logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

یخچال جدید Bespoke سامسونگ با قابلیت‌ Family Hub

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله یخچال جدید Bespoke سامسونگ با قابلیت‌ Family Hub به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

سامسونگ یکی از محبوب ترین و نام آشنا ترین برندهای لوازم خانگی ایران و جهان است، که به دلیل کیفیت بالای ساخت محصولات مدرن و پیشرفته بودن آن بسیاری از بازارهای جهانی را غرق نام خود کرده است. از جمله پرطرفدارترین محصولات خانگی سامسونگ می توان به یخچال های نسل جدید سامسونگ با قابلیت های جدید و کاربردی آن اشاره کرد. در سالهای گذشته شاهد پیشرفت های زیاد محصولات سامسونگ بوده‌ایم پیشرفت هایی که با اضافه شدن قابلیت های متفاوت به محصولات، زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده، و کار کردن با لوازم خانگی را برای ما راحت تر و لذت بخش تر کرده‌اند.

یخچال جدید Bespoke سامسونگ با قابلیت Family Hub با ادغام هوش مصنوعی و اینترنت توانسته اند نسل جدیدی از یخچال‌ها را روانه بازار و خانه‌ها کنند. این نسل از یخچال‌ها با استفاده از فناوری و پیشرفت های روز به شما در تشخیص خودکار غذا و توزیع برای رژیم غذایی مخصوص شما کمک می‌کنند، تا بتوانید به راحتی کالری و مواد غذای خود را تحت کنترل داشته باشید؛ در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش درباره یخچال سامسونگ Family Hub می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

قابلیت ثبت مواد غذایی یخچال Bespoke سامسونگ

یخچال جدید Bespoke سامسونگ لیستی از مواد غذایی موجود در دستگاه را ثبت کرده تا کاربر آنچه را که در یخچال دارد فراموش نکند. سری جدید یخچال های جدید Bespoke سامسونگ با قابلیت های Family Hub مجهز به یک نمایشگر بزرگ و کنترل صوتی هستند، این صفحه نمایشگر با استفاده از دوربینی که در داخل دستگاه تعبیه شده، می‌تواند بدون نیاز به باز کردن درب دستگاه نمای داخلی یخچال را در اختیار کاربر و یا کاربران قرار دهد.

قابلیت ثبت مواد غذایی یخچال Bespoke سامسونگ

همچنین این یخچال قابلیت اضافه کردن سخت افزارهایی مانند برد و یا نرم افزار مانند برنامه ها را دارد تا کاربر بتواند تنظیمات و ویژگی ها را با توجه به علایق شخصی خود پیاده سازی، طراحی و تنظیم کند. سامسونگ این شرکت کره‌ای با تمرکز بر روی وسایل خانگی از جمله یخچال های هوشمند و متصل به اینترنت توانسته است محبوبیت بازارهای جهانی را به دست آورد. این شرکت با ساخت و معرفی یخچال های سری جدید این نسل سوم زندگی انسان ها را هوشمندتر کرده است.

امکانات یخچال  Family Hub سامسونگ

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به ارتباط بین اعضای خانواده از طریق صفحه نمایش و برنامه ها اشاره کرد. به طوری که اعضای خانواده می‌توانند از طریق پروفایلی که برای خود در دستگاه تعریف کرده‌اند عکس به اشتراک بگذارند، تقدیم داشته باشند و در هر کجا که باشند یادداشت بگذارند و آن را ارسال کنند. علاوه بر آن برنامه‌هایی برای سرگرمی نصب شده که علاوه بر هدف راحت تر کردن فعالیت ها درآشپزخانه شما را نیز سرگرم می کنند.

این برنامه های هوشمند در یخچال family Hub تاکنون توانسته‌اند دو جایزه نوآوری در سطح بین الملل را کسب کنند. شما حتی در این دستگاه هوشمند می توانید به صورت آنلاین داخل یخچال خود را ببینید و خلیج خود را مدیریت کرده و مواد غذایی مورد نظر را سفارش دهید. این یخچال های جدید family Hub ، پر کارآمد و با انعطاف صرفاً جهت مدیریت بهتر و زندگی راحت تر برای شما مصرف کنندگان عزیز طراحی و ساخته شده تا از آن لذت ببرید.

یخچال‌های جدید نسل سوم Bespoke سامسونگ با قابلیت های Family Hub

یخچال های جدید family Hub تمامی نواقص یخچال های قبلی را رفع کرده، و با دسترسی به دانلود تمام برنامه های جدید آن را قابل به روز رسانی کرده است. یخچال‌های جدید نسل سوم Bespoke سامسونگ با قابلیت های Family Hub که در مدل های ۳ و ۴ درب رونمایی شدند و در این حال برنامه های هوشمند به آن افزوده که باعث شده طرفداران این دستگاه بیشتر از قبل شوند، و برای خرید این دستگاه به بازارها بیایند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد