logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی
تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لباسشویی یکی از لوازم پرکاربرد و حائز اهمیت در خانه است که طی سالیان زیادی است مورد استفاده قرار می گیرد. سهولت انجام کار و تمیزی بیشتر لباس ها با لباسشویی باعث شده است که امروزه در تمام خانه ها از لباسشویی استفاده شود. نیاز مردم به داشتن لباسشویی مدرن و باکیفیت باعث شده است امروزه شرکت های زیادی در داخل و خارج از ایران اقدام به تولید لباسشویی در مدل های مختلف داشته باشند. بهترین راه برای رفع این مشکل، تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی است. در این مطلب به توضیح نکات مهمی که در هنگام خرید لباسشویی باید توجه شود تا از طریق ان بتوانید لباسشویی اصل را از لباسشویی بدل تشخیص دهید، می پردازیم. برای اینکه بدانید چگونه می توان لباسشویی اصلی را از لباسشویی تقلبی تشخیص داد؟ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش نحوه تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

خرید لباسشویی تقلبی از چه معایبی برخوردار است؟

قطعاً لباسشویی اصلی از لباسشویی تقلبی از کیفیت بالاتری برخوردار است که مشتریان مایل به خرید آن با هزینه بالاتر هستند. چند مورد از معایب خرید لباسشویی تقلبی عبارت است از:

  • معمولاً لباسشویی هایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند توسط برندهای ضعیف تر به صورت تقلبی نمونه برداری و تولید می شوند تا مشتریان آن را خریداری کنند.
  • لباسشویی های تقلبی با استفاده از قطعات نسبتاً ضعیفی تولید می شوند و کارایی چندانی ندارند.
  • طول عمر لباسشویی های تقلبی تقریباً پایین است و ممکن است در اثر هر نوع سهل انگاری کوچکی بلافاصله خراب شوند.
  • لباسشویی های تقلبی به دلیل داشتن لیبل برندهای معتبر با قیمت بسیار بالایی به مصرف کنندگان فروخته می شود.
  • با تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی می توانید محصولات اصلی را با قیمت مناسب خریداری کرده و از نمایندگی های پس از فروش آن استفاده کنید.

خرید لباسشویی تقلبی از چه معایبی برخوردار است

چگونه می توان در هنگام خرید لباسشویی به صورت حضوری یا غیر حضوری  اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص داد؟

تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی قطعاً برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند، بسیار سخت است. به همین علت بیشتر افراد با این سوال که چگونه می توان اقدام به تشخیص لوازم خانگی اصل  از تقلبی نمود، مواجه می شوند. از طریق روش های زیر می توانید اصلی یا بدلی بودن لباسشویی را برای هر برندی تشخیص دهید. روش های شناخت لباسشویی اصلی از تقلبی در اغلب موارد برای شناسایی انواع لباسشویی های ال جی، سامسونگ، بوش و … قابل استفاده است.

چگونه می توان در هنگام خرید لباسشویی به صورت حضوری یا غیر حضوری  اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص داد؟

بررسی شماره سریال لباسشویی موجود در فروشگاه

اولین روش شناخت لباسشویی اصلی از تقلبی بررسی شماره سریال لباسشویی است. تمام لباسشویی ها و محصولاتی که در بازارها و فروشگاه های لوازم خانگی وجود دارند، حاوی شماره سریال هستند که نشان می دهد این محصول توسط کدام کشور تولید شده است. شما می توانید شماره سریال محصول مورد نظر را در نرم افزار مخصوص درج کنید تا از کشور تولید کننده این محصول مطلع شوید. در صورتی که می خواهید محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید، ابتدا از فروشنده بخواهید عکس بارکد یا شماره سریال را برای شما ارسال کند تا بتوانید از طریق آن به تشخیص اصل یا فیک بودن لباسشویی بپردازید. در صورتی که فروشنده از ارسال بارکد یا شماره سریال لباسشویی امتناع کرد، قطعاً محصول آن فیک و تقلبی است.

بررسی شماره سریال لباسشویی موجود در فروشگاه

بررسی و تطابق تصویر لباسشویی موجود در فروشگاه و سایت اصلی

قطعاً اگر محصولی توسط یک شرکت معتبر تولید و به بازار عرضه شده باشد، تمام تصاویر و اطلاعات موجود آن برند در سایت شرکت تولید کننده درج شده است. شما باید از فروشنده بخواهید تا محصول را برای شما باز کرده تا شما بتوانید با مقایسه تصاویر لباسشویی، به لباسشویی اصل از فیک را تشخیص دهید. برای تشخیص لباسشویی تقلبی از اصلی باید درب لباسشویی، رنگ لباسشویی، نوع درب، سایز درب، برچسب ها و تمام بخش داخلی و خارجی آن را مقایسه کنید. کوچکترین تفاوت در ساختار لباسشویی مورد نظر نشان دهنده تقلبی بودن آن است. اگر می خواهید بدانید که از چه روشی می توان تقلبی بودن لباسشویی را در خرید غیر حضوری تشخیص داد، باید از فروشنده درخواست کنید تا عکس تمام بخش های لباسشویی را به شما ارسال کند تا از آن طریق بتوانید بخش های مختلف لباسشویی را مقایسه کنید.

بررسی و تطابق تصویر لباسشویی موجود در فروشگاه و سایت اصلی

تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی
تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی

اگر قصد خرید کولرگازی یا همان اسپیلت را برای محل خود دارید و نمدانید کدام برند اصل یا تقلبی است، کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

سرچ کردن اطلاعات لباسشویی در گوگل

سرچ کردن اطلاعات کامل ماشین لباسشویی در گوگل یکی از بهترین راهکارها برای تشخیص لباسشویی اصلی از لباسشویی فیک است. آیا می خواهید با سرچ کردن در گوگل لباسشویی اصل را از لباسشویی تقلبی تشخیص دهید؟ برای تشخیص لباسشویی فیک از اصل توسط گوگل باید از فروشنده بخواهید تا نام کامل ماشین لباسشویی را در اختیارتان قرار دهد تا از طریق آن بتوانید از اصل یا فیک بودن آن اطمینان حاصل کنید. نام کامل لباسشویی مورد نظر خود را به صورت انگلیسی در گوگل سرچ کنید.

سرچ کردن اطلاعات لباسشویی در گوگل

اگر لباسشویی اصل باشد، نام کامل محصول به همراه تمام اطلاعات و تصاویر در صفحه گوگل بالا می اید. در واقع تمام محصولاتی که توسط شرکت اصلی تولید شوند اطلاعات کامل آن در سایت مربوطه درج می شود. برای تشخیص لباسشویی ال جی اصلی از لباسشویی ال جی تقلبی و سایر برندها نیز می توانید از همین روش و سایز روش های گفته شده در سطر های بالا کمک بگیرید.

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

امروزه به دلیل تنوع زیاد در برندهای جاروبرقی، تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن برای خریداران این مخصول سخت شده است. مخصوصا برندهایی به مانن بوش، فیلیپس و …

مشاهده مقاله

روش های تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

یکی از روش های تشخیص لباسشویی اصلی بوش از لباسشویی تقلبی آن است که به کارتون آن توجه کنید. یکی از کارهایی که شرکت های معتبر لوازم خانگی در دنیا مانند بوش، ال جی، سامسونگ و … انجام می دهند آن است که عکس لوگو یا برند خود را علاوه بر لباسشویی، روی کارتون آن نیز نصب می کنند. در چنین شرایطی بهتر است تمام زوایای کارتون را با دقت بررسی کرده تا بتوانید به تشخیص اصلی یا تقلبی بودن لباسشویی بوش پی ببرید. از این روش می توانید برای تشخیص انواع لوازم خانگی از هر برند دیگری که باشد استفاده کنید تا به تشخیص اصل بودن لوازم خانگی پی ببرید.

روش های تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

چگونه می توان از خرید لباسشویی تقلبی به جای لباسشویی اصلی جلوگیری کرد؟

قطعاً همه افراد تمایل دارند تا راهنمای خرید ماشین لباسشویی را بدانند. اگر شما نیز مایل هستید تا از روش های تشخیص لباسشویی سامسونگ اصلی از تقلبی را بدانید بهتر است محصول خود را از شرکت ها و فروشگاه های معتبری خریداری کنید. قطعاً تمام فروشگاه های معتبر در ایران برای حفظ اعتبار خود محصولات خود را به صورت اصلی ارائه می دهند. علاوه بر توجه به نکات بالا، بهتر است از افرادی که در حوزه خرید لوازم خانگی با تکنولوژی های نوین از دانش و مهارت بالایی برخوردار هستند، مشورت بگیرید.

حال اگر محصولی را خریداری کرده اید و آن محصول تقلبی از آب در آمده است، نگران نباشید. شما می توانید در صورت خراب شدن به شرکت آی پی امداد مراجعه کرده و درخواست تعمیر لباسشویی برند ال جی، بوش؛ سامسونگ، امرسان، اسنوا، بکو، دوو و … را داشته باشید. قطعاً شرکت آی پی امداد به دلیل سابقه بالا در تعمیرات، بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین تعمیرات لباسشویی شما از هر برندی که باشد را با بهترین کیفیت و به کمک متخصصان برتر انجام می دهد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • Baran 14 آذر 1401

    سلام لباسشویی843SWرو ۴سال پیش خریداری کردم. بارکد رو توی اپلیکیشن بارکد خوان که سرچ میکنم چیزی نمیاره اما موقع نصب نمایندگی ال جی اومدن نصب کنن. میخواستم بپرسم الان ماشین لباسشویی من تقلبی؟ و اگر هست چه طور از نمایندگی نصب کردن؟

    پاسخ دادن
  • نادر 30 مهر 1401

    سلام کسی تو کار تقلب و دزدی باشه بارکد اصلی رو کپی میکنه رو ماشین

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد