logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

همه چیز درباره فوت یخچال

همه چیز درباره فوت یخچال
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله همه چیز درباره فوت یخچال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

همراهان گرامی آی پی امداد، در این مطلب میخواهیم همه چیز درباره فوت یخچال بدانید را به شما بگوییم. در ابتدا با مفهوم فوت یخچال آشنا خواهیم شد. سپس به شما خواهیم گفت چگونه میتوان لیتر را به فوت و فوت را به سانتی متر تبدیل کرد؟ در مورد نحوه محاسبه فوت یخچال و مناسب ترین سایز برای خرید یخچال فریزر بر حسب فوت نیز اطلاعات بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهیم داد. با آی پی امداد همراه باشید.

فوت یخچال به چه معناست؟

فوت یخچال واژه ای آشنا برای همه کسانی است که قصد خرید یخچال فریزر دارند و فروشنده ضمن توضیحات ویژگی یخچال، در مورد فوت آن نیز میگوید. ممکن است بسیاری از شما ندانید فوت چیست؟ فوت یخچال واحد اندازه گیری ظرفیت و گنجایش یخچال فریزر است. بنابراین اگر قصد خرید یخچال را دارید، بهتر است بدانید که هر فوت معادل چند سانتی متر و چند لیتر است تا بر اساس این اطلاعات بتوانید یخچال فریزر مناسب تعداد اعضای خانواده تان را خریداری کنید.

چگونه بفهمیم یخچال چند فوت است؟

برای محاسبه فوت یخچال و اینکه چگونه بفهمید یخچال چند فوت است، تنها کافی است متر را بردارید و درب یخچالتان را تا انتها باز کنید. سپس از لبه بدنه یخچال تا انتهای عمق یخچال را یادداشت کنید و سانتی متر به دست آمده را تقسیم بر عدد 30 کنید.

البته کار شما هنوز تمام نشده است. پس از اندازه گیری عرض و ارتفاع یخچال، باید آن ها را تقسیم بر عدد 30 کنید و همه اعدادی که یادداشت کرده اید را در هم ضرب نمایید تا بتوانید فوت یخچال را به دست آورید. البته این فقط محاسبه فوت یخچال بود. اگر فریزر هم دارید، باید همین مراحل را تکرار کنید تا فوت فریزر را نیز به دست آورید و با عددی که از ضرب ابعاد یخچال به دست آورده بودید، جمع کنید. حال میدانید که یخچال فریزر شما چند فوت است.

طریقه تبدیل لیتر به فوت

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم چگونه لیتر را به فوت تبدیل کنیم؟ برای مثال فروشنده به شما میگوید ظرفیت یخچال 589 لیتر است و شما میخواهید بدانید یخچال چند فوت است؟

  • کافی است عدد 589 را بر 28.3 تقسیم کنید، عدد به دست آمده 20 است و یعنی یخچال 20 فوت است.
  • پس از این مثال اینگونه برداشت میشود که هر فوت معادل 28.3 لیتر است.
  • حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که هر فوت چند سانتی متر است؟
  • در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر فوت معادل 30.5 سانتی متر است.

چگونه بفهمیم یخچال چند فوت است؟

یخچال چند فوت خوبه؟

احتمالا پس از خواندن این مطلب، بسیاری از عزیزان با خود گفته اند یخچال چند فوت خوبه؟ در پاسخ به این عزیزان باید گفت که این سوال درستی نیست؛ زیرا فوت یخچال ارتباطی با خوبی یا بدی آن ندارد. بلکه فوت تنها نشان دهنده فضایی است که در یخچال در اختیار دارید و انتخاب یخچال با ابعاد و گنجایش مناسب، بستگی به تعداد اعضای خانواده و فضایی که به یخچال اختصاص داده اید و بودجه و میزان مواد غذایی مصرفی شما دارد. یخچال ها از 5 فوت تا 40 فوت اندازه ها و گنجایش مختلفی دارند و این شما هستید که تشخیص میدهید کدام فوت یخچال برای شما مناسب است. در ادامه خواهیم گفت چگونه سایز مناسب یخچال فریزر را بر حسب فوت خریداری کنید.

سایز مناسب یخچال فریزر بر حسب فوت

به طور کلی بهتر است بدانید که هر فرد به 4 فوت یخچال و 2 فوت فریزر نیاز دارد. حال با این پیش فرض توصیه می شود:

  • برای افرادی که دانشجو هستند و یا به تنهایی زندگی می کنند، مناسب ترین فوت یخچال بین 5 تا 7 فوت است.
  • برای زوج های جوانی که به تازگی زندگی خود را شروع کرده اند و یا خانواده های کم جمعیت تا 3 نفر، یخچال های 18 تا 22 فوت بسیار مناسب است.
  • برای خانواده هایی که تعداد اعضای بیشتری دارند و از یخچال فریزر بیشتر استفاده می کنند، یخچال بین 22 تا 44 فوت جوابگو خواهد بود.

سایز مناسب یخچال فریزر بر حسب فوت

حال که تقریبا همه چیز درباره فوت یخچال را میدانید. احتمالا هنگام خرید یخچال توجه بیشتری به فوت یا همان گنجایش آن دارید. از این رو سعی می کنید بر اساس تعداد خانواده تان، یخچال جدید خود را خریداری فرمایید.

نتیجه گیری از همه چیز درباره فوت یخچال

عزکاربران گرامی، از اینکه تا انتهای مطلب حوصله کردید، از شما سپاسگذاریم. امیدواریم آنچه در مورد فوت یخچال در اختیارتان قرار گرفته برایتان مفید بوده باشد. لازم به ذکر است که مجموعه آی پی امداد در تلاش است با قرار دادن مقالات تخصصی، اطلاعات علمی درستی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین به شما عزیزان کمک کند که همواره اطلاعاتتان را در مورد لوازم برقی خانگی به روز نگه دارید.

مجموعه آی پی امداد افتخار سال ها فعالیت در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی برقی را دارد. تکنسین های با تجربه آی پی امداد میتوانند لوازم خانگی شما را در محل و یا در کارگاه های مجهز آی پی امداد تعمیر کنند. شما همراهان گرامی اگر ساکن شهر تهران و یا حومه هستید و نیاز به حضور تکنسین در محل دارید میتوانید بدون فوت وقت به سایت آی پی امداد مراجعه کنید و درخواست خود را برای حضور تکنسین در محل ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد