logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

یخچال تی سی ال خوبه؟

یخچال تی سی ال خوبه؟
یخچال تی سی ال خوبه
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله یخچال تی سی ال خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه برند های یخچال زیادی در بازار تولید و عرضه شده است به همین دلیل مصرف کنندگان انتخابات بی شماری دارند که کمی تصمیم‌ گیری را برای آن ها دشوار می سازد. یکی از برندهایی که در سال‌ های اخیر مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است یخچال های تی سی ال می باشند که ما در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال تی سی ال و ویژگی های آن بپردازیم تا بتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم که یخچال تی سی ال خوبه یا نه؟

کاربران گرامی؛ با مطالعه این مقاله علاوه بر استفاده از نظر مصرف کنندگان در مورد یخچال تی سی ال می توانید از نظر متخصصین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در مورد این محصول هم بهره مند شوید.

تشخیص یخچال تی سی ال اصل از نمونه های تقلبی

تشخیص اصل بودن یخچال تی سی ال یکی از مسائل مهمی باشد که ذهن مصرف کنندگان را درگیر می‌ کند ولی برای اینکار کافیست شما سایت تی سی ال را سرچ کنید و در قسمت جستجوی سایت نام مدل یخچال خود را کاملاً دقیق جستجو کنید، اگر مدل یخچال شما در سایت تی سی ال موجود بود؛ شما می توانید با اطمینان بگویید که یخچال تان اصل و اورجینال است در غیر این صورت یخچال شما اورجینال نبوده و غیر اصل می باشد.

تشخیص یخچال تی سی ال اصل از نمونه های تقلبی

یخچال تی سی ال چه امکاناتی دارد؟

در بررسی کیفیت یخچال تی سی ال قطعاً شما باید امکانات این یخچال را نیز مورد بررسی قرار دهید که ما در ادامه بارزترین و مهم ترین امکانات این محصول را متذکر خواهیم شد.

یخچال تی سی ال چه امکاناتی دارد

با توجه به قیمت های بالای یخچال در بازار ایران یخچال های تی سی ال متناسب با عملکردی که دارند با قیمت های خوبی عرضه شده اند که به شما اجازه می دهند با هر بودجه ایی یخچال مورد نیاز خود را تهیه کنید همچنین یخچال های تی سی ال دارای تنوع خوبی هستند که شما به راحتی می توانید انتخاب کنید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال تی سی ال

آشنایی با کارخانه تولید کننده یخچال تی سی ال برای بسیاری از مصرف کنندگان جالب است به همین منظور ما در ادامه بررسی کیفیت یخچال تی سی ال، قصد داریم شما را با تاریخچه این برند آشنا کنیم.

  • شرکت تی سی ال یک کمپانی چند ملیتی در کشور چین می باشد که در آغاز کار خود اقدام به تولید محصولاتی مشابه محصولات برند ژاپنی TDK کرد اما پس از مدتی در سال 1985 نام تی سی ال را برای خود انتخاب کرد و به طور جدی کار خود را در عرصه تولید ادامه داد.
  • تی سی ال در سال 1980 توانست وارد بازار چین شود و محصولاتش مانند کولرگازی را به مردم این کشور معرفی کند همچنین این برند در سال 2000 شروع بع ارسال محصولات هود به دیگر کشورها کرد و توانست فروش خوبی را بدست بیاورد.
  • شرکت تی سی ال سومین مرکز تولید تلویزیون دنیاست و بیش از 20 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کرده است و در تولید دیگر لوازم خانگی نیز موفق بوده است.

یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که معمولا مصرف کنندگان در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال تی سی ال خوبه یا نه مطرح می کنند این است که یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

  • برند تی سی ال یک برند بین المللی می باشد که حوزه اصلی فعالیت آن در چین است؛ البته نمی توان این برند را نمی توان جزو محصولات بی کیفیت چینی دانست؛ چرا که این برند با اهمیت به خواسته های مصرف کنندگان در سال های اخیر توانسته تا حد زیادی اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

خدمات پس از فروش یخچال تی سی ال چطور است؟

نمایندگی تعمیرات برند تی سی ال یکی از موضوعاتی است که در هنگام خرید شما باید به آن توجه کنید بنابراین ما در ادامه در این رابطه اطلاعاتی خدمت شما ارائه خواهیم داد.

خدمات پس از فروش یخچال تی سی ال

شرکت تی سی ال در جریان خدمات پس از فروش یخچال هایش اقدام به بستن قراردادهایی با نمایندگی های مختلف در همه کشورها کرده است تا بتواند خدمات پس از فروش مناسبی به مصرف کنندگان این محصول ارائه دهد و در این جهت گارانتی ها و ضمانت نامه هایی را نیز هنگام فروش محصولات به مشتریان تحویل می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند از طریق این ضمانت نامه ها با خدمات پس از فروش یخچال تی سی ال تماس حاصل کرده و مشکل خود را برطرف کنند، اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت تی سی ال رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال شما در منزلتان حاضر شوند.

یخچال تی سی ال با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در هنگام بررسی کیفیت یخچال تی سی ال، خوب است که شما رقیبان این برند را نیز بشناسید تا آگاهانه در جهت خرید این محصول تصمیم گیری کنید.

  • در خارج از کشور و در بین برندهای خارجی شرکت های سامسونگ و دوو و الجی رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند و در رده تولید و فروش با این محصول در حال رقابتند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از اانجام خرید خود نگاهی هم به بررسی معایب یخچال فریزر دوقلو دوو بیادازید.
  • در داخل کشور از نظر فروش می توان برندهای اسنوا و سینجر را رقیبان تی سی ال دانست زیرا در ایران محبوبیت داشته و دارای فروش خوبی می باشند.

چرا یخچال تی سی ال بخریم؟ یخچال تی سی ال خوبه؟

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که چرا باید با وجود یخچال هایی با قیمت های مناسب تر به سراغ یخچال تی سی ال برویم؟ یخچال تی سی ال خوبه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال های تی سی ال ساخت کشور چین است و برخلاف دیگر کشورها، مراوده این با چین مناسب است و ایران به راحتی می تواند قطعات بخچال های تی سی ال را وارد ایران کند بنابراین در صورت مشاهده مشکل در قطعات یخچالتان شما مشکلی نخواهید داشت همچنین یخچال های تی سی ال از نظر تنوع و کیفیت نیز نظر شما را جلب خواهند کرد.

معرفی بهترین مدل های یخچال های تی سی ال

در ادامه قصد داریم در جهت معرفی بهترین یخچال های تی سی ال، چند مدل را برای شما نام برده و مورد بررسی قرار دهیم تا شما راحت تر تصمیم گیری و انتخاب کنید.

بررسی کیفیت یخچال تی سی ال مدل S660 AMD

از ویژگی های یخچال و فریزر تی سی ال مدل S660 AMD می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت یخچال: 666 لیتر
  • دارای كمپرسور Inverter
  • نمودار مصرف انرژی +A
  • مجهز به صفحه نمایشLED با پنل لمسی
  • دارای آبریز و یخساز دستی
  • دارای فیلتر ضد باكتری
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
  • بهره گیری از سیستم گردش هوای هوشمند (Swing Flow)
  • دارای محفظه ویژه میوه و سبزیجات
  • دارای طبقات بسیار مقاوم و زیبا
  • مجهز به سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • بدنه استیل ضد لك

بررسی کیفیت یخچال تی سی ال مدل S660 AMD

بررسی کیفیت یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/ASD

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/AS:بله

  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک:نوفراست
  • محدوده گنجایش کل به لیتر:491 تا 550
  • فیلتر تصفیه آب:ندارد
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد

بررسی کیفیت یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/ASD

لیست قیمت روز یخچال های تی سی ال موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال فریزر چهار درب تی سی ال مدل TR4-540ESG قیمت روز این مدل از یخچال تی سی ال در بازار 19,800,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر تی سی ال مدل TRT-575SD نرخ روز این یخچال برابر با 12,750,000 تومان است.
یخچال ساید بای ساید تی سی ال مدل TRF-480EG قیمت روز این مدل یخچال در بازار 19,000,000 تومان است.
یخچال فریزر تی سی ال مدل TRB-360E قیمت جدید این یخچال از برند تی سی ال 9,495,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل TRS545-E نرخ روز این مدل یخچال 17,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر تی سی ال مدل F540-ASD قیمت روز این مدل در بازار 21,100,000 تومان است.
یخچال ساید بای ساید تی سی ال مدل TRS-545ES قیمت روز این مدل یخچال در بازار 17,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدلS660-AWD قیمت این یخچال در بهار 1400 برابر با 18,300,000 تومان است.
یخچال فریزر تی سی ال مدل TRT575ED قیمت جدید این مدل یخچال در بازار 12,795,000 تومان است.
یخچال فریزر 19 فوتی 4 درب تی سی ال مدل TRF-460WEXG قیمت جدید این مدل یخچال تی سی ال در بازار 18,500,000 تومان است.
یخچال ساید بای ساید تی سی ال مدل TRS-660ED نرخ روز این مدل یخچال برابر با 18,800,000 تومان در بازار می باشد.
یخچال فریزر تی سی ال TRT-575ESD نقره ای این مدل یخچال تی سی ال با قیمت روز 13,000,000 تومان در بازار موجود می باشد.
یخچال فریزر 431 لیتر تی سی ال مدل TR4-540E قیمت روز این یخچال در بهار 1400 برابر با 17,900,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S545-ASD قیمت روز این یخچال 17,200,000 تومان است.
یخچال فریزر 431 لیتر تی سی ال مدل TR4-540ESG قیمت جدید این یخچال در بازار برابر با 28,000,000 تومان است.
یخچال و فریزر تی سی ال مدل T575-AWD/ASD قیمت روز این یخچال 14,000,000 تومان است.
یخچال و فریزر تی سی ال مدل S660 AMD قیمت جدید این یخچال در بهار 1400 برابر با 20,000,000 تومان است.

مزایا و معایب یخچال تی سی ال از نظر مصرف کنندگان این محصول

بررسی کیفیت یخچال تی سی ال مستلزم این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و طرفداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید و یخچالی مناسب را تهیه کنید.

مزایای یخچال تی سی ال از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت و دوام مناسب
  • ظاهری منحصر به فرد
  • طراحی بی نقص
  • رتبه انرژی ++A
  • بدون برفک
  • کنترل و تنظیم دما

معایب یخچال تی سی ال از نظر مصرف کنندگان این محصول

یخچال تی سی ال نیز مانند دیگر برندهای خارجی موجود در بازار ایران بسیار پرفروش می باشد اما در بررسی کیفیت یخچال تی سی ال شما باید معایب این محصول را از نظر مصرف کنندگان نیز بررسی کنید به همین دلیل ما در ادامه عیب اصلی این محصول را بیان خواهیم کرد.

از آنجایی که شرکت تی سی ال امکان حضور مستقیم در ایران را ندارد و محصولات این برند وارداتی هستند، نمایندگی هایی که اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می کنند گاهی در این امر سهل انگاری کرده و یا هزینه بالایی از مصرف کننده می خواهند به همین دلایل مصرف کنندگان خدمات پس از فروش ضعیف را از معایت یخچال تی سی ال می دانند.

بررسی کیفیت یخچال تی سی ال از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در پایان بررسی کیفیت یخچال تی سی ال قصد داریم به نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به این محصول و نحوه ی عیب یابی و تعمیرات یخچال داشته باشید و خرید صحیح تری را تجربه کنید.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد بیان می ‌دارند که یخچال های تی سی ال دارای کیفیت و مقاومت زیادی بوده و همچنین طراحی منحصر به فردی را نیز دارا می باشند و اصولا خرابی و آسیبی کمی دارند و کمتر شما نیاز به تعمیر آن خواهید داشت اما شما عزیزان می توانید در صورت مشاهده هر نوع خرابی در محصول خود با متخصصان ما در آی پی امداد تماس حاصل کرده و خدمات فوری را درب منزل خود دریافت کنید.

3.4/5 - (23 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال تی سی ال به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال تی سی ال استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال تی سی ال میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال تی سی ال با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال تی سی ال در آی پی امداد بیاندازید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مسعود 13 مرداد 1400

    هرچی میخاین بخرین اما جنس ایرانی نخرین. من تمام عمرم یبار از شرکت صنام خرید ایرانی کردم. اونقدر میفبت پایین و خدمات پس از فروششون داغونننننن

    پاسخ دادن
    • یاقوت 25 خرداد 1401

      صنام شد مارک ک کسی ازش خرید کنه ایا

      پاسخ دادن
  • محمدمهدی 21 اردیبهشت 1400

    در مورد یخچال تی سی ال میخاستم بدونم ارزش خرید داره با خریدش پولمو دور نمیریزم لطفا راهنماییم کنید مبلغ هزینه ای که میخام برا یخچال کنم تا بیست میلیونه اگه برند دیگه ای مد نظرتونه لطفا بگید

    پاسخ دادن
    • مونا غلامی 08 آبان 1400

      سلام وقت بخیر من خودم سه ماه تحقیق کردم برای اینکه چه مارکی یخچال بخرم خودتونو خسته نکنید فقط مارک تی سی ال و ایکس ویژن عالی هستش و مابقی یخچالها خوب در نیومده هر کدوم یه مشکلی دارن و خودم ایکس ویژن خریدم و خیلی راضیم

      پاسخ دادن
    • bita 10 دی 1400

      اسنوا هم چیزهای خوشگلی زده

      پاسخ دادن
      • ریحانه 05 دی 1401

        من ساید اسنوا دادم هم ظاهرن زیباست هم کاراییش خوبه

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد