logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال بکو

بررسی کیفیت یخچال بکو
بررسی کیفیت یخچال بکو
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال بکو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در مطلب پیش رو ما قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال بکو که جز پرفروش ترین و بهترین برند های یخچال در بازار ایران می باشد بپردازیم و امکانات و ویژگی‌ های خاص این برند را برای شما بیان کنیم تا کمی شما را در امر تصمیم‌ گیری در جهت خرید یخچال مناسب کمک کرده باشیم.

کاربران گرامی برای خرید یخچال بکو می توانید از معرفی بهترین یخچال های بکو به همراه لیست قیمت روز در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد استفاده کنید.

تشخیص یخچال بکو اصل از نمونه های تقلبی

یکی از مسائل مهم برای مصرف کنندگان خرید یخچال اورجینال می باشد. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه اینکه یخچال بکو تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ را خدمت شما بگوییم.

تشخیص یخچال بکو اصل از نمونه های تقلبی

برند بکو دارای یک سایت معتبر و جهانی می باشد که کافیست شما در گوگل سایت آن را جستجو کنید، در مرحله بعد، مدل یخچال خود را در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید، در صورتی که مدل یخچال بکو شما در سایت موجود بود شما می توانید با اطمینان بگویید که یخچال شما اصل می باشد ، در غیر این صورت کالای شما فیک و غیر اصل است.

یخچال بکو چه امکاناتی دارد؟

در بررسی کیفیت یخچال بکو یکی از مهم ترین مسائل امکانات این یخچال ها می باشد زیرا یکی از اصلی ‌ترین دلایل خرید یخچال بکو است.

  • یخچال های ارائه شده توسط شرکت بکو به دلیل مصرف انرژی پایین و راحتی پیدا کردن لوازم یدکی آن در ایران، جز یخچال های پرفروش در بازار محسوب می شوند همچنین این محصول نسبت به بسیاری از یخچال های ایرانی موجود در بازار، بسیار با کیفیت تر و بادوام تر می باشد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال بکو

تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال های بکو شاید برای شما جالب به نظر برسد زیرا این برند محصول کشور ترکیه است و از ترکیه تولیدات خود را به کل دنیا ارسال می کند. برند بکو در سال 1967 توسط وهبی‌کوچ در شهر استانبول تاسیس شد و کار خود را در عرصه تولید لوازم خانگی آغاز کرد.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال بکو

شرکت بکو در زمان کمی پیشرفت مرحله ‌ای خود را آغاز کرد و توانست شهرت خود را در جهان چندین برابر کند همچنین در سال 2004 تا جایی قدرتمند گردید که موفق شد در آلمان شرکت بزرگی همچون گروندیک را بخرد و در مرحله بعد سهم بزرگی از تولید تلویزیون اروپا را برعهده گرفت.

هم اکنون شرکت بکو یکی از بزرگ ترین شرکت ها در تولید محصولات خانگی به شمار می آید که به تولید یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌ شویی، ماشین ظرف ‌شویی و مایکروفر بکو می پردازد و محدودیتی برای ارسال کالاهای خود به کشورهای مختلف ندارد.

یخچال بکو ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال بکو به این نکته برخورد خواهید کرد که این محصول ساخت کجاست؟ همانطور که می دانید این برند، محصول کشور ترکیه بوده و در این کشور تولید و مونتاژ می گردد و از ترکیه به دیگر کشور ها ارسال می شود.

خدمات پس از فروش یخچال بکو چطور است؟

خدمات نمایندگی تعمیرات بکو شامل گارانتی و ضمانت نامه هایی است که این شرکت برای تمامی محصولات مخصوصا یخچال های تولید شده خود ارائه داده و آن را هنگام خرید به شما تحویل می دهد. از آنجایی که خود بکو توانایی حضور در ایران و رفع مشکلات محصول شما را ندارد بنابراین این خدمات را توسط نمایندگانی که در شهرهای مختلف ایران دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه بکو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر با کیفیت و حرفه ای یخچال بکو شما، در منزلتان حاضر شوند.

یخچال بکو با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در هنگام خرید یخچال بکو بد نیس شما رقیبان این برند را در داخل و خارج از کشور به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید و بررسی کیفیت یخچال بکو بتوانید آگاهانه تر تصمیم گیری کنید به همین دلیل ما در ادامه رقیبان این محصول را خدمت شما بیان خواهیم کرد.

  • اصلی ترین رقیبان برند بکو در خارج از کشور، برندهای وستل، الجی و وایت هاوس هستند که از نظر کیفیت و فروش با شرکت بکو در حال رقابتند.
  • به شما توصیه می کنیم برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید نگاهی هم به  نظر آی پی امداد در رابطه با بخچال وایت هاوس بیاندازید.
  • برندهای ایرانی نیز در داخل کشور عرضه شده اند که می توان تا حدودی آن ها را رقیبان بکو دانست مانند برند اسنوا و سینجر که جزو پرفروش ترین برند های ایرانی محسوب می گردند.

چرا یخچال بکو بخریم؟ یخچال بکو خوبه؟

چرا یخچال بکو بخریم؟ یخچال بکو خوبه؟ شاید این سوالی باشد که به ذهن شما در هنگام خرید یخچال خطور کند که یخچال خوب چی بخرم؟ به همین دلیل ما قصد داریم دلیلی برای انتخاب یخچال بکو خدمت شما بیان کنیم.

یخچال بکو در کیفیت و مقاومت با برندهای آمریکایی در حال رقابت است بنابراین می توان با اطمینان گفت که این محصول دارای دوام خوبی است اما مهم ترین ویژگی این یخچال این است که برخلاق دیگر محصولات موجود در بازار ایران که در صورت خرابی قطعات آن به سختی پیدا می شود، قطعات یدکی یخچال بکو به راحتی در بازار پیدا می گردد.

معرفی بهترین مدل های یخچال بکو

برای معرفی بهترین مدل های یخچال بکو، ما قصد داریم در ادامه چند مدل از این یخچال ها را نام برده و خدمت شما معرفی کنیم تا کمی امر تصمیم گیری را برای شما آسان سازیم.

بررسی کیفیت یخچال ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE

از ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد برفک
  • رده مصرف انرژی +A
  • دارای محفظه مینی بار
  • دارای فیلتر های بهداشتی
  • تکنولوژی Active Fresh Blue L ight

بررسی کیفیت یخچال ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE

بررسی کیفیت یخچال و فریزر بکو مدل CN161230DX

ویژگی های منحصر به فرد یخچال و فریزر بکو مدل CN161230DX موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارای دو درب
  • ظرفیت 630 لیتری
  • دارای طبقات متعدد عریض
  • خاصیت ضدباکتری
  • چراغ‌های LED
  • رده مصرف انرژی A++
  • برخورداری از آبری
  • بسیار کم‌مصرف

بررسی کیفیت یخچال و فریزر بکو مدل CN161230DX

لیست قیمت روز یخچال های بکو موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال ساید بای ساید بکو مدل GN162420X این مدل یخچال با قیمت روز 34,980,000 تومان در بازار موجود است.
یخچال فریزر بکو مدل CN161230DX قیمت روز این یخچال 27,800,000 تومان است.
یخچال فریزر بکو مدل GNE134821E نرخ روز این مدل یخچال 68,250,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GN 162420 E قیمت روز این یخچال در بهار 1400 برابر با 41,750,000 تومان است.
یخچال فریزر بکو مدل CN163223DE قیمت جدید این یخچال فریز بکو 30,076,000 تومان است.
یخچال فریزر بکو مدل CN161230DX قیمت روز این مدل در بازار 31,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر پایین بکو مدل CNE520E23ZDX این مدل یخچال با قیمت 26,500,000 تومان به فروش می رسد.
یخچال فریزر بکو مدل RCNE520E21DW حدود قیمت روز این مدل یخچال 25,250,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE134751 این یخچال با قیمت 69,500,000 تومان در بازار موجود می باشد.
یخچال فریزر بکو مدل GN162420P قیمت جدید این مدل یخچال در بازار 35,000,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE قیمت روز این یخچال بکو 47,500,000 تومان در بازار است.
یخچال فریزر دو قلوی بکو مدل RSNE415M23DX-RFNE320L23X حدود قیمت روز این مدل یخچال در بازار 29,000,000 تومان است.
یخچال فریزر بکو مدل CH140020DS این مدل یخچال با نرخ روز 19,000,000 تومان به فروش می رسد.
یخچال فریزر بکو مدل DN168220DE قیمت روز این مدل یخچال 18,000,000 تومان است.
یخچال فریزر بکو مدل DN162230DJIZX قیمت جدید این مدل یخچال حدودا 14,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر پایین بکو مدل CH144121DE نرخ روز این مدل از یخچال بکو 18,200,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر دوقلوی بکو مدل RSNE445K23/RFNE350L23 قیمت جدید این یخچال در بهار 1400 شامل 31,000,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب یخچال بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول

بررسی کیفیت یخچال بکو مستلزم این است که شما مزایا و معایب یخچال بکو را از نظر مصرف کنندگان آن مورد مطالعه و بررسی قرار دهید که ما در ادامه به چند مورد از مزایا و معایب آن اشاره خواهیم کرد.

مزایای یخچال بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • یافتن راحت قطعات یدکی
  • کیفیت عالی
  • مصرف انرژی پایین
  • فضای داخلی مناسب
  • زیبایی و طراحی مناسب
  • دوام و طول عمر بالا

معایب یخچال بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول

شاید بتوان گفت بزرگ ترین و اصلی ترین معایب یخچال بکو از نظر مصرف کنندگان در تولیدات جدید دریگر خرابی های آن نمی باشد بلکه مربوط به گارانتی و ضمانت نامه آن می باشد زیرا خود برند بکو در رابطه با خدمات پس از فروش به مشتریان در داخل ایران نمی تواند نظارت کاملی داشته باشد به همین دلیل گاهی نمایندگی های بکو در ایران سهل انگاری کرده و خدمات خوبی به مشتریان ارائه نمی دهند.

بررسی کیفیت یخچال بکو از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در آخر خوب است در جهت بررسی کیفیت یخچال از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین و پرفروش ترین بودن یخچال بکو در کل دنیا شکی نیست و شما می توانید با اطمینان از کیفیت این محصولات اقدام به خرید آن ها کنید زیرا یخچال های بکو اصولا کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند، اما در صورت مشاهده خرابی یخچال بکو که می تواند به دلایل مختلف پیش بیاید شما می توانید در این زمان با متخصصین ما در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید تا ساعت ها منتظر نمایندگی بکو و خدمات پس از فروش ضعیف آن ها نمانید و از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال در آی پی امداد بهره مند شوید.

3.8/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال بکو به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال بکو استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال بکو میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال بکو با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال بکو در آی پی امداد بیاندازید.

12 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شهاب 24 بهمن 1402

    والا ما نزدیک ۸ ساله خریدیم اصلا این ایرادهائی که میگید رو نداره .

    پاسخ دادن
  • پارسا 05 شهریور 1402

    بکو نخرید! یخچال و فریزر دو قلو بکو سال ۱۴۰۰ خریدم الان ۲سال شده تمام لوله های پشت یخچال زنگ زده و به همراه گاز یخچال باید تعویض بشه برد فریزر برای بار دوم سوخته گارانتی هم گردن نمیگیره فقط یک سال میگن گارانتی داره در کل افتضاح

    پاسخ دادن
  • بذرگر 14 مرداد 1401

    بچه ها مثل ما گول ظاهر و زیباییش رو نخورید نخرید اصلا کیفیت نداره برند خوبی نیست هر سال عذاب می کشیم برای رفع یخ زدگی و برفک فریزرش

    پاسخ دادن
  • برقى 15 اسفند 1400

    توى تمام خريد لوازم جهيزيه يخچال فريزر بكو افتضاح ترينش بود دائم صداى تراكتور ميده ٣ دفعه اومدن بازديد و ايراد رفع نشده

    پاسخ دادن
  • مهرخاور 05 اسفند 1400

    حرفتون هم مثل محصولتان درغه من باراول پیام میدم اونجورمیکنین مردم فکر کنن دروغ میگم هرکه میخادعکس یخچال خوشگلوشون رابراشون بفرستم تاباورکنن که راست میگه کی درغ

    پاسخ دادن
  • جعفر اسماعیلی 05 اسفند 1400

    سلام به تمام عزیزانی که این نظریه رامیبینن بهداز۲سال که گارانتیش تمام میشه زنگ میزنه سوت نداره به اسم بودنه برفک میدن برفک میزنه سوت نداره چراغ ناره خلاصه بکو توصیه میکنم اصلا نخرین وگفته هاشون راباورنکنین ازسال ۹۳به شرکت میگم ااصلا نمیرسن دادن دست مردم خودشون کشیدن کنار ببینین چه باوجدانن بااین گرونی فکرمیکنن مردم هم مثل اوناپول درمیارن

    پاسخ دادن
  • تقوي 13 بهمن 1400

    سلام متاسفانه سه سال بعد از خريد متوجه شديم كه تمام محفظه داخلي سيستم گردش گاز يخچال به شدت دچار زنگزدگي شده كه به محض تماس با خدمات پس از فروش متوجه شديم كه شركت توزيع كننده كاملا واقف به اين موضوع هستند كه جاي بسي تاسف است و اگر قانوني حاكم باشد جريمه سنگيني متوجه شركت خواهد بود به هيچ كس پيشنهاد محصولات بكو نمي دهم

    پاسخ دادن
    • تنها 26 خرداد 1401

      تروخدا این مارک رو نخرید من دوسال نشده برد دستگاه سوخت گارانتی هم برد نداره پول یک دستگاه کره ای رو میدید ولی افتضاح

      پاسخ دادن
      • یوسف 13 دی 1401

        یخچال که نمیشه گفت یه کمد باید گفت .اصلا خوب کار نمیکنه یا صدا میده یا زنگ میزنه ‌یه کاسه بزرگ زنگ زدگی جم کردم از پشتش به جای الومینیوم یا استیل اهن گذاشتن بعد یه مدت زنگ میزنه کار نمیکنه.

        پاسخ دادن
  • ایدا 13 بهمن 1400

    اطلاع رسانی شما عالیست.سپاسگزارم

    پاسخ دادن
  • رضا 02 آذر 1400

    تاریخ تولید ساید بای ساید بکو کجا نوشته شده

    پاسخ دادن
    • زهرا شفیعیان 30 مهر 1401

      من یخچال بکو beko برای جهیزیه دخترم خریدم سالی یکبار بردش میسوزه باید تعویض بشه.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد