logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

یخچال فریزر امرسان خوبه؟

یخچال فریزر امرسان خوبه؟
یخچال فریزر امرسان خوبه
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله یخچال فریزر امرسان خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا قصد خرید یخچال دارید؟ اگر انتخابتان خرید یخچال های ایرانی است، حتما تا کنون از افراد مختلفی سوال کردید که آیا یخچال فریزر امرسان خوبه؟ یا نه! این برند نام آشنای کهنه کار در صنعت تولیدات لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر، توجه بسیاری از کسانی که قصد خرید یخچال را دارند به خود جلب میکند. اما آیا به راستی یخچال فریزر امرسان خوبه؟ آیا به نسبت قیمت کارایی مناسبی هم دارد؟ در این مقاله به بررسی نقاط ضعف و قوت یخچال فریزر امرسان میپردازیم تا با آگاهی از نکاتی که هیچ فروشنده ای درباره یخچال امرسان به شما نمیگوید به انتخاب و خرید این محصول بپردازید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال و یا تجربه مشابه در خرید یخچال امرسان میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسش با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

تاریخچه شرکت امرسان

شرکت امرسان در سال 1360 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با تولیدات لوازم خانگی به خصوص یخچال شروع به کار کرد. مهم ترین محصولات شرکت امرسان عبارتند از:

  • یخچال فریزر درب پایین
  • یخچال فریزر درب بالا
  • یخچال فریزر دوقلو
  • یخچال درب فرانسوی
  • یخچال ساید بای ساید

معرفی مدل های مختلف در راهنمای خرید یخچال امرسان

در ادامه این مقاله به بررسی مدل های مختلف یخچال، یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید و درب فرانسوی میپردازیم تا با آگاهی به سراغ انتخاب یک یخچال مناسب منزلتان بروید.

  • یخچال های امرسان فریزر بالا

یخچال های امرسان فریزر بالا

مدل ظرفیت یخچال(لیتر) ظرفیت فریزر(لیتر) مصرف انرژی رنگ بندی
TFH17T350 225 80 A سفید و طوسی
TFN18D 380 86 A سفید
TF16T329CLA 223 70 A++ قرمز،صورتی،آبی،سورمه ای
TFH14T/H 223 70 A++ مشکلی

 

  • یخچال فریزر های درب پایین امرسال

یخچال فریزر های درب پایین امرسال

مدل ظرفیت یخچال(لیتر) ظرفیت فریزر(لیتر) مصرف انرژی رنگ بندی
BFN22D-M/TP 248 89 A سفید
BFN27D502 373 129 B سفید
BFN20D321 230 77 A سفید و طوسی
  • یخچال ساید بای ساید امرسان

یخچال ساید بای ساید امرسان

مدل ظرفیت یخچال(لیتر) ظرفیت فریزر(لیتر) مصرف انرژی رنگ بندی
NRF3292D 400 155 B سفید
[/ad_link]تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران

بررسی کیفیت یخچال فریزر امرسان

اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید، بررسی کیفیت یخچال فریزر امرسان امری ضروری است. با مطالعه این بخش نکاتی را خواهید آموخت که هیچ فروشنده ای هنگام خرید به شما نمیگوید. پس با دقت و حوصله به مطالعه این بخش از مقاله یخچال فریزر امرسان خوبه؟ بپردازید.

  • همانطور که در بالا نیز گفتیم، یخچال فریزر های امرسان در انواع یخچال فریزر درب بالا، یخچال فریزر درب پایین، یخچال فریزر درب فرانسوی، دوقلو و ساید بای ساید تقسیم بندی میشوند.
  • شرکت امرسان محصولات خود را 30 ماه ضمانت میکند.
  • نصب و راه اندازی دستگاه نیز بر عهده خود شرکت میباشد.
  • اکثر یخچال های امرسان ظاهری زیبا اما داخلی بسیار معمولی دارند.
  • مصرف انرژی بسیاری از مدل ها A و B میباشد.
  • کیفیت دستگیره ها، کشو ها و بدنه به نسبت برند های خارجی ضعیف تر است.
  • اکثر یخچال فریزر های امرسان قیمت مناسبی دارند.
  • طبق نظر بسیاری از کاربران یخچال فریزر امرسان سر و صدای بسیاری دارد.
  • کیفیت بدنه استفاده شده در یخچال های ایرانی خیلی خوب نیست.

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

اگر قصد خرید یخچال امرسان را دارید، حتما برایتان مهم است که موتور یخچال امرسان ساخت کجاست. ذکر این نکته ضروری است که تمام برند های ایرانی موتور های چینی دارند. حتی اگر شما قصد تعویض موتور یخچال خود را داشته باشید باز هم موتور چینی روی آن نصب میشود.

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

بسیاری از موتور های یخچال که ساخت چین هستند، با برچسب های کشور های مختلف به متقاضی عرضه میشود که متاسفانه این موضوع کم لطفی تعمیرکاران و فروشندگان را نشان میدهد.

بعد از خرید یخچال امرسان، در صورت خرابی یخچال برای تعمیرات به کجا مراجعه نماییم؟

چنانچه به تازگی یخچال امرسان خود را خریداری نموده اید یا از شخص دیگری این دستگاه به شما منتقل شده است، سریعا به دنبال کارت گارانتی یا همان خدمات پس از فروش آن بگردید و برای استفاده از خدمات و رفع مشکل ترجیحا از خدمات خود شرکت امرسان بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید که هر شرکت به دلیل ارائه خدمات مکرر، با برند خود بیشتر آشنا است و راحت تر به عیب یابی و تعمیر یخچال میپردازد. اما قابل ذکر است که تعمیرگاه آی پی امداد، با استفاده از خدمات تکنسین های آموزش دیده به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل شما عزیزان میپردازد.

آیا خرید یخچال فریزر امرسان انتخاب مناسبی است؟

حالا که انتهای مقاله را مطالعه نمودید، حتما میدانید یخچال فریزر امرسان خوبه؟ یا نه. و همینطور مطمئن شده اید که آیا این یخچال برای شما و اععضای خانوادتان مناسب است یا خیر.

  • نکته بسیار مهم هنگام خرید یخچال امرسان مقدار بودجه ای است که در نظر گرفته اید.
  • در نظر داشته باشید که انتخاب مناسب برای خرید هر کدام از مدل های یخچال فریزر امرسان، به تعداد اعضای خانواده شما و میزان استفاده روزانه بستگی دارد. اگر مجرد هستید، یخچال تک امرسان پیشنهاد خوبی است، اما اگر یک خانواده 4 نفره هستید، یخچال فریزر دوقلو امرسان پیشنهاد خوبی است.
  • طراحی جدید یخچال های رنگی امرسان توجه بسیاری از نو عروس ها را به خود جلب کرده است.
  • قبل از خرید یخچال ویژگی های خرید یخچال سامسونگ را مطالعه کنید.
3.2/5 - (48 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال امرسان به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال امرسان استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال امرسان میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال امرسان با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال امرسان در آی پی امداد بیاندازید.

30 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 18 بهمن 1402

    خواهشاً امرسان نخرید پولی که به زحمت به دست میارید دور میریزید من دو قلو گرفتم خراب بود اصلا شرکت و نمایندگی و خدمات پس از فروشش به درد نمیخوره

    پاسخ دادن
  • بهار 13 دی 1402

    تو را خدا یخچال فریزر امرسان نخرید. ما خریدیم اصلا روشن نمیشه چند روزه اعصاب ما را خرد کردند میگن درستش میکنیم ما پول برای یخچال سالم دادیم نه خراب. پس نمی‌گیرند همش میگند باید از تهران اجازه بدهند.

    پاسخ دادن
  • ناهید 09 دی 1402

    یخچال فریزر امرسان افتضاح ترین مدلی که تا حالا دیدم داغونه خواهشا هیچکس نخره هم کوچیکه هم یکسره یخچالش آب میریزه باید راهشو باز کنی و جرم گیر بریزی درشم که یکسره جیر جیر میکنه

    پاسخ دادن
  • هما 23 آذر 1402

    نزدیک به ۱۶ سال هست که استفاده می‌کنیم ،خیلی خوب وعالی کارمیکنه ماکه واقعاً راضی هستیم

    پاسخ دادن
    • مرتضی 21 فروردین 1403

      خرید یخچال امرسان برای خونه کوچک اشتباه بزرگی است، صدای استارت موتور و پخش شدن گاز در لوله های یخچال غیر قابل تحمل است، پول خود را دور نریزید

      پاسخ دادن
1 2
اینستاگرام آی پی امداد