logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی امروزه دغدغه اصلی افرادی است که قصد خرید لوازم خانگی از فروشگاه های سطح شهر دارند. متاسفانه نیاز بالای مشتریان در خرید جاروبرقی و بالا بودن میزان خرید لوازم خانگی خارجی باعث شده است که عده ای از افراد برای دریافت سود بیشتر از خرید، محصولات چینی درجه سه یا محصولات بی کیفیت کشورهای دیگر را به جای برندهای لوکس و معتبری چون ال جی، فیلیپس، بوش، سامسونگ و … به مردم بفروشند. به همین علت در هنگام خرید جاروبرقی در ابتدا باید از اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی مطمئن شوید. در این مطلب به بررسی روش های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی می پردازیم. شما می توانید با دانستن این اطلاعات طی زمان کوتاهی به شناخت اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی ال جی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش نحوه تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرکاران آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی باید به کدام بخش توجه شود؟

برای اینکه بتوانید جاروبرقی اصل از فیک را تشخیص دهید، در ابتدا باید بتوانید تمام جزئیات و اجزای جاروبرقی را با یکدیگر مقایسه کرده تا از اصل بودن مدل جاروبرقی اطمینان حاصل کنید. بخش هایی از اجزای جاروبرقی که باید برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی بررسی شود، عبارت است از:

  • جنس بدنه جاروبرقی
  • نوع رنگ جاروبرقی
  • تعداد چرخ های جاروبرقی
  • مدل چرخ جاروبرقی
  • مدل بدنه جاروبرقی
  • سایز جاروبرقی
  • میزان قدرت و مکش جاروبرقی
  • نوع فیلتر جاروبرقی
  • مدل دهنک جاروبرقی
  • مدل لوله فلزی و لوله خرطومی جاروبرقی

هرگونه تفاوت در جزئیات جاروبرقی ممکن است نشانه دهنده تقلبی بودن جاروبرقی باشد. بنابراین به هیچ عنوان خود را بابت جزئیات کوچک و کم اهمیت مجاب نکنید. زیرا ممکن است در این صورت جاروبرقی تقلبی را به جای جاروبرقی اصلی خریداری کنید.

چه راه هایی برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی وجود دارد؟

آیا شما نیز در هنگام خرید جاروبرقی با این سوال که چه راه هایی برای شناخت جاروبرقی اصل از تقلبی وجود دارد، مواجه شده اید؟ تشخیص جاروبرقی اصل توسط روش های متعددی امکان پذیر است‌. برای اینکه بتوانید اصل بودن جاروبرقی ال جی و سامسونگ را تشخیص دهید، باید در هنگام خرید جاروبرقی به راه های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی توجه کنید. دقت داشته باشید که از طریق اکثر این راه ها می توانید به شناخت جاروبرقی فیلیپس، بوش یا برندهای دیگر اصل از تقلبی یا بدلی بپردازید.

این روش ها عبارتند از:

  • بررسی جزئیات کامل قطعات جاروبرقی
  • مقایسه تمام بخش های جاروبرقی مورد نظر با تصاویر موجود در سایت
  • سرچ و دریافت اطلاعات کامل جاروبرقی با دانستن اسم
  • بررسی شماره سریال جاروبرقی
  • بررسی لوگو و لیبل های درج شده روی جاروبرقی و کارتون آن
تشخیص یخچال اصل از تقلبی
تشخیص یخچال اصل از تقلبی

برای اینکه تشخیص دهید یخچالی که میخواهید بخرید اصل است یا تقلبی کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

چگونه می توان از راه بررسی قطعات جاروبرقی به تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی پرداخت؟

راهنمای خرید جاروبرقی توسط شخصی که سودی از خرید شما نمیبرد بسیار مهم است. قطعاً خرید جاروبرقی اصل از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا جاروبرقی های اصل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند طی زمان کوتاهی باعث تمیزی محیط شود. اگر میخواهید از راه بررسی قطعات به تشخیص اصلی یا تقلبی بودن جاروبرقی بپردازید باید از دقت بالایی برخوردار باشید. برای انجام این کار شما باید قطعات جاروبرقی را باز کرده و با جاروبرقی اصلی مقایسه کنید. اگر جاروبرقی اصلی را به همراه ندارید، باید از طریق عکس هایی که در صفحه گوگل موجود است به بررسی لوازم جاروبرقی مانند دسته، دهنک، بدنه، فیلتر، چرخ ها و … بپردازید. قطعاً یکی از بهترین راه تشخیص اصل با بدلی بودن جاروبرقی ال جی، بوش، سامسونگ یا … بررسی قطعات جاروبرقی است.

چگونه می توان از راه بررسی قطعات جاروبرقی به تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی پرداخت؟

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی
تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

جهت راهنمای خرید یک لباسشویی اصل کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

به چه صورت می توان از راه سرچ کردن به تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی پرداخت؟

سرچ کردن بهترین راه برای تشخیص جاروبرقی اصل است‌. شاید از خود سوال کنید که چگونه می توان از طریق سرچ کردن به تشخیص اصل بودن جاروبرقی پرداخت؟ برای تشخیص اصل بودن جاروبرقی از طریق سرچ کردن ابتدا باید نام کامل جاروبرقی از هر برندی که باشد را تنها به صورت انگلیسی در سایت سرچ کنید. قطعاً اگر دستگاه مورد نظر اصل باشد، عکس کار به همراه اطلاعات آن در سایت آن شرکت درج شده و شما می توانید به تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی سامسونگ بپردازید.

چگونه می شود از راه شماره سریال به تشخیص اصل یا بدلی بودن جاروبرقی فیلیپس پرداخت؟

شماره سریال درج شده روی کار یک راه کار عالی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی است. در همین راستا بهتر است ابتدا باید شماره سریال درج شده در جاروبرقی را روی نرم افزار مخصوصی کپی کنید. در صورتی که شماره سریال جاروبرقی صحیح باشد، نام کالا و اطلاعات شرکت و نام کشور تولید کننده به شما نمایش داده می شود از طریق آن می توانید به مشخص نمودن اصل بودن جاروبرقی ال جی بپردازید. به همین علت بهتر است حتی اگر به صورت غیر حضوری تمایل به خرید دارید، از فروشنده درخواست شماره سریال را داشته جاروبرقی را داشته باشید.

چگونه می شود از راه شماره سریال به تشخیص اصل یا بدلی بودن جاروبرقی فیلیپس پرداخت

آیا با بررسی لیبل و لوگو درج شده در جاروبرقی و کارتون آن به شناخت جاروبرقی اصل از تقلبی کمک می کند؟

لوگو و لیبل های زیادی روی جاروبرقی و کارتون لوازم خانگی درج می شود که در اغلب موارد نشان دهنده نام برند تولیدکننده است. اما موضوع این است که اغلب موارد لیبل های درج شده در کارتون یا جاروبرقی به صورت تقلبی است. در بسیاری از موارد لیبل ها و لوگو های درج شده در کارتون اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشند، تقلبی خواهند بود. همچنین تنها شرکت های تولیدکننده اصلی هستند که لوگو و لیبل خود را به روی کارتون نصب می کنند و شما می توانید از آن طریق به تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی بپردازید. بهتر است قبل از خرید بهترین جاروبرقی را برای خود مشخص کنید.

بررسی لیبل و لوگو درج شده در جاروبرقی و کارتون آن به شناخت جاروبرقی اصل از تقلبی

از چه راهی می توان از خرید جاروبرقی تقلبی جلوگیری کرد؟

اگر مایل به خرید جاروبرقی اصل هستید، باید تلاش کنید تا جاروبرقی خود را از شرکت های معتبر یا فروشگاه های معتبر لوازم خانگی خریداری کنید. همچنین از طریق راهنمایی و مشاوره از سوی افراد باتجربه، بهترین خرید جاروبرقی را انجام دهید. در صورتی که جاروبرقی شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات دارد، می توانید برای تعمیر جاروبرقی به تیم آی پی امداد در استان تهران مراجعه کنید. آی پی امداد یک تعمیرگاه تخصصی و پیشرفته برای تعمیر جاروبرقی و انواع لوازم خانگی است.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سایدا 10 بهمن 1401

    سلام یه جاروبرقی رباتیک باگوت ۷00ماکس خریدم هرچی سرچ میکنم کشور سازنده آمریکا رو میاره رو خود محصول نوشته تولید چین نمیدونم چطور بفهمم اصل یا فیک بودنش رو.ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1401

      برای تشخیص اصل یا تقلبی جاروبرقی Baguette 700 Max، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید: بسته بندی و دفترچه راهنما را برای علائم اصالت بررسی کنید. شماره سریال محصول را در سایت مربوطه بررسی کنید. به دنبال نظرات مشتریان تأیید شده باشید. وب سایت محصول را بررسی کنید و آن را با محصولی که دریافت کرده اید مقایسه کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد