logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟

موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟
موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟ این روزها محصولات برند بلومبرگ توسط بسیاری از هم وطنان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین محصولات این برند یخچال فریزر است که دارای کاربری آسان و بسیار باکیفیت می باشد. به دلیل استقبال مصرف کنندگان ایرانی از یخچال های برند بلومبرگ ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کشور سازنده موتور یخچال بلومبرگ و کیفیت کمپرسور یخچال فریزر بلومبرگ برای شما بپردازیم تا کمی در شناخت محصولات این برند به شما کمک کنیم. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال بلومبرگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

یخچال فریزر بلومبرگ ساخت کجاست؟

شرکت بلومبرگ در سال 1883 میلادی توسط برنارد بلومبرگ در آلمان تاسیس شده و ابتدا فعالیت خود را در صنعت متالوژی و جوش فلزات آغاز نمود. با گذشت زمان این برند کسب و کار خود را در زمینه متالوژی شروع کرده و در سال 1935 نیز اقدام به تولید انواع لوازم خانگی نمود. در سال 1979 اولین ماشین لباسشویی توسط شرکت بلومبرگ در شکور آلمان با کنترل تعادل بیرونی تولید گردید. همچنین اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک توسط این برند متعاقبا در سال 1981 ساخته شد.

این برند در سال 2002 توسط شرکت آرچلیک که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در سراسر اروپا می باشد، خریداری شد. برند جدید بلومبرگ به تولید انواع محصولات ایستاده و توکار توانست به عنوان نسل دوم تولیدکنندگان در سال 2002 در سطح بین الملل شناخته و به دنیا معرفی شود. این روزها برند بلومبرگ انوااع یخچال فریزرهایی با قطعات باکیفیت را تولید و به بازار عرضه می نماید.

موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست؟

موتور یخچال بلومبرگ ساخت کدام کشور است؟ این یکی از پرتکرارترین و اصلی ترین پرسش هایی است که بسیاری از خریداران در زمان انتخاب و بررسی یخچال فریزرهای این برند با آن مواجه می شوند. در پاسخ به این پرسش مهم می توانیم اینگونه بیان کنیم که موتور یخچال فریزر بلومبرگ در کشور آلمان ساخته می شوند و مونتاژ برخی از مدل ها و کمپرسورهای این یخچال ها در کشور ترکیه نیز صورت می گیرد که از کیفیت این محصول کم نمی کند. بنابراین می توان گفت از آنجایی که موتورهای یخچال های برند بلومبرگ ساخت کشور آلمان هستند، دارای بالاترین سطح کیفیت و دوام می باشند.

کیفیت کمپرسور یخچال بلومبرگ چگونه است؟

به طور کلی کمپرسور یخچال فریزرهای بلومبرگ در کارخانه هایی تولید می شوند که از گواهینامه های ISO:14001 برخوردار هستند. این استانداردهای بین المللی از آسیب به محیط زیست جلوگیری خواهد کرد. از این رو می توان گفت برند بلومبرگ علاوه بر اینکه موتورهای باکیفیت و بادوامی را براییخچال فریزرهای خود تولید می کنند، دارای استانداردهای لازم نیز می باشد. تمامی محصولات این برند از جمله یخچال فریزرها دارای استاندارد ROHS هستند. همچنین یخچال فریزرهای این برند به دلیل برخورداری از موتوری کم صدا و مقاوم مورد علاقه بسیاری از ایرانیان هستند.

نتیجه‌گیری از موتور یخچال بلومبرگ ساخت کجاست

در این مقاله به صورت کامل به بررسی این مسئله که موتور یخچال بلومبرگ ساخت کدام کشور است و بررسی کیفیت کمپرسور یخچال فریزر بلومبرگ پرداختیم. بلومبرگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که همواره یخچال فریزرهایی باکیفیت را تولید و طراحی نموده است.

به طور کلی می توان گفت هر محصولی با استفاده زیاد و نامناسب ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال بلومبرگ خود می توانید از خدمات آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال استفاده کنید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کاوه 10 دی 1401

    برند بسیار بی کیفیتی است من در طی 7سال دو بار موتور عوض کردم موتور اول خودش چینی بود نمایندگی تهران یخچال افتضاح است . الکترو استیل از این برند بهتر است بسیار بسیار اذیت کرد این برند بلومبرگ ما را

    پاسخ دادن
    • رزا 25 دی 1401

      موتورش‌ زود‌ میسوزه کیفیت‌ نداره‌ من‌ کمبی‌ داشتم‌ 7سال‌ پیش‌ کمپرسورش سوخت کلا‌ عوض‌کردم

      پاسخ دادن
  • منصور سلمانی 06 مهر 1401

    باسلام من سال 95یک دستگاه یخچال فریزر چهار کشوی بلومبرگ خریدم به قیمت پانصد هزار تومان بسیار باکیفیت و کاربردی است و من خیلی راضی هستم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد