logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟

موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟
موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟ یکی از برندهای قدیمی که بسیاری از افراد با محصولات آن آشنایی دارند و از آنها استفاده می کنند، برند ال جی می باشد. این برند از قدیم الایام در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مرغوب فعالیت خود را شروع نموده و اکنون توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید. محصولات الجی را همگی می شناسیم، اما آیا می دانید این محصولات ساخت کجاست؟ یا موتور یخچال ال جی ساخت کدام کشور است؟ اگر شما نیز مانند سایر افراد اطلاعاتی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم این مقاله از آی پی امداد را که در زمینه بررسی کشور سازنده موتور یخچال ال جی تهیه شده است، مطالعه کنید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال ال جی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و سایت تعمیر لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

بررسی تاریخچه شرکت تولید کننده یخچال فریزر ال جی

شرکت ال جی فعالیت خود را از سال 1947 با تولید لوازم شیمیایی و بهداشتی در کشور کره جنوبی آغاز نمود. این برند پس از گذشت پنج سال توانست زیر دسته ای از فعالیت تجاری لاکی در صنعت تولید لوازم پلاستیکی در کره شود. شرکت ال جی با گسترش فعالیت خود توانست برند گلداستار را به مجموعه خود اضافه نمود.

برندهای گلداستار و لاکی را با یکدیگر ترکیب نماید که در نتیجه آن برند ال جی امروزی را ایجاد کند. پس از انجام این کار ال جی تمرکز خود را بر روی تولید انواع محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی قرار داده و امروزه انواع لوازم خانگی ال جی شامل تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و … را تولید و به بازار لوازم خانگی سراسر جهان عرضه می نماید.

موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟

مبدا اصلی تولید یخچال فریزرهای ال جی در کشور کره جنوبی است و موتور این یخچال ها نیز در کشور کره ساخته می شوند. تنها مونتاژ این موتورها در کشورهای دیگر نظیر چین، مالزی، مصر، ژاپن، ایران و … صورت می گیرد. اما به طور کلی می توان گفت که بیشتر قطعات محصولات برند ال جی در کشور کره ساخته و در نهایت بسته بندی می شوند.

البته لازم به ذکر است که یخچال های ال جی نیز با توجه به مدل، نوع و قیمت خود در چندین کشور مختلف مونتاژ و بسته بندی می شوند. اما با این وجود می توان گفت از آنجایی که کشور سازنده موتور یخچال ال جی کره جنوبی است، این موتورها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کیفیت موتور یخچال الجی به چه صورت است؟

یخچال فریزرهایی که توسط برند ال جی تولید و روانه بازار می شوند، دارای سطح کیفیت بسیار بالایی هستند که این کیفیت به دلیل استفاده از موتورهایی قدرتمند و بادوام می باشد. به طور کلی در زمینه بررسی کیفیت یخچال ال جی یکی از مهمترین مسائل آشنایی با قابلیت های موتور تعبیه شده در یخچال است. زیرا یکی از اصلی ترین دلایل خرید یخچال توسط مشتریان، ویژگی های مربوط به موتور یخچال می باشد.

به طور کلی کمپرسور یخچال فریزرهای ال جی از عملکردی بسیار عالی برخوردار هستند و بسیار بی صدا نیز می باشند. همچنین این موتورها در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند. یکی از بهترین امکانات که شرکت الجی برای یخچال های خود تعیین کرده است، ده سال گارانتی برای کمپرسور یا موتور می باشد.

نتیجه گیری از موتور یخچال الجی ساخت کجاست

یکی از بهترین انواع برندهای یخچال فریزرهای موجود در بازار، متعلق به برند ال جی است که در این مطلب به بررسی کشور سازنده موتور یخچال ال جی پرداختیم. در صورتی که قصد داریم اقدام به خرید یخچال های این برند کنید، می توانیم با طامینان به شما بگوییم که کیفیت کمپرسور یخچال ال جی بسیار بالا بوده و می تواند شما را بسیار راضی نگه دارد. اما در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر یخچال فریزر ال جی که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، می توانید با متخصصین تعمیر یخچال در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • جواد بهدانی 19 آذر 1401

    سلام موتور یخچال ساید ال جی فابریک قیمتش چنده؟؟؟؟

    پاسخ دادن
  • داوود پناهی 02 تیر 1401

    سلام یخچال ال جیرو از کجا بخرم ؟ کجا مطمئنه

    پاسخ دادن
    • رضا حمدانی 14 تیر 1401

      موتور ال جی بسیار مقاوم و کم صدا بوده واز نظر کارای عالی می باشد.بنده تعمیر کار هستم واز سر تجربه 20 ساله خود به نتیجه رسیدم.

      پاسخ دادن
      • غلامرضا رنجبر 23 آذر 1401

        دوستان موتور یخچال الجی جدید همه چینی هستن و کره ای تو بازار نیست

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد