logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی

تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی
تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ظرفشویی یکی از انواع لوازم خانگی های پرکاربرد و نسبتاً گران قیمت در منزل است. این دستگاه امروزه به دلیل کارایی بالا در اکثر خانه ها استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت این است که امروزه در بسیاری فروشگاه های لوازم خانگی، ظرفشویی های برند و لوکس تقلبی به جای ظرفشویی اصلی به فروش می رسد. به همین علت باید از طریق روش های مختلفی به تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی بپردازید. با کمک راه های شناخت ظرفشویی تقلبی از اصل می توانید بهترین ظرفشویی را با قیمت مناسب خریداری کرده و از آن جهت شست و شوی ظروف استفاده کرد.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش “چگونه تشخیص دهید ظرفشویی که میخرید اصل است یا تقلبی” می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

از چه راه هایی می توان ظرفشویی اصلی را از ظرفشویی تقلبی تشخیص داد؟

امروزه در بازار ایران اینکه چگونه بتوانیم به تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی بپردازیم و یا تا چه میزان میشود به حرف فروشنده اعتنا کرد، بسیار سخت شده است. آی پی امداد اینجا است تا شما را راهنمایی کند و با اشتراک گذاشتن تجربیات دیگر کاربران در دیدگاه همین مقاله، بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.

بسیاری از افراد ظرفشویی تقلبی را به جای ظرفشویی اصلی با قیمت بالایی خریداری کرده و بعد از مدتی با خرابی دستگاه خود مواجه می شوند. با توجه به این موضوع بهتر است در هنگام خرید ظرفشویی به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی دقت شود. با کمک روش های زیر می توانید طی زمان بسیار کوتاهی به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و … پرداخت. روش تشخیص ظرفشویی اصلی از تقلبی عبارت است از:

  1. بررسی کارتن
  2. بررسی شماره سریال
  3. جستجوی اسم کالا و مقایسه آن در سایت اصلی
  4. مقایسه تصویری

از چه راه هایی می توان ظرفشویی اصلی را از ظرفشویی تقلبی تشخیص داد

تشخیص یخچال اصل از تقلبی
تشخیص یخچال اصل از تقلبی

اگر میخواهید بدانید که راهکارهای تشخیص یخچال اصل از تقلبی چیست، کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

بررسی کارتون بسته بندی ماشین ظرفشویی و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن

در بسیاری از موارد تنها با بررسی کارتون بسته بندی ماشین ظرفشویی می توان به تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی پرداخت. تمام دستگاه های موجود در بازار دارای بسته بندی استاندارد و تمیزی هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که لوازم خانگی هایی که توسط توسط کارخانه های اصلی تولید می شوند، دارای کارتون متفاوتی هستند. در واقع آرم، لوگو یا نشانه برند آن شرکت روی کارتون درج شده است که باعث تفاوت ماشین ظرفشوبی اصلی از تقلبی می شود. معمولاً ظرفشویی هایی که توسط برندهای غیرمعتبر و تقلبی تولید می شوند، روی کارتون آن ها هیچ برندی یا مارکی درج نشده است. از این رو شما می توانید تنها با بررسی کارتون به تشخیص اصلی بودن ماشین ظرفشویی بپردازید.

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی
تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

آی پی امداد در یک مقاله متفاوت به بررسی تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی پرداخته است.

مشاهده مقاله

تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی با بررسی شماره سریال یا بارکد

بررسی شماره سریال بهترین راه برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ظرفشویی است. برای اینکه بخواهید اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی را از طریق شماره سریال درج شده در ماشین ظرفشویی تشخیص دهید، ابتدا باید شماره سریال را در جایی یادداشت کنید. سپس از طریق نرم افزارهای مخصوصی که می تواند به تشخیص شماره سریال پرداخت، اقدام به بررسی شماره سریال کنید.

نرم افزارهای موجود با تطابق شماره سریال، محل تولید ماشین ظرفشویی را تشخیص داده و شما از طریق نام کشور تولیدکننده می توانید به تشخیص اصل بودن ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و … بپردازید. توجه داشته باشید که اگر میخواهید ماشین ظرفشویی خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنید، از فروشنده موردنظر بخواهید تا شماره سریال ماشین ظرفشویی سامسونگ را برای شما ارسال کند. از این طریق می توانید به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی سامسونگ بپردازید.

تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی با بررسی شماره سریال یا بارکد

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

اگر قصد خرید جاروبرقی برای جهیزیه خود را دارید و نمدانید کدام برند اصل است یا تقلبی و تشخیص آن چگونه است، کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی از طریق سرچ اسم کالا

یکی از راه هایی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی بوش و سایر برندها می توان انجام داد، این است که ابتدا نام کامل ماشین ظرفشویی بوش را از فروشنده درخواست کرده تا از آن طریق بتوانید اطلاعات کامل ظرفشویی را و اصلی بودن ظرفشویی را تشخیص دهید. اگر با این سوال که چگونه می توان اصل بودن ظرفشویی را با سرچ اسم تشخیص داد، ابتدا باید اسم کامل ظرفشویی را تنها به زبان انگلیسی در سایت گوگل جست و جو کنید. توجه داشته باشید که شرکت های معتبری مثل لوازم خانگی سامسونگ در دنیا اسم کامل تمام لوازم خانگی های خود را در سایت خود درج کرده اند. از طریق این سایت مصرف کنندگان می توانند به اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بپردازند.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی از طریق سرچ اسم کالا

تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی
تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی

تلویزیون هم از واجبات یک خانه میباشد و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن برای شما مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است.

مشاهده مقاله

مقایسه تصویر کالای اصلی با کالای موجود در فروشگاه

بهترین راه تشخیص ظرفشویی ال جی اصلی از تقلبی آن است که تصاویر ظرفشویی در فروشگاه را با تصاویر ظرفشویی موجود در سایت آن شرکت مقایسه کنید. این کار اگرچه ممکن است کمی زمان بر باشد. اما یکی از مطمئن ترین کارها برای تشخیص ظرفشویی اصل از فیک است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کار باید با دقت بالایی انجام شود.

مقایسه تصویر کالای اصلی با کالای موجود در فروشگاه

برای تشخیص ظرفشویی اصلی از تقلبی اول از همه اسم ماشین ظرفشویی مورد نظر را در سایت سرچ کنید. تمام اطلاعات به همراه تصاویر کامل ظرفشویی برای شما نمایش داده می شود. از طریق آنها می توانید ظرفشویی اصلی را با ظرفشویی تقلبی مقایسه کنید. اگر احساس کردید حتی بخش کوچکی از ظرفشویی موجود در سایت با ظرفشویی موجود در فروشگاه متفاوت است، توجه داشته باشید که آن دستگاه تقلبی باید و باید ظرفشویی دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

راه های جلوگیری از خرید ماشین ظرفشویی تقلبی چیست؟

اگر میخواهید خرید مطمئنی از لوازم خانگی داشته باشید، ابتدا باید از جای معتبر و مطمئنی خرید خود را انجام دهید. قطعاً خرید ماشین ظرفشویی از شرکت های معتبر در دنیا مطمئن تر است. زیرا فروشگاه های معتبر برای افزایش میزان فروش و حفظ اعتبار فروشگاه خود، اقدام به فروش ظرفشویی های اصلی و باکیفیت می کنند. اما باید توجه کنید که علاوه بر خرید ظرفشویی از فروشگاه های معتبر در دنیا به نکاتی که در متن بالا درج شده است، توجه کنید. با این حال اگر ظرفشویی خود را خریداری کرده و دستگاه شما بعد از مدت کوتاهی خراب شده است، برای عیب یابی ظرفشویی به سرعت با تعمیرگاه معتبری چون شرکت آی پی امداد تماس بگیرید.

آی پی امداد یکی از بهترین تعمیرگاه های استان تهران است که با استخدام  کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای و با تجربه اقدام به تعمیر ظرفشویی در طی زمان کوتاه می کنند. کافیست که از طریق شماره تماس 021589341 با سایت آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر ظرفشویی در تهران از هر برندی که  باشد ثبت کنید.

3.8/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فاطمه سعادت 15 مهر 1402

    سلام، وقت بخیر ماشین ظرفشویی ۸ نفره تکنو techno ایتالیایی هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 مهر 1402

      درود، اکثر مدل ها و برندهای ظرفشویی موجود در ایران چینی می باشند.

      پاسخ دادن
  • موسوی 22 بهمن 1401

    سلام من می‌خوام ماشین ظرفشویی بوش سری۴ مدل sms4eci 26m بگیرم میخواستم بدونم این مدل اصل یا تقلبی؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 بهمن 1401

      سلام، تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بوش بدون معاینه حضوری ممکن است دشوار باشد. با این حال، مراحلی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از خرید یک محصول معتبر انجام دهید. 1:خرید از یک خرده فروش معتبر: سعی کنید ماشین ظرفشویی بوش خود را از خرده فروشی خریداری کنید که شهرت خوبی دارد و مجاز به فروش محصولات بوش است. 2:شماره سریال را بررسی کنید: ماشین ظرفشویی بوش دارای یک شماره سریال است که می توان از آن برای تأیید اصالت محصول استفاده کرد. برای اطمینان از اصل بودن ماشین ظرفشویی می توانید شماره سریال سایت بوش را بررسی کنید. 3:بسته بندی و مواد محصول را بررسی کنید: مطمئن شوید که بسته بندی و مواد محصول با کیفیت و حرفه ای به نظر می رسند. همچنین شماره سریال مندرج شده بر روی کارتن را با دستگاه تطابق دهید. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل، کمی سخت میباشد و معمولا مدل های فیک آن در بازار یافت میشود.

      پاسخ دادن
  • سمیرا فضایی 28 آذر 1401

    شماره سریال بسته بندی ظرفشویی بکو مدل dfn29424x با شماره سریالی که روی برچسب داخل ماشین زده شده مغایرت دارد.به نظرتون ماشین اصل نیس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 آذر 1401

      اگر فرق دارد، فیک است

      پاسخ دادن
    • سولماز 29 مهر 1402

      سلام وخسته نباشید ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622SW اصلی است یا تقلبی هر چه این مدل و سرچ میکنم مدل های نزدیک به این و برام میاره 16نفره هستش 10برنامه شستشو داره ممنون میشم پاسخ دهید

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 30 مهر 1402

        درود، اگر در سایت برند اصلی مدل ظرفشویی شما موجود نمی باشد، احتمالا از دسته مدل های قدیمی یا ساخت چین است.

        پاسخ دادن
  • مقدم 26 تیر 1401

    سلام و روز به خیر. اگه برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل از تقلبی یکی از همکارانتون رو با ما بفرستین به چه صورته و هزینش چقدره؟؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد