logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟

موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟
موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از پرتکرار ترین سوالات مشتریان برند دوو این است که موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟ در این مقاله سعی کرده ایم تا ابتدا در مورد برند دوو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و سپس در مورد محل تولید و مونتاژ موتور یخچال دوو در صحبت کنیم. در صورتی که شما نیز قصد خرید یخچال های دوو را دارید، اما در زمینه کیفیت ساخت قطعات این یخچال ها و کشور سازنده موتور یخچال دوو اطلاعاتی ندراید، با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال دوو می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

درباره تاریخچه برند دوو

شرکت دوو (Daewoo) یکی از بهترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی در دنیا می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان با محصولات این برند آشنایی کاملی دارند. در کشور ایران نیاز محصولات این برند بسیار پرمصرف است. به گونه ای که هریک از خانواده های ایرانی حداقل یکی از لوازم خانگی دوو را در منزل خود دارند.

درباره تاریخچه برند دوو

شرکت دوو که دفتر مرکزی آن در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد، در سال 1967 تاسیس شده و انواع لوازم خانگی و صنعتی را با بهترین کیفیت و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تولید کرده و روانه بازارهای جهانی می نماید. دوو دومین شرکت بزرگ لوازم خانگی در کشور کره محسوب می شود که حدود بیست زیرگروه مختلف برای تولید این برند در حال فعالیت هستند.

قطعات یخچال دوو ساخت کدام کشور است؟

شرکت دوو یکی از شرکت های فعال در زمینه تولیدات انواع لوازم خانگی بخصوص یخچال فریزر است. برند تجاری این شرکت به یکی از بهترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. این برند و کارخانه تولید کننده قطعات یخچال در کشور کره می باشد. کیفیت قطعات این برند به اندازه ای بالا است که فروش محصولات را به فروشی جهانی تبدیل کرده است.

قطعات یخچال دوو ساخت کدام کشور است؟

یکی از شاخصه های مهم تولیدات قطعات یخچال های دوو، استفاده از کامل ترین و بهترین تجهیزات برای ساخت و طراحی قطعات یخچال دوو است. این مسئله موجب تولید یخچال های درجه یک برای مشتریان شده است. همچنین طراحی یخچال های این برند به اندازه ای چشم نواز است که می توان آن را از سایر محصولات متمایز نمود. تمامی این موارد موجب شده است که تمامی مصرف کنندگان رضایت کاملی از یخچال های دوو و نحوه کارکرد قطعات داخلی آنها داشته باشند.

موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟

سوال بسیاری از مشتریان یخچال های دوو این است که موتور یخچال دوو ساخت کدام کشور است. در پاسخ به این پرسش می توان اینگونه بیان کرد که در تولیدات یخچال های قدیمی تمامی موتورهای به کار رفته در تولیدات این محصول ساخت کشور کره جنوبی و بسیار باکیفیت بودند. این روزها نیز با توجه به گسترش تولیدات برند دوو و تاسیس کارخانه ها و شعبات دیگر این برند در سایر کشورها، در برخی از مدل های یخچال های دوو از موتورهای ساخت کره استفاده شده و موتور یخچال های دوو در برخی از مدل های دیگر نیز از برند باکیفیت دانپر چین است. موتورهای دانپر از استاندارهای جهانی برخوردار هستند و توسط یکی از بهترین برندهای چینی تولید می شوند. این برندها از رده انرژی A برخوردار می باشند.

موتور یخچال دوو ساخت کجاست؟

کیفیت ساخت و خدمات موتور یخچال دوو چگونه است؟

شرکت دوو همواره در تلاش بوده است تا با استفاده از دانش روز دنیا، یخچال های تولیدی خود را به بالاترین سطح کلاس جهانی برساند. به همین دلیل برای ساخت و تولید یخچال های خود از بهترین و باکیفیت ترین موتورها استفاده می کند. همچنین قدرت خدمات پس از فروش یخچال های دوو بارها به مصرف کنندگان آن ثابت گردیده است. یکی از مزایای این شرکت خدمات پس از فروش مناسب آن است که در صورت بروز خرابی در موتور یخچال دوو و سایر قطعات آن کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

نتیجه گیری از موتور یخچال دوو ساخت کجاست

همانطور که گفته شد، دوو یکی از بهترین برندهای موجود در بازار لوازم خانگی بخصوص انواع یخچال فریزر است. کیفیت قطعات و موتور یخچال دوو این محصول را در رده بالایی قرار داده و آن را به بهترین انتخاب برای مشتریان تبدیل کرده است. چنانچه با هریک از یخچال فریزرهای این برند دچار مشکل شده اید، برای تعمیرات یخچال خود می توانید از خدمات تکنسین های متخصص آی پی امداد استفاده نمایید.

3.4/5 - (30 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

11 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سلطان 23 بهمن 1402

    من یخچال دوو خریداری کرده بودم در سال 1397.وقتی نصاب شرکت دوو برای نصب آمد اظهار داشتند وارداتی است و موتور دستگاه هم مارک LGبود!

    پاسخ دادن
  • سهیلا معززی 10 بهمن 1402

    سلام وقت بخیر، موتور و برد ساید بای ساید اسنوا و دوو رو میخواستم بدونم کجایی هست. ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1402

      درود، ساخت چین و ایران می باشند.

      پاسخ دادن
  • منوچهر کاظمی 14 دی 1402

    سلام به خوانندگان و هموطنان گرامی بطور کلی ما از لوازم ایرانی اصلأ رضایت نداریم چون منافع تولید کنند.مد نظر است .اکثر برندها اگر جهانی شدند بیشتر منافع مصرف کنندگان را در نظر میگیرند و برای پیشرفت از انتقادات استقبال می‌کنند.در کشور ما توجیح جاگزین است مورد اصلی در تولید. کیفیت مواد اولیه نیروی انسانی کار بلد ودقت وحساسیت و دیدگاه مصرف کننده ملاک تولید. در کشور ما فقط سود .وبی مسولیتی در قبال کالای تولید است .وعدم نظارت بر حسن انجام کار

    پاسخ دادن
  • علی اصغر جویبار 08 آبان 1402

    سلام خسته نباشید . موتور یخچال و فریزر دوو ساخت کدام کشور است ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 آبان 1402

      درود، کمپرسورهای این یخچال ها معمولا ساخت ایران و چین هستند.

      پاسخ دادن
  • A.b 27 مهر 1401

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم قدرت موتور دوو HPL30YG-5 چقدره؟

    پاسخ دادن
  • سهرابی 25 مهر 1401

    از کجا بفهمیم که الان ساید بای ساید دوو مدل ۲۹۱۵ ما ساخت کره هست یا نه.اگه بشه یه جوری اینو فهمید واقعا خیال مون راحت میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 مهر 1401

      در حال حاضر در ایران تولید میشود

      پاسخ دادن
      • سهرابی 27 مهر 1401

        من پشتیبانی دوو حرف زدم گفتش بسته به موقعیت یا از چین یا کره موتورش وارد میشه

        پاسخ دادن
      • فادیا 10 دی 1402

        الان همه ساخت چین هست. دوو اصلی که ساخت کره هست قیمتش ۲۰ الی ۳۰ میلیون بالاتره

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد