logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟
موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟ مطمئنا بسیاری از افراد نام برند امرسان را شنیده اند و با این برند ایرانی آشنایی دارند. یخچال های برند امرسان سال هاست که توسط بسیاری از مصرف کنندگان خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افرادی که قصد خرید یخچال امرسان را دارند، ممکن است این سوال برایشان ایجاد شود که موتور یخچال امرسان محصول کدام کشور است؟ از این رو در این مقاله قصد داریم کشور سازنده موتور یخچال امرسان را بیان کرده و درباره کیفیت یخچال امرسان نکاتی را بیان خواهیم کرد. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال امرسان می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با پیشینه برند ایرانی امرسان

امرسان یکی از برندهای قدیمی است که فعالیت خود را در سال 1360 به تولید لوازم خانگی و یخچال فریزر شروع کرد. این برند در ابتدا فعالیت خود را به تولید انواع فریزر اختصاص داد و سپس یخچال هایی با مدل های مختلف را روانه بازار کرد. این برند در حال حاضر انواع لوازم خانگی را با کیفیت بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می نماید.

آشنایی با پیشینه برند ایرانی امرسان

کیفیت یخچال فریزر امرسان چگونه است؟

یکی از مهمترین عواملی که در زمینه انتخاب یخچال فریزر امرسان از اهمیت بالایی برخوردار است، کیفیت محصول می باشد. بسیاری از خانواده ها با توجه به گران شدن محصولات خارجی ترجیح می دهند کالای مورد نظر خود را از میان برندهای ایرانی مانند امرسان انتخاب کنند، اما از کیفیت این محصولات اطلاعی ندارند. در همین زمینه می توان گفت با توجه به نظرات خریداران و قدرت زیاد برند امرسان، یخچال فریزرهای این برند علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار می باشند. در واقع می توان گفت که شما با توجه به بودجه ای که برای خرید یخچال امرسان صرف می کنید، کیفیت قابل قبولی را نیز بهره مند خواهید شد.

کیفیت یخچال فریزر امرسان چگونه است؟

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که افراد در زمان انتخاب و بررسی کیفیت یخچال امرسان به دنبال یافتن پاسخ آن هستند، این است که سازنده موتور یخچال امرسان کدام کشور است؟ در پاسخ به این پرسش می توان گفت که در گذشته موتوری یخچال های امرسان در کشور آلمان تولید و وارد ایران می شد. اما امروزه به دلیل تحریم ها و ممنوع شدن واردات لوازم خانگی، موتور یخچال امرسان از کشور چین وارد می شود.

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

البته باید به این موضوع اشاره نمود که تمامی قطعات و مخصولات امرسان در داخل کشور تولید می شود و تنها موتورهای چینی یخچال فریزرهای امرسان از نوع وارداتی می باشند. این موتورها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و هیچگونه مشکلی نیز برای محصول ایجاد نمی کنند.

نظرات کاربران در مورد کیفیت موتور یخچال امرسان

در صورتی که قصد تهیه یخچال فریزر دارید، باید پیش از خرید یخچال تمامی موارد لازم در مورد کیفیت قطعات و ساخت یخچال امرسان مورد نظر خود را بررسی نمایید. یخچال های امرسان امروزه در مدل های مختلف درب از پایین، درب از بالا، ساید بای ساید، دوقلو و … طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند که برای ساخت آنها از قطعات باکیفیت استفاده شده است. بسیاری از کاربران در رابطه با موتور یخچال امرسان رضایت خود را اعلام نموده اند. برخی از دیگر مصرف کنندگان نیز درباره کیفیت پایین بدنه یخچال های این برند ناراضی بوده اند.

همچنین از دیگر مواردی که می توان در زمینه بررسی کیفیت قطعات یخچال امرسان از دیدگاه کاربران به آن اشاره نمود، در رابطه با صدای یخچال است. برخی از مدل های یخچال فریزرهای امرسان صدای بلندی به هنگام کار تولید می کنند. برخی دیگر از کاربران به مشکل برفک زدن یخچال اشاره کرده اند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از خریداران از این برند رضایت کامل داشته اند و آن را به دیگران توصیه می کنند.

نتیجه گیری از اینکه موتور یخچال امرسان ساخت کجاست؟

همانطور که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم، کیفیت یخچال فریزرهای امرسان می تواند خریداران را راضی نگه دارد. همچنین موتور این یخچال ها که از چین وارد می شوند، بدون بروز مشکلی می توانند سال ها کار کرده و سرمای مطلوبی را برای یخچال ایجاد نمایند. چنانچه از یخچال امرسان در منزل خود استفاده می کنید و موتور این دستگاه دچار مشکلاتی در کارکرد خود شده است، می توانید جهت رفع مشکلات موتور یخچال و تعمیرات یخچال خود از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

7 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مجتبی عرب 14 فروردین 1403

    خیلی بی کیفیت هست

    پاسخ دادن
  • کاربر 18 بهمن 1402

    ازین شرکت یخچال هجده فوت نوفراست گرفتم ، انقد صداش زیاده ، دنبال اینم مرجوعش کنم

    پاسخ دادن
  • یوسف منافزاده 26 آذر 1402

    موتور یخچال ۱۶ فوت امرسان خریده بودم در مدت دو سال نشده متاسفانه موتورش سوخت و لاستیک دور درب نیز خوب جفت نمیشد فاصله داشت . اصلا کیفیت در محصولات ایرانی بشدت پائین و ارزش خرید ندارد ۴۲ سال حمایت از تولیدات ایرانی همه را نونور کرده فقط جیبشان پر کردند پیشرفت نکردند که هیچ هر روز پسرفت می‌کنند .

    پاسخ دادن
    • فرهاد 11 بهمن 1402

      با نظر شما کاملا موافقم چرا که دقیقا مشکل شما را دارم. یخچال امرسان خریدار ی شده من از اول که هم برفک زیاد تولید می کرد و هم سر و صدای زیادی داشت. حالا هم که دوره ضمانتش تمام شده موتورش بی مقدمه سوخته . واقعا که تولیدات امرسان مفت هم گرونه

      پاسخ دادن
  • پویا 05 بهمن 1401

    اگر مارک خوبی است چرا به صراحت نام ان را نبرده و برند های دیگری نیز که از ان استفاده نموده اند نگفته اید پس مشکلی در کار است

    پاسخ دادن
    • محسن 28 مرداد 1402

      سلام، متأسفانه موتورهای استفاده شده از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند مهر 97یه یخچال گرفتم الان هم مداد 402هست حتی 5سال هم کارنکرده موتورش سوخته

      پاسخ دادن
      • بهزاد 10 اسفند 1402

        الان اگه کیفیتش خرابه نمیدونم اما سال 82 یه دوقلو ام سان گرفتم تا 401 بدون هیچ مشکلی کار کرد. فقط سال 400 از فریزر گاز نشت کرده بود که گازش کردم وسال 401 موتورش سوخت که تقصیر خودم بود محافظ نزاشته بودم.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد