logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

یخچال وایت هاوس خوبه؟

یخچال وایت هاوس خوبه؟
یخچال وایت هاوس خوبه
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله یخچال وایت هاوس خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به برندهای مختلفی که برای یخچال ها عرضه شده است گاهی انتخاب این محصولات ضروری سخت می گردد به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه به بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس بپردازیم و به این پرسش پاسخ دهیم که یخچال وایت هاوس خوبه؟ علاوه بر این در رابطه با تاریخچه این برند و در مورد مزایای خرید یخچال وایت هاوس اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم.

کاربران گرامی؛ با مطالعه بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس در آی پی امداد می توانید با بهترین یخچال های این برند به همراه لیست قیمت آشنا شوید.

تشخیص یخچال وایت هاوس اصل از تقلبی

در بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس، تشخیص اصل و تقلبی بودن این برند بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل ما قصد داریم یکی از روش های تشخیص یخچال اورجینال را خدمت شما بیان کنم.

تشخیص یخچال وایت هاوس اصل از تقلبی

سایت وایت هاوس می تواند بهترین منبع برای شناخت و تشخیص یخچال اورجینال عرضه شده توسط این برند می باشد شما باید در گوگل نام برند وایت هاوس را سرچ کرده و بعد مدل کالای مد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت چک کنید. در صورت وجود چنین مدلی در سایت کالای شما اصل می باشد در غیر این صورت کالای شما غیر اصل بوده است.

یخچال وایت هاوس چه امکاناتی دارد؟

سوالی که ممکن است برای بعضی از مصرف کنندگان مطرح گردد این است که یخچال های وایت هاوس چه امکاناتی دارند؟ در این باره باید گفت این یخچال ها دارای کیفیت و دوام بالایی بوده همچنین طراحی دقیق در هنگام ساخت آن رعایت شده است که افراد را وادار به خرید می‌کند و در سراسر دنیا مشتریان زیادی دارد.

یخچال وایت هاوس چه امکاناتی دارد

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال وایت هاوس

قطعاً تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال های وایت هاوس برای خریداران و مصرف‌کنندگان جالب خواهد بود که ما در ادامه در رابطه با تاریخچه این برند توضیحاتی خواهیم داد.

  •  چندین دهه است که وایت هاوس در کشور مکزیک بنیانگذاری شده و کار خود را آغاز کرده است. این شرکت در سال ۱۸۸۶ شروع به کار کرده و تاکنون جزو پرفروش ترین برندها در حوزه لوازم خانگی و یخچال می باشد، همچنین بد نیست بدانید که بیشترین فروش یخچال های وایت هاوس در قاره آمریکا و آسیا می باشد.
  •  برند وایت هاوس در طی چندین دهه اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است و روز به روز بر تنوع و کیفیت محصولات خود می افزاید که شما می توانید به راحتی هر کدام از آنها را که می‌ خواهید تهیه کنید و از استفاده آن ها لذت ببرید.

یخچال وایت هاوس ساخت کجاست؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در هنگام بررسی مسئله یخچال وایت هاوس خوبه یا نه باید به آن پرداخت این است که اصلا یخچال وایت هاوس ساخت کجاست. برند وایت هاوس را در اصل می توان برندی دانست که در ابتدا در کشور آمریکا تاسیس شده و همواره در تلاش بوده تا با به کار بردن طراحی زیبا در کنار کارایی زیاد به ارائه لوازم خانگی بپردازد. امروزه برند وایت هاوس تولیدی های بزرگی در کشور مکزیک هم دارد که البته این تولیدی ها تحت لیسانس متخصصین آمریکایی می باشند.

خدمات پس از فروش یخچال وایت هاوس چطور است؟

در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال وایت هاوس خوبه یا نه قطعاً خدمات پس از فروش آن نیز برای مصرف کنندگان مهم می باشد در این باره باید گفت که خدمات پس از فروش برند وایت هاوس مناسب بوده و این شرکت ضمانت نامه ها و گارانتی هایی را در جهت آسایش خیال مشتریان در نظر گرفته است که هنگام خرید به آنها تحویل می دهد همچنین با نمایندگی های متفاوتی در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرده است تا این خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه دهد؛ برای استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس حاصل فرمایید.

اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه وایت هاوس رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال وایت هاوس شما در منزلتان حاضر شوند.

یخچال وایت هاوس با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

اینکه شما عزیزان در بررسی کیفیت وایت هاوس به شناخت رقیبان این برند در داخل و خارج از کشور بپردازید امری مهم می باشد به همین دلیل ما در ادامه شما را با رقیبان این محصول آشنا خواهیم کرد:

  • رقیبان خارجی برند وایت هاوس از نظر محبوبیت و فروش شرکت های سامسونگ و الجی و جنرال الکترونیک می باشند.
  • به شما توصیه می کنیم برای این که بهتر بتوانید یخچال های آمریکایی را با یکدیگر مقایسه کنید نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک بیاندازید.
  • برندهای ایرانی که در داخل کشور عرضه شده و دارای فروش خوبی هستند و به نوعی می توان آن ها را در عرصه فروش رقیبان وایت هاوس دانست برندهای اسنوا و سینجر است.

چرا یخچال وایت هاوس بخریم؟ یخچال وایت هاوس خوبه؟

چرا باید وایت‌هاوس بخریم؟ یخچال وایت هاوس خوبه؟ سوالی که پاسخ آن بسیار برای خریداران مهم است زیرا با توجه به تنوعی که یخچال ها در برند دارند شما باید قبل از خرید دلایلی برای خرید داشته باشید. یکی از مهم ترین دلایل خرید یخچال های وایت هاوس کیفیت و دوام این یخچال ها می باشد که عمده مشتریان را به خود جذب می کند همچنین یخچال های وایت هاوس طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد که نظر بیننده را به خود جلب خواهد کرد بنابراین شما برای داشتن آشپزخانه ای زیبا می توانید وایت‌ هاوس را انتخاب کنید.

چرا یخچال وایت هاوس بخریم؟ یخچال وایت هاوس خوبه؟

معرفی بهترین مدل های یخچال های وایت هاوس

برای معرفی بهترین یخچال های وایت هاوس، قصد داریم در ادامه چند مدل از این یخچال ها را نام برده و خدمت شما معرفی کنیم تا کمی امر تصمیم گیری و انتخاب را برای شما آسان گردانیم.

بررسی کیفیت یخچال فریزر ساید بای ساید وایت هاوس مدل WEM28VGHEWW

از ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قفل کودک
  • دارای اخطار باز ماندن درب
  • دارای گنجایش کلی 29 فوت
  • دارای آبسردکن
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری)
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • محدوده گنجایش کل به لیتر:بیش از 700 لیتر
  • فیلتر تصفیه آب: دارد
  • دارای نمایشگر

یخچال فریزر ساید بای ساید وایت هاوس مدل WEM28VGHEWW

بررسی کیفیت یخچال فریزر بالا پایین وایت وستینگ هاوس WWR250KS

ویژگی های منحصر به فرد یخچال فریزر بالا پایین وایت وستینگ هاوس WWR250KSموارد زیر را می توان نام برد:

  • بدون برفک ، هرگز برفک نمی زند.
  • نمایشگر LED برای یخچال و فریزر
  • automatic deactivation
  • عملکرد SuperFreeze با غیرفعال‌سازی خودکار
  • Automatic
  • سیستم صوتی هشدار باز بودن درب
  • قطعه های یخ، یخ خرد شده و آب روی صفحه کلید
  • کنترل تنظیمات دما به صورت دیجیتال برای یخچال و فریزر؛
  • کنترل صفحه نمایش برای دما،
  • فیلتر آب و کلید روشن
  • آبسردکن و یخ ساز چراغ دار/ خرده یخ
  • صدای اخطار باز شدن درب برای بخش یخچال و فریزر
  • فیلتر آب

یخچال فریزر بالا پایین وایت وستینگ هاوس WWR250KS

لیست قیمت روز یخچال های وایت هاوس موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال فریزر ساید بای ساید وایت هاوس مدل WEM28VGHEWW حدود قیمت روز این مدل یخچال 81,500,000 تومان است.
یخچال فریزر بالا پایین وایت وستینگ هاوس WWTR1821TW نرخ جدید این مدل یخچال برابر با 36,500,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ساید بای ساید وایت وستینگ هاوس WEMPE3070 قیمت روز این یخچال در بازار 34,000,000 تومان است.
یخچال فریزر بالا پایین وایت هاوس WWR250KS این مدل یخچال در بهار 1400 با قیمت 29,800,000 تومان موجود است.
یخچال فریزر ساید بای ساید وایت وستینگ هاوس MEM30VHDE قیمت روز این مدل یخچال در بازار 34,000,000 تومان است.
یخچال فریزر درب فرانسوی وایت وستینگ هاوس WHE5200WA قیمت جدید این یخچال از برند اسنوا 47,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر دوقلو وایت وستینگ هاوس WSSB15FRS این مدل یخچال دارای قیمت روز 18,500,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید وایت وستینگ هاوس MEM30VHDE1 قیمت جدید این مدل یخچال در بازار 58,700,000 تومان است.
یخچال فریزر بالا پایین وایت وستینگ هاوس WWR250KS این مدل یخچال اسنوا با قیمت روز 29,000,000 تومان در بازار موجود می باشد.

مزایا و معایب یخچال وایت هاوس از نظر مصرف کنندگان این محصول

لازمه بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و خریداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید تا خرید متناسب را تجربه کنید.

مزایای یخچال وایت هاوس از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طول عمر بالا
  • گنجایش بالا مواد غذایی
  • صفحه نمایشگر
  • یخساز اتوماتیک پیشرفته
  • پخش سرما در تمام محیط یخچال
  • تنظیم دمای دلخواه برای یخچال و فریزر به صورت جداگانه
  • کنترل دما به صورت دیجیتال برای یخچال و فریزر
  • طراحی عالی

معایب یخچال وایت هاوس از نظر مصرف کنندگان این محصول

یخچال های وایت هاوس از نظر کیفیت و کارایی عالی هستند اما اگر بخواهیم به معایب یخچال وایت هاوس بپردازیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم :

از آنجایی که نمایندگان و کارمندان اصلی این برند مکزیکی در ایران حضور مستقیم ندارند، گاهی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگان تعمیر این محصول شکایت می کنند و ناراضی هستند.

بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در آخر خوب است در جهت بررسی کیفیت یخچال از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین و پرفروش ترین بودن یخچال وایت هاوس نمی توان شک کرد و شما می توانید با اطمینان از کیفیت این محصولات اقدام به خرید آن ها کنید زیرا یخچال های وایت هاوس اصولا با کیفیت بوده و کمتر دچار آسیب می گردد، اما در صورت مشاهده خرابی این محصول که می تواند به دلایل مختلف پیش بیاید شما می توانید در این زمان با متخصصین ما در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید تا ساعت ها منتظر نمایندگی وایت هاوس و خدمات پس از فروش ضعیف آن ها نمانید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که یخچال از جمله لوازمی است که نیاز به سرویس و نگهداری دارد و هرگونه سهل انگاری در انجام این امر می تواند موجب آسیب رسیدن به دستگاه شما شود؛ برای نگهداری بهتر از یخچال خود به شما توصیه می کنیم تا برای تعمیر یخچال خود فقط و فقط از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

 

3.8/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال وایت هاوس به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال وایت هاوس استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال وایت هاوس میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال وایت هاوس با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال وایت هاوس در آی پی امداد بیاندازید.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • م 21 دی 1401

    من چند سالي هست اين مدل رو خريدم كلي پول دادم به هواي اينكه آمريكاييه وخوب خواهد بود ولي كلي اذيت كرد هميشه پايين يخچال آب جمع ميشه مواد داخلش كپك ميزته وتعمير هم شده ولي دوباره همين طوره ميگن اين اشكال اين مدل يخچال است. به نظر من هر كس بخره پولش رو سطل آشغال انداخته

    پاسخ دادن
    • مهرداد 29 آبان 1402

      برای ما هم همین مشکل را داره.شما تونستین حلش کنین؟

      پاسخ دادن
  • وحید 27 آذر 1401

    یخچال دوقلو ضعف زیادی داره از جمله سیم کشی که از بالای درب برای پنل روی درب گذاشتن با بدترین راه سیم رد کردن باعث قعطی میشه من راضی نیستم

    پاسخ دادن
  • ابولفظل 18 آبان 1401

    عیبش فقط صداشه خیلی زیاده صداش

    پاسخ دادن
  • علی داوران 06 دی 1400

    یخچال وایت هاوس برق زیادی مصرف می کند

    پاسخ دادن
    • سلیمانی 09 دی 1400

      اصلا یخچال خوبی نیست صدای زیادی هم داره

      پاسخ دادن
  • فرزاد اربابي 18 مهر 1400

    يخچال فريزر سايد وايت هاوس رو سال ٩٤ خريديم. بي نظيره بي صدا. فوق العاده كم مصرف، بدون استهلاك، تا الان كوچكترين خرابي يا اذيتي نداشته و جوابگويي نلفني و رسيدگي شون خيلي خوبه ولي فقط ساعات اداري جوابگو هستن. در مجموع اگه پرداخت مبلغش براتون مقدوره مطلقا پولتون رو براي هريد يخچال هاي ايراني و… دور نريزيد من حس مي كنم با خريد اين يخچال واقعا پولمو پس انداز كردم

    پاسخ دادن
    • بشیر 27 خرداد 1401

      یخچال, خوبه نمایندگیش بده میان قطعاتشو عوض میکنن با ایرانی و اونارو فکنم یخچالای نو میزنن که بفروشن به هیچ عنوان نخرید ضمانت نداره شاید یکسال اونم به عده نمیگیرن یخچال خوبه شرکتش در ایران بده یخچال ایرانی اشغال دست دوم دو میلیونی ارزشش از این یخچال تو ایران بیشتره هر دفعه میان یه چیشو درست میکنن یه قطعه اشو میبرن اشغال میندازن تا دوباره خرابشه

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد