logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال کندی

بررسی کیفیت یخچال کندی
بررسی کیفیت یخچال کندی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال کندی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در هنگام خرید لوازم خانگی مانند یخچال، انتخاب برند و مدل مناسب آن یکی از تصمیمات مهم است. برند یخچال کندی طیف وسیعی از یخچال و فریزرها را با سبک خاص خود طراحی کرده است که به شما حفظ و نگهداری مواد غذایی و انعطاف پذیری در ذخیره آن ها را اطمینان می دهد. نمایندگی مرکزی ای پی امداد در این مقاله قصد دارد به بررسی کیفیت یخچال کندی بپردازد تا خریداران اطلاعات جامع و کاملی از این یخچال پیش از خرید داشته باشند.

کاربران گرامی؛ با مطالعه این مقاله در وب سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر آشنایی با تمام ویژگی های یخچال های کندی می توانید از لیست بهترین یخچال های کندی هم برای انتخاب راحت تر محصول مورد نظر بهره مند شوید.

تشخیص یخچال کندی اصل از تقلبی

اگر شما قصد تهیه یخچال کندی دارید یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید باید به آن بپردازید تشخیص یخچال کندی اصل از تقلبی است. از آنجایی که در بازار همیشه افراد سودجویی وجود دارند که یخچال تقلبی را به جای یخچال اصل به فروش می رسانند بهتر است با استفاده از این اطلاعات از انتخاب یخچال کندی تقلبی جلوگیری کنید.

  • یکی از روش های مطمئن شدن از اصل بودن یک کالا مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است؛ اما باید توجه کرد که این افراد با مشاوره دادن به شما هیچ سود یا منفعتی نداشته باشند و صرفا قصد کمک صادقانه به شما را دارند.
  • روش دیگر استعلام شماره سریال یخچال و مراجعه به سایت کندی است که با ورود به سایت شما می توانید در بخش یخچال های این سایت از اصل بودن کالای مورد خریداری خود مطمئن بشوید؛ به این صورت که اگر آن مدل یخچال در سایت کندی موجود بود اصل می باشد.
  • همچنین پس از بررسی ظاهر یخچال کندی، اگر یخچال دارای نقص ظاهری بوده یا کیفیت بدنه آن پایین باشد می توانید متوجه بشوید که این یخچال تقلبی است.

تشخیص یخچال کندی اصل از تقلبی

یخچال کندی چه امکاناتی دارد؟

یکی از بهترین انواع یخچال های برند کندی یخچال و فریزر ساید بای ساید کندی است. در این بخش به بررسی برخی از امکانات این مدل یخچال می پردازیم:

  • این یخچال دارای قفل کودک و اخطار باز ماندن درب می باشد.
  • از سیستم مقاومت نوفراست در برابر برفک برخوردار است.
  • قدرت سرمایشی و کیفیت این نوع یخچال بسیار بالا است.
  • میزان مصرف انرژی در یخچال های کندی پایین است.
  • کمپرسور یخچال ها از اینورتر بهره مند هستند که همین امر موجب کاهش صدای دستگاه می شود.
  • طراحی ظاهری یخچال های کندی بسار زیباست.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده یخچال کندی

اگر از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تجربه خرید هیچکدام از محصولات کندی را نداشته اید به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت یخچال کندی نگاهی به تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال کندی بیاندازید. برند کندی از سال 1945 با ارائه اولین ماشین لباسشویی خود تأسیس شده است. محصولات این برند دارای نوآوری و راحتی در استفاده هستند که هم اکنون گسترده شده و کالاهای مختلفی مانند لباسشویی، ظرفشویی کندی، جاروبرقی و یخچال و فریزر را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. کیفیت و تکنولوژی بالای این برند باعث شده است به یکی از پر فروش ترین برندهای لوازم خانگی در دنیا تبدیل بشود. در این مقاله به بررسی کیفیت یخچال کندی می پردازیم.

یخچال کندی ساخت کجاست؟

اصلی ترین سوالی که در هنگام بررسی این مسئله که یخچال کندی خوبه یا نه مصرف کنندگان به آن می پردازند این است که یخچال کندی ساخت کجاست؟

یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی شرکت کندی است که محصولات خود را برای ایتالیا تولید و عرضه میکرده است اما امروزه با کیفیت و پیشرفتی که داشته است بیشتر محصولاتش در خارج از ایتالیا به فروش می رسند. این برند در سال 1395 شمسی با نام تجاری کندی فعالیت خود را در ایران شروع کرد و اکنون تمام محصولات برند کندی با کیفیت و تکنولوژی به روز دنیا و خدمات پس از فروش در بازار ایران به فروش می رسد.

یخچال کندی ساخت کجاست

خدمات پس از فروش یخچال کندی چطور است؟

تمام محصولات برند کندی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود و در صورتی که یخچال کندی شما دچار مشکل شد می توانید از خدمات رسمی نمایندگی این برند استفاده کنید. در رابطه با خدمات پس از فروش کندی، باید به این نکته اشاره کرد که تعمیرکارانی که در نمایندگی برند یخچال کندی در حال کار هستند دوره های لازم تعمیر این محصولات را سپری کرده اند و با استفاده از اطلاعات و تجهیزاتی که دارند یخچال شما را تعمیر می کنند. تعمیرگاه مرکزی آی پی امداد نیز به عنوان یک نمایندگی معتبر در جهت رفع خرابی و مشکلات یخچال کندی به شما خدمات می دهد.

یخچال کندی با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

برند کندی یکی از مطرح ترین برندهای لوازم خانگی در سطح جهان است و این باعث می شود که با بسیاری از برندهای مطرح نیز در رقابت باشد. اگر بخواهیم به بررسی کیفیت یخچال کندی با سایر برندهای معروف تولیدکننده یخچال بپردازیم یخچال کندی با برندهایی مانند بوش، اسنوا، امرسان و … رقابت می کند. اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد یخچال کندی سیستم نوفراست یا همان برفک زدایی اتوماتیک یا سیستم روشنایی کم مصرف است که در یخچال های رقیب به طور مثال یخچال ساید بای ساید اسنوا وجود ندارد.

یخچال کندی با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور

به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی هم به  نظرات مفید کاربران یخچال مجیک بیاندازید.

چرا یخچال کندی بخریم؟ یخچال کندی خوبه؟

یکی از پرسش های رایجی که مصرف کنندگان در هنگام بررسی کیفیت این یخچال ها مطرح می کنند این است که چرا یخچال کندی بخریم؟ اصلا یخچال کندی خوبه؟

برند کندی به جهت داشتن کیفیت عالی و سیستم پیشرفته طی سال­ ها توانسته است گسترش یابد و امروزه انواع مختلفی از لوازم خانگی و یخچال ها را ارائه دهد. یکی از ویژگی یخچال های این برند سیستم نوفراست است که باعث می شود شما غذای خود را به خوبی ذخیره کرده و تازه نگه دارید. سیستم این یخچال به نوعی است که با حداکثر درجه بندی انرژی مثبت A می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. همچنین کیفیت یخچال کندی بسیار بالا است که طی سالیان دوام می آورد و از مقاومت بالایی برخوردار است.

معرفی بهترین مدل های یخچال های کندی

با گسترش برند کندی امروزه یخچال های این برند در مدل های متنوعی به بازار ارائه می شوند که در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های بهترین مدل های یخچال های این برند بپردازیم:

بررسی کیفیت یخچال فریزر کندی مدل FCA14S

این مدل یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین یخچال های برند کندی است. در این قسمت به ویژگی های این یخچال می پردازیم:

  • حجم کل: 479 لیتر
  • اندازه: 17 فوت
  • سیستم نوفراست
  • سیستم روشنایی کم مصرف
  • کنترل پنل لمسی
  • آب سرد کن
  • قفل کودک
  • محفظه یخ ساز دستی
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • طبقات نشکن
  •  سیستم فن دار
  • سیستم کنترل هوشمند

بررسی کیفیت یخچال فریزر کندی مدل FCA14S

بررسی یخچال فریزر کندی مدل TCA 4

یخچال فریزر کندی مدل TCA 4 یکی دیگر از مدل های پرفروش این برند است. ویژگی های این یخچال به شرح زیر می باشد:

  • حجم کل: 648 لیتر
  • اندازه: 23 فوت
  • سیستم نوفراست
  • سیستم روشنایی کم مصرف
  • کشوی نگه داری میوه و سبزیجات
  • محفظه انجماد سریع
  • سیستم یخ ساز دستی
  • سیستم کنترل و تنطیم درجه دمای یخچال
  • سیستم عیب یاب هوشمند

یخچال فریزر کندی مدل TCA 4

لیست قیمت روز یخچال های کندی موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال فریزر کندی مدل TCA 4 قیمت روز این یخچال 17,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر کندی مدل TCA4 W قیمت جدید این مدل یخچال کندی در بازار 16,000,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید کندی مدل FCA 14 نرخ روز این مدل یخچال برابر با 20,000,000 تومان در بازار می باشد.

مزایا و معایب یخچال کندی از نظر مصرف کنندگان این محصول

پیش از خرید هر محصول بهتر است اطلاعاتی راجع به مزایا و معایب آن به دست بیاوریم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. در این بخش می خواهیم به مزایا و معایب یخچال های کندی بپردازیم:

مزایای یخچال کندی از نظر مصرف کنندگان این محصول به شرح زیر است:

  • ماندگاری و دوام بالای ساختاری
  • کیفیت و زیبایی ظاهری
  • جذابیت
  • سازگاری با محیط زیست

معایب یخچال کندی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عیب های مونتاژ
  •  مشکلات سخت افزاری

بررسی کیفیت یخچال کندی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کیفیت یخچال کندی و بیان امکانات آن بپردازیم تا شما با اطلاعات بیشتر به خرید انواع یخچال مورد نظر خود بپردازید اما اگر هنوز نتوانستید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید در این بخش به مطالعه بررسی کیفیت یخچال کندی از دیدگاه متخصصان آی پی امداد میپردازیم. کارشناسان نمایندگی آی پی امداد اطلاعات کاملی راجع به پیدا کردن علت خرابی یخچال فریزرهای کندی را به شما ارائه می دهند که می توانید از آن استفاده کنید.

یخچال های کندی علاوه بر زیبایی ظاهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده که دوام آن طی سالیان تضمین می شود، علاوه بر این دارای ظرفیت مناسبی است که برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی بسیار ایده آل است اما ممکن است پس از مدتی دچار عیب های جزئی و یا سخت افزاری شده که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال در آی پی امداد به راحتی می توان آن را تعمیر کرد.

3.7/5 - (25 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال کندی به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال کندی استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال کندی میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال کندی با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال کندی در آی پی امداد بیاندازید.

12 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • لیلا پورمحمد 12 اسفند 1402

    سلام من می خواستم ساید کندی بخرم ولی نسبت به نظرات دوستان دچار تردید شدم. به نظرتون اینقدر صداش زیاد هست که بخوام منصرف بشم؟ می تونید صادقانه من رو راهنمایی کنید. سپاسگذارم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 اسفند 1402

      درود، کیفیت یخچال‌ های ساید بای ساید کندی به طور کلی متوسط است و ممکن است به اندازه یخچال‌ های برندهای معروف بادوام نباشد. خدمات پس از فروش کندی در ایران ضعیف است و ممکن است در صورت بروز مشکل، پیدا کردن قطعات یدکی و تعمیر یخچال دشوار باشد. برخی از کاربران از این یخچال‌ راضی هستند، اما برخی دیگر از کاربران از کیفیت و خدمات پس از فروش این یخچال‌ ناراضی می باشند. در نهایت، تصمیم به خرید یا عدم خرید یخچال ساید بای ساید کندی به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. اگر به دنبال یخچال با قیمت مناسب و ظرفیت بالا هستید، یخچال‌ های ساید بای ساید کندی می‌ توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. اما اگر به دنبال یخچال با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش قوی هستید، بهتر است به سراغ برندهای دیگر بروید.

      پاسخ دادن
  • دجی ۱۲۵ 14 مرداد 1402

    سلام دوستان. تمامی بخچالهای داخل ایران موتورشون خارجیه، بقیه قطعات ایرانی هست. صرف نظر از هزینه باشه، الجی و سامسونگ ساخت کره خوب هستن. داداش من سامسونگ مونتاژ کره داره و تا حالا ایرادی یا خرابی نداشته. به نظر من کلا خارجی اونم اصل کره یا ژاپن البته هیمالیا رو هم خوب میگن نمیدونم چطوره. ایرانی کیفتش پابینه کلا فکر کنم.

    پاسخ دادن
  • لطفعلی پور 15 آذر 1401

    من خریدم tca4sدرفردشگاه ابعاد آن زده ۱۸۶ .۸۷.۸۳ ولی اندازه گرفتم ۱۸۰.۸۰.۸۲ میباشد این یک دروغ دومی گفتند ۵سال گارانتی تعویض موتور و۲۴ ماه گارانتی بقیه قطعه دارد که این هم دروغ بود چون ۵سال برای ساید بود وبقیه گارانتی شد ۱۸ ماه حتی نماینده شرکتدر شهر لوازم خانگی تلفن مهندس مشایخ در کارخانه را گرفت بامن صحبت کرد ولی آنهم دروغ گفت

    پاسخ دادن
  • سونی 12 بهمن 1400

    من چی بخرم ؟ دوقلو کندی چطوره ؟کدام یخچال فریزر میشه اعتماد کرد ؟ دارم دیوانه میشم باید ۲۰ تا ۴۰ م پول بدی اخرش هم ... مثل امرسان اسنوا الکنرو استیل و ....

    پاسخ دادن
  • حسینی 03 بهمن 1400

    متاسفانه از همون اول شروع کرد به ارور el تف به متقلبین ایرانی که هرچیزیو توش تقلب میکنن اینم مثل خودرو سازها متقلبن اخه کجای این ایتالیا هست تمام قطعات چینی سوار میکنن به اسم ایتالیا تو شرکت پاکشوما میفروشید

    پاسخ دادن
  • راحله جامی 28 مهر 1400

    افتضاحه .صدای یخچال بی نهایت ازاردهنده است وهیچ مرکزی پاسخگو نیست .من ازشب تاصبح چهار پنج بار خاموش وروشن میکنم .پولتونو اتگارمیریزید تو اتیش .اصلا نخرید .خدمات پس از فروشش وشکایات مشتریش افتضاح رو هم رد کرده

    پاسخ دادن
    • توحید جودی 21 فروردین 1402

      بقیه یخچالهای ایرانی رو نمیدونم، ولی کندی که همون پاکشوما هست، منتها با چند میلیون قیمت بیشتر. البته کمی صدای بلندی داره. اگر خونه کوچیک دارید، ممکنه ازار دهنده باشه، ولی اگر خواب و آشپزخونه از هم فاصله دارن، چندان مشکل ساز نیست، ولی سرمادهیش خوبه. از لحاظ امکانات هم هیچی نداره، یه ابسردکن معمولی داره با یخساز دستی، حتی الارم باز موندن درب هم نداره که نداشتن امکانات یه جور مزیت هم هست که خرابی کمتر بوجود میاد. در کل بنظرم دوو امکانات و خدمات بهتری از پاکشوما داشته باشه.

      پاسخ دادن
  • محمدحسین احمدی 28 خرداد 1400

    سلام ببخشید میشه بگین یخچال چهار در کندی خوبه یا مارک دوو ۰۰۲۸ میشه راهنماییم کنید.کسی یخچال چهار در کندی رو داره و ازش راضی هستین؟

    پاسخ دادن
    • راحله 28 آبان 1400

      ساید کندی افتضاحه .صدای موتورش دیوانه کننده است انگار تو خونه پیکورروشنه وخدمات پس ازفروش پاسخگو نیست

      پاسخ دادن
      • اربابی 28 آذر 1400

        ممنون از راهنمایی شما کلا منصرف شدم

        پاسخ دادن
        • امیر 02 آذر 1401

          کندی داخل ایران همون پاشوما هست .

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد