logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟

موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟
موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟ یکی از بهترین تولید کنندگان انواع یخچال فریزرهای ایرانی برند الکترواستیل است که سال های طولانی در این زمینه فعالیت کردن است. تنوع محصولات الکترواستیل و استفاده از موتورهای پرقدرت برای انواع یخچال فریزرها موجب شده است که این برند بتواند به راحتی پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوعات مرتبط به یچال های این برند مانند موتور یخچال الکترواستیل ساخت کدام کشور است و تفاوت موتور یخچال های الکترواستیل بپردازیم. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال الکترواستیل می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با تاریخچه برند الکترواستیل

شرکت الکترواستیل در دهه 40 فعالیت خود را در مشهد شروع نمود. این برند انواع یخچال فریزرهای خانگی و صنعتی را تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت الکترواستیل برای اولین بار یخچال بدون برفک یا نوفراست را در سال 1376 تولید و وارد بازار ایران کرد.

آشنایی با تاریخچه برند الکترواستیل

همچنین با سال ها تلاش و به روز کردن انواع تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری توانست پیشرفته ترین و بهترین مدل های یخچال فریزرها را تولید نماید. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه ساخت و تولید یخچال فریزر فعالیت می کند و هر ساله باکیفیت ترین مدل های این دستگاه همراه با موتورهای یخچال قوی و بادوام روانه بازار می نماید.

کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل ساخت کجاست؟

شرکت الکترواستیل یکی از برندهای برتر تولید کننده انواع یخچال فریزر در کشور ایران است که برای یخچال های خود از کمپرسورهای ایتالیایی استفاده می کند. موتور یخچال الکترواستیل ساخت برند زانوسی ایتالیا است. موتور یخچال های این برند از 40 ماه گارانتی برخوردار هستند که خیال مصرف کنندگان را از بابت خرابی آن راحت می نماید. یکی از ویژگی های این موتورهای ایتالیایی کم صدا بودن آنها است و از آنجایی که پشت یخچال های الکترواستیل بسته می شوند، از میزان صدای موتور کاهش پیدا می کند.

کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل ساخت کجاست؟

به طور کلی برند الکترواستیل قطعات اصلی یخچال های تولیدی خود را از مارک های باکیفیت و بادوام استفاده می کند. برای موتور یخچال های الکترواستیل از موتورهای اینورتر ایتالیایی استفادع می شود که از تایدیه استاندارد اروپا برخوردار است. به دلیل استفاده از این موتورها معمولا قیمت یخچال فریزرهای این برند نسبتا به هم رده های خود کمی بالاتر است.

موتور یخچال ساید الکترواستیل ساخت کدام کشور است؟

موتور یا کمپرسور یخچال ساید یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات یخچال به حساب می آید که با از کار افتادگی و خرابی آن برای خرید مجدد یخچال باید هزینه زیادی صرف شود. همچنین پیدا کردن یک موتور مناسب برای یخچال های ساید ممکن است کمی سخت باشد. از این رو بسیاری از کاربران جهت اطمینان پیدا کردن از کیفیت موتور یخچال الکترواستیل همواره به دنبال اطلاع پیدا کردن از کشور سازنده موتور یخچال ساید الکترواستیل هستند. به طور کلی شرکت الکترواستیل از موتورهای باکیفیت ایتالیایی و کاملا بی صدا برای یخچال های ساید خود استفاده کرده و کل دستگاه به همراه موتور آن را  ضمانت ده ساله می نماید. به این صورت هرگونه مشکلی که برای موتور یخچال ساید الکترواستیل ایجاد شود، این شرکت قطعه معیوب را تامین می نماید.

موتور یخچال ساید الکترواستیل ساخت کدام کشور است؟

تفاوت موتور اینورتر و موتور معمولی یخچال الکترواستیل

شرکت الکترواستیل برای یخچال های خود از موتورهای معمولی و موتورهای اینورتر که از جمله موتورهای جدید و باکیفیت است، استفاده می کند. موتور اینورتر یخچال الکترواستیل به اندازه نیاز دستگاه کار می کند و به همین دلیل بسیار کم مصرف و کم صدا می باشد. موتور اینورتر نیز همان موتورهایی است که در اکثر مدل های یخچال فریزرها به کار می رود و دارای کارکرد مطلوبی است.

تفاوت موتور اینورتر و موتور معمولی یخچال الکترواستیل

نتیجه گیری از اینکه موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست

خرید یخچال با توجه به گرانی و ممنوعیت واردات به یکی از چالش های اصلی افراد تبدیل شده است. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای مصرف کنندگان در زمینه کیفیت ساخت قطعات و موتور یخچال الکترواستیل اطلاعاتی را شرح دهیم. چراکه افراد به کمک این اطلاعات می توانند انتخاب مطمئن تر و راحت تری داشته باشند. همچنین در صورتی که از یخچال الکترواستیل استفاده می کنید و دستگاهتان دچار مشکل شده است، برای تعمیر یخچال خود با متخصصین آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

4.2/5 - (8 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

7 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حبیبی 22 اسفند 1402

    من نگاه کردم LG چینی است

    پاسخ دادن
  • مریم 01 آذر 1401

    لطفا بفرمائید در حال حاضر که تحریم هستیم ، موتور یخچال ساید و دوقلو الکترواستیل ساخت کجاست؟؟آیا همون موتور ایتالیایی هستش؟؟

    پاسخ دادن
  • رضا حمدانی 14 تیر 1401

    مو تور خوب ومقاوم ای است اما صدا زیادی به نسبت موتور ال جی دارد.بنده 4 سال است خریداری کرده ام راضی هستم اما فقط صدا موتور نسبتا زیاد است

    پاسخ دادن
    • محمدعلی جهانبخش 14 بهمن 1402

      لطفا جواب بدین ببینیم واقعا موتور الکترواستیل ساخت کدوم کشور عزیز و برادر هست که با وجود تمامی تحریم ها با ایران هنوز کار میکند و تحریم ها را دور می زند

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 15 بهمن 1402

        درود، موتور یخچال‌ های عمدتا الکترواستیل ساخت ایتالیا، اتریش و چین است.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد