا که این کار می تواند صادقانه ترین راه و سریع ترین راه برای شما باشد، حال در این بخش از بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداخته ایم.

مزایای ماشین لباسشویی های اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبای این محصولات
  • استفاده ماشین لباسشویی های اسنوا از امکانات روز دنیا
  • عمر مفید طولانی این محصولات
  • خدمات پس از فروش مناسب ماشین لباسشویی های اسنوا

معایب ماشین لباسشویی های اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا که نسبت به دیگر برند های ایرانی قیمت بیشتری دارند.
  • این محصولات نیاز به سرویس سالانه دارند.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظر متخصصین یک حوزه می تواند بهترین راه برای کسب اطمینان در خرید آن کالا باشد، به همین دیل هم اگر در خرید این محصول کمی مردد هستید بهتر است تا بخش بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را با دقت مطالعه فرمایید.

  • امروزه اصلی ترین ادعای برند هایی ایرانی این است که توان رقابت با برند های خارجی دارند که عمدتا این ادعا راست نیست، اما زمانی که ماشین لباسشویی های اسنوا را زیر ذره بین قرار می دهیم می بینیم که این محصولات واقعا کیفیت بالایی دارند و علاوه بر همه این ها بسیار کم با خرابی و مشکلات مختلف رو به رو می شوند.
  • شاید تنها نقطه ضعف ماشین لباسشویی های اسنوا قیمت آن ها باشد که کمی بالاتر از دیگر محصولات ایرانی است، اما این رقم واقعا ارزش دارد چرا که این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده در ایران است.
3.2/5 - (38 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سعید اصلانی 22 تیر 1400

    سلام ماشین لباس شویی اسنوا اصلا به درد نمیخوره . همش خراب شده از ناحیه درب. دو بار شکسته هی میگن بچه رفته بالای درب.من اصلا بچه ندارم خودم تنهام .حلاصه نگیرید مزخرفه.

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد