logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال وستل

بررسی کیفیت یخچال وستل
بررسی کیفیت یخچال وستل
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال وستل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

وجود یک یخچال با کیفیت و مناسب برای هر خانه ای ضروری است تا مواد غذایی شما را کاملاً سالم نگه دارد به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به بررسی کیفیت یخچال وستل که یکی از بهترین برندهای یخچال موجود در دنیا می باشد بپردازیم و قسمتی از امکانات و مزایای این یخچال را برای شما عزیزان بیان کنیم.

کاربران گرامی؛ با مطالعه این مقاله می توانید از نظرات تعمیرکار مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در مورد یخچال وستل مطلع شوید.

تشخیص یخچال وستل اصل از تقلبی

در بررسی کیفیت یخچال وستل خوب است که شما بتوانید یخچال وستل اصلی را از تقلبی تشخیص دهید، به همین دلیل ما در ادامه نکاتی را در جهت تشخیص اصل بودن یخچال ساید ارائه خواهیم داد.

تشخیص یخچال وستل اصل از تقلبی

راه اصلی که برای تشخیص یخچال اصل از تقلبی وجود دارد این است که مدل یخچال انتخابی خود را در گوگل جستجو کنید اگر سایت شرکت وستل آن کالا را داشت شما می توانید به اورجینال بودن محصول خود پی ببرید در غیر اینصورت یخچال شما فیک و غیر اصل می باشد.

یخچال وستل چه امکاناتی دارد؟

این موضوع که یخچال وستل چه امکاناتی دارد سوال تعداد زیادی از مصرف کنندگان است؛ در جواب این سوال باید گفت که یخچال وستل دارای تنوع زیادی در مدل و ابعاد یخچال می باشد که دست شما را در انتخاب یخچال باز می گذارد همچنین این برند ترکی، یخچال های با کیفیت و زیبایی را طراحی و تولید کرده است که نمای بهتری به آشپزخانه شما می بخشد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال وستل

تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال های وستل بسیار جالب است، این برند نام خود را از شهری که در آن قرار دارد گرفته است، وستل شهری در ترکیه و مبدا شرکت وستل می باشد که با داشتن 9 کارخانه جزو بزرگترین شرکت صنعتی دنیا به شمار می رود.

  • وستل فروش خوبی در بازارهای اروپایی دارد و سالانه بیش از 2 میلیون دستگاه هود و فر و دیگر لوازم خانگی را تولید و عرضه می کند همچنین وستل نخستین شرکتی است که با هدف پيشرو بودن در میان کشورهای مستقل مشترک المنافع، دو کارخانه راجهت توليد ماشين لباسشويی،کولر گازی وستل، يخچال فريزر و تلويزيون، در روسیه راه اندازی کرده است.
  • جالب است بدانید صادرات وستل 8,3 ميليون دستگاه لوازم الکترونيکی و 4,8 ميليون دستگاه لوازم خانگی، به هفت قاره جهان می باشد و به شرکتی با رتبه جهانی در صادرات بدل گردیده است.

یخچال وستل ساخت کجاست؟

یکی از نکاتی که شما در بررسی کیفیت یخچال وستل باید مد نظر قرار دهید این است که این محصول ساخت کدام کشور است؟

  • در پاسخ به این پرسش که یخچال وستل ساخت کجاست باید بگوییم که یخچال های وستل در کشور ترکیه ساخته می ‌شوند و این کشور سازنده و صادرکننده اصلی این برند می باشد. قبل از اینکه یخچال بخرید حتما بررسی کیفیت برندهای متفاوت یخچال و نکات خرید یخچال را مطالعه نمایید.

خدمات پس از فروش یخچال وستل چطور است؟

خدمات پس از فروش یخچال وستل عموماً مناسب تر از برندهای خارجی دیگر است و وستل برای تمامی محصولات خود ضمانت نامه و گارانتی نیز در نظر گرفته است که شما می توانید در صورت بروز مشکل با آن ها تماس بگیرید اما به دلیل شرایط موجود در ایران خود کارکنان وستل نمی ‌توانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل این شرکت عظیم به وسیله نمایندگی هایی که در ایران قرار دارد این خدمات را خدمت شما ارائه می دهد. اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی های تعمیرات وستل و ضمانت نامه وستل رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال وستل شما در منزلتان حاضر شوند.

خدمات پس از فروش یخچال وستل

یخچال وستل با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در بررسی کیفیت یخچال وستل خوب است بدانید که رقیبان داخلی و خارجی این محصول چه برندهایی می باشند که ما در ادامه اصلی ترین رقیبان آن را خدمت شما ارائه می دهیم.

  • رقیبان داخلی این یخجال در ایران اسنوا و سینجر می باشد که از بازار خوبی در داخل کشور برخوردارند و از نظر قیمت و فروش مناسب هستند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر یخچال ایرانی و خارجی نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال ایندزیت بیاندازید.
  • برندها و رقیبان خارجی یخچال وستل نیز دوو و الجی، سامسونگ می باشند که از محبوبیت و فروش خوبی در میان مصرف کنندگان برخوردارند.

چرا یخچال وستل بخریم؟ یخچال وستل خوبه؟

چرا یخچال وستل بخریم؟ یخچال وستل خوبه؟ این ها سوالاتی است که برای خریداران یخچال پیش می آید که ما قصد داریم به آن بپردازیم و پاسخ مناسبی برای آن خدمت شما ارائه دهیم.

  • یکی از مشکلات خرید برندهای خارجی پیدا نشدن قطعات اصل و با کیفیت آن ها در صورت بروز اشکال و خرابی است اما وستل به دلیل اینکه تولید ترکیه بوده و وارد کردن قطعات آن به ایران کار سختی نیست این مشکل را ندارد و دغدغه کمتری برای مصرف کنندگان از این بابت ایجاد می کند.
  • مورد دیگری که باعث فروش این محصول می گردد کیفیت خوب آن است که حتی کشورهای اروپایی متعددی نیز از این شرکت لوازم خانگی و یخچال خریداری می کنند.

معرفی بهترین مدل های یخچال وستل

در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین مدل های یخچال وستل بپردازیم تا کمی شما عزیزان را در امر انتخاب یاری رسانیم.

بررسی کیفیت یخچال وستل مدل GTN 3951-GTN 391

این محصول جزو بهترین محصولات در یخچال های وستل بوده و ویژگی های زیر را  داراست:

  • زیبا و خوش‌ساخت
  • برخورداری از دو فضای بزرگ
  • روشناییLED
  • طبقات شیشه‌ای حرارت‌دیده و نشکن
  • دارای محفظه‌ی چیلر
  • دارای 2 محفظه‌ی مجزا بدون یخ زدگی با حفظ تازگی
  • دارای دریجه‌ی تنظیم رطوبت گردش هوای داخل کابین توسط فن

بررسی کیفیت یخچال وستل مدل GTN 3951-GTN 391

بررسی کیفیت یخچال فریزر وستل مدل GTN 6401

  • دارای اخطار باز ماندن درب
  • دارای نمایشگر
  • دارای قابلیت تنظیم درجه یخچال
  • دارای قفل کودک
  • طراحی عالی
  • 400لیتر فضا در محفظه‌ی یخچال
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)

بررسی کیفیت یخچال فریزر وستل مدل GTN 6401

لیست قیمت روز یخچال های وستل موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال فریزر وستل مدل GTN 3951-GTN 391 قیمت جدید این مدل یخچال حدوداً 72،000،000 تومان می باشد.
یخچال فریزر وستل مدل GTN 6401 قیمت روز این مدل از یخچال وستل در بازار 32،000،000 تومان می باشد.
یخچال فریزر دوقلوی وستل مدل GTN 3951-GTN 391 این مدل یخچال وستل با قیمت روز 43،000،000 در بازار موجود می باشد.

مزایا و معایب یخچال وستل از نظر مصرف کنندگان این محصول

مهم ترین قسمت در بررسی کیفیت یخچال وستل آشنایی با مزایا و معایب این محصول از نظر مصرف کنندگان می باشد که شما در ادامه با بخشی از آن آشنا خواهید شد.

مزایای یخچال وستل از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی عالی
  • مصرف انرژی بهینه
  • کیفیت و طول عمر بالا و مناسب
  • فضای کافی
  • قطعات در دسترس

معایب یخچال وستل از نظر مصرف کنندگان این محصول

یکی از اساسی ترین معایب یخچال وستل از نظر مصرف کنندگان آن خدمات پس از فروش وستل می تواند باشد که در نتیجه اهمال کاری های بعضی از نمایندگی ها در شهرهای مختلف صورت می گیرد زیرا بعضی از نمایندگی ها در برابر ضمانت نامه ها و گارانتی های ارائه شده بی توجه هستند و هزینه های بالایی از مصرف کنندگان می گیرند.

بررسی کیفیت یخچال وستل از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بد نیست در انتهای صحبتمان به بررسی کیفیت یخچال وستل از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین بودن یخچال وستل در کل دنیا شکی نیست و شما می توانید با خیالی راحت از این برند خرید کنید، چرا که این محصول دارای طول عمر بالا و کیفیت عالی است و اصولا کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند، اما در صورت خرابی برای خدمات تخصصی تعمیرات یخچال وستل ممکن است به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف این برند در کشور دچار مشکلاتی شوید، که در این زمان بهتر است با متخصصین ما در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که یخچال از جمله لوازمی است که نیاز به نگهداری و سرویس های مرتب دارد؛ در همین راستا به شما توصیه می کنیم تعمیر و سرویس یخچال خود را به متخصصین آی پی امداد بسپارید.

اگر برای خرید یخچال وستل به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال وستل استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال وستل میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال وستل با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال وستل در آی پی امداد بیاندازید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بهار 09 اسفند 1401

    الان دوماهه خرابه اسایش رو ازم گرفته درست نمیشه افتاده تو گره کور اگر همون موقع یه یخچال ایرانی خریده بودم خیلی بهتر بود از نمایندگیشون هم اومد برا تعمیر اما مشکل حل نشد

    پاسخ دادن
  • صادقی 22 شهریور 1400

    الان نزدیک به ۱۰ سال هست که یخچال و فریزر وستل خریدم و راضیم ولی الان ۱ سال هست که ۳ تا از طبقات داخل یخچال شکسته و من از هر نمایندگی در مشهد و تهران پیگیری کردم نتونستم این قطعه رو پیدا کنم .

    پاسخ دادن
  • اخوت 16 تیر 1400

    آیا یخچال دو قلو وستل نیاز به محافظ یخچال دارد؟؟؟ چه نوع محافظی را پیشنهاد می کنید؟☘

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 تیر 1400

      تمام لوازم برقی باید مجهز به محافظ برق باشند

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد