logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص یخچال اصل از تقلبی

تشخیص یخچال اصل از تقلبی
تشخیص یخچال اصل از تقلبی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص یخچال اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تشخیص یخچال اصل از تقلبی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در هنگام خرید یخچال حائز اهمیت است. امروزه بالا بودن تقاضای مصرف کنندگان برای خرید یخچال باعث شده است که شرکت های زیادی اقدام به تولید یخچال در طرح های متنوع داشته باشند. اما نکته مورد توجه در این موضوع این است که امروزه برخی از افراد به دلیلی سودجویی اقدام به تولید یخچال های فیک کرده و به عنوان یخچال های اصلی به مصرف کنندگان می فروشند. به همین علت ما در این مطلب به بررسی اینکه چگونه می توان یخچال اصل را از یخچال تقلبی تشخیص داد، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تشخیص یخچال اصل از یخچال تقلبی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش در رابطه با تشخیص اصل بودن لوازم خانگی خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چه راهکارهایی برای تشخیص یخچال اصلی از تقلبی وجود دارد؟

قطعاً شناخت یخچال اصل از یخچال فیک برای کسانی که اطلاعات خاصی در این زمینه ندارند، دشوار است. برخی از برندها روش های خاصی را برای تشخیص یخچال اصل از یخچال تقلبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. اما به طور کلی برای تشخیص یخچال های اصل از یخچال های تقلبی بهتر است از راهکارهایی که در متن زیر آورده شده است، استفاده کنید. راهکارهای شناسایی انواع یخچال اصل از یخچال تقلبی عبارتند از:

  • سرچ کردن در گوگل
  • بررسی لوگو یا لیبل
  • استعلام شماره سریال یخچال

چگونه می توان از طریق سرچ کردن در گوگل به تشخیص اصل یا فیک بودن انواع یخچال سامسونگ، ال جی، بوش پرداخت؟

سرچ کردن در گوگل یکی از راه های شناخت اصل یا تقلبی بودن یخچال است که می توان قبل از خرید کردن انجام داد. قطعاً می دانید که محصولات تولید شده توسط یک شرکت خاص ابتدا در سایت اصلی آن برند درج می شوند. در صورتی که قصد خرید یخچال از هر برندی مانند سامسونگ، بکو، آاگ، ال جی و … را داشته باشید، برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن یخچال ابتدا باید نام برند را سایت سرچ کنید.  از طریق اطلاعات درج شده روی یخچال و شکل یخچال در سایت می توانید به اصل یا تقلبی بودن یخچال مطمئن شوید.

سرچ در گوگل برای تشخیص اصل یا فیک بودن یخچال

به چه صورت می توان از طریق لوگو یا لیبل روی یخچال به تشخیص اصل یا فیک بودن آن پرداخت؟

آیا می خواهید از روی لوگو یا لیبل درج شده روی یخچال به تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن یخچال بپردازید؟ قطعاً زمانی که قصد خرید یخچال در فروشگاهی را داشته باشید، خواهید دید که لیبل و لوگو های زیادی به آن متصل است. در برخی موارد لیبل های متصل به یخچال تنها برای اطمینان مشتریان از اصل بودن یخچال به دستگاه متصل می شود. اما جالب است بدانید که تقریباً بیشتر شرکت های اروپایی لیبل خاص خودشان را دارند و از چسباندن لیبل هایی که نشان دهنده پرچم یک کشور هستند، پرهیز می کنند.

شماره سریال درج شده در یخچال به تشخیص اصل یا فیک بودن یخچال

در اکثر مواقع اگر به یخچال های موجود در بازار نگاهی بی اندازید با نوشته made in مواجه خواهید شد. قطعاً یخچال هایی که با این نوشته همراه هستند، به احتمال 90 درصد تقلبی هستند. زیرا برندهای اصلی به هیچ عنوان اقدام به نوشتن این جمله نمی کنند. به همین علت در هنگام خرید یخچال خوب به نوشته ها و برچسب های متصل به یخچال توجه کنید تا بتوانید انتخاب صحیحی برای خرید یخچال داشته باشید.

چگونه می توان از راه شماره سریال درج شده در یخچال به تشخیص اصل یا فیک بودن یخچال پرداخت؟

یکی از بهترین راه های تشخیص یخچال ال جی اصلی از تقلبی این است که به نام شماره سریال درج شده در یخچال توجه شود. البته از این راه می توانید به تشخیص اصل یا فیک بودن یخچال از برندهای دیگری چون سامسونگ، بوش و … بپردازید. شماره سریال درج شده در یخچال را وارد نرم افزار مخصوص و معتبری که قادر به خواندن شماره سریال است، وارد کنید تا از اصل یا تقلبی بودن یخچال اطمینان حاصل کنید. در اکثر مواقع نرم افزارهایی که قادر به شناسایی بارکد و شماره سریال یخچال هستند، می توانند نام کشور تولیدکننده را تشخیص داده و شما را از اصلی یا تقلبی بودن یخچال ال جی مطمئن کنند.

چگونه می توان از راه شماره سریال درج شده در یخچال به تشخیص اصل یا فیک بودن یخچال

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

آیا تمام جاروبرقی های بوش، فیلیپس، سامسونگ و … که در بازار ایران موجود است، اصل میباشد؟ از کجا بفهمیم کدام جاروبرقی فیک یا اصل است؟

مشاهده مقاله

مطمئن ترین راه برای تشخیص یخچال دو قلوی سامسونگ اصلی از تقلبی چیست؟

آیا شما نیز به عنوان خریدار با این سوال که چگونه می توان یخچال دو قلوی سامسونگ اصلی را از تقلبی تشخیص داد، همراه هستید؟ بهتر است بدانید که مطمئن ترین راه برای شناخت یخچال دو قلوی سامسونگ اصلی از تقلبی این است که نام کامل یخچال و فریزر را از مشتری بخواهید. سپس نام یخچال و فریزر را تنها به صورت انگلیسی در سایت گوگل بنویسید. اگر یخچال و فریزر دو قلوی سامسونگ اصلی باشد، جزئیات کامل یخچال به همراه عکس و توضیحات برای شما در سایت بالا می آید و شما می توانید از طریق مقایسه به اصل یا تقلبی بودن و بررسی کیفیت یخچال سامسونگ بپردازید. شما می توانید درب یخچال، بدنه آن، تعداد طبقات، کشو ها و تمام جزئیات یخچال را با عکس مقایسه کنید تا از اصلی بودن یخچال سامسونگ اطمینان حاصل کنید.

مطمئن ترین راه برای تشخیص یخچال دو قلوی سامسونگ اصلی از تقلبی

برای خرید یخچال اصل باید به چه نکاتی توجه شود؟

در صورتی که با وجود راهکارهای گفته شده قادر به تشخیص یخچال اصلی از یخچال تقلبی نیستید، بهتر است در هنگام خرید یخچال به نکات زیر توجه کنید. خرید یخچال اصل ممکن است کمی دشوار باشد. اما از طریق راهکارهای زیر امکان پذیر است. نکاتی که در خرید یخچال اصل باید به آن توجه شود عبارت است از:

  • بهترین راه برای جلوگیری از خرید یخچال تقلبی این است که خرید یخچال را از معتبرترین شرکت های موجود در شهر خود خریداری کنید. معمولاً فروشگاه های معتبر در دنیا برای حفظ اعتبار خود، تنها به فروش یخچال های اصلی پرداخته و از فروش یخچال های تقلبی جلوگیری می کنند‌.
  • دومین راه برای خرید یخچال اصل در بازار این است که همیشه نرم افزار بارکدخوان را لا خود به همراه داشته باشید. شما می توانید بلافاصله بعد از تماشای یخچال، از طریق بارکدخوان، بارکد روی یخچال را در نرم افزار ثبت کنید و از اصل یا فیک بودن یخچال اطمینان حاصل کنید.
  • راه حل سوم برای جلوگیری از خرید یخچال تقلبی این است که به مقایسه تمام بخش های یخچال با عکس های موجود در سایت آن برند بپردازید. حتی کوچک ترین تفاوت ها در لوازم یخچال ممکن است نشان دهنده تقلبی بودن یخچال باشد.

بهترین راه برای خرید یخچال اصلی چیست؟

در این مطلب به توضیح راه هایی که باعث تشخیص یخچال اصل از تقلبی می شوند، پرداختیم. یخچال های موجود در بازار ممکن است اصلی یا تقلبی باشند. اما نکته حائز اهمیت این است که شما بتوانید با راهکارهای ارائه شده در این مطلب به تشخیص یخچال خارجی اصل از یخچال فیک بپردازید. همچنین در هنگام خرید آن گول صحبت هایی که بسیاری از کلاهبردارن برای فروش یخچال انجام می دهند را نخورید. فروش یخچال های تقلبی به جای یخچال اصلی برای فروشندگان کار نسبتاً ساده ای است. اما شما می توانید از طریق راه حلی مطمئن، یخچال اصلی را برای منزل خود خریداری کنید.

بهترین راه برای خرید یخچال اصلی این است که با افرادی که در حوزه خرید و فروش و تعمیرات یخچال فعالیت دارند، مشورت بگیرید. قطعاً افرادی که طی سالیان زیادی تعمیرات یخچال را انجام می دهند، به راحتی می توانند از طریق نشانه های موجود، اصل یا فیک بودن یخچال را تشخیص دهند. آی پی امداد یک تعمیرگاه مجاز در تهران است که تعمیرات انواع یخچال های مدرن و بروز از برندهای معتبری چون ال جی، سامسونگ، بوش، بکو، دوو و … را انجام می دهند. به همین علت به راحتی می توانند یخچال اصلی بوش را از یخچال بوش فیک تشخیص دهند. شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خرید یخچال به سایت آی پی امداد مراجعه کرده و از مشاوران این مجموعه راهنمایی بخواهید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

7 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علیرضا 25 فروردین 1403

    سلام دوستان ممنون میشم راهنمایی بفرمایید یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل Rz28-RR3520wآیا اصلی میباشد

    پاسخ دادن
  • بهناز بابایی 30 مرداد 1402

    سلام و خداقوت. من قصد خرید یخچال ال جی مدل x24 رو دارم. شماره سریالش 304krlrr0592 هست. چطور می تونم مطمئن شم که اصل هست و مونتاژ هم در کره بوده؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 مرداد 1402

      درود، می توانید مدل دقیق یخچال را در سایت اصلی برند ال جی سرچ کرده و یا بارکد اصالت درج شده روی برچسب یخچال خود را چک نمایید.

      پاسخ دادن
  • حمیدحمیدی 14 اسفند 1401

    سلام خسته نباشید، یک عدد یخچال ساید سامسونک مدل RF858QALAXW خریده ام و برچسب آرم روی درب و برچسب سامسونگ در داخل یخچال دارد ولی ظاهر و پنل آن شبیه هیمالیا هستش خواهشا راهنمایی فرمایید چگونه از اصل بودن آن اطمینان کنم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 اسفند 1401

      درود کاربر گرامی، مدل یخچال را در اینترنت جستجو کنید و در سایت های خارجی با یخچال خود مقایسه کنید. نوشته زیر را در گوگل جستجو کنید و در تصاویر جستجو با یخچال خود مقایسه کنید. Samsung side by side refrigerator RF858QALAXW

      پاسخ دادن
  • زینب 20 شهریور 1401

    ایا یخچال فریزر کمبی leoccoاصل هست یاتقلبی

    پاسخ دادن
  • حمید 02 تیر 1401

    سلام وقت بخیر. یخچال دوقلو الجی با مدل GC-B414LENZ و GC-F411ELNZ اصلی است یا تقلبی؟ تشکر

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد