logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال ویرپول

بررسی کیفیت یخچال ویرپول
بررسی کیفیت یخچال ویرپول
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال ویرپول به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه برند های یخچال زیادی در بازار تولید و عرضه شده است به همین دلیل مصرف کنندگان انتخابات بی شماری دارند که کمی تصمیم‌ گیری را برای آن ها دشوار می سازد. یکی از برندهایی که در سال‌ های اخیر مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است یخچال های ویرپول می باشند که ما در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال ویرپول و ویژگی های آن بپردازیم تا بتوانیم تا حدودی تصمیم گیری را برای شما آسان تر کنیم.

با مطالعه این مقاله علی رقم اطلاع و شناخب بهترین یخچال های ویرپول می توانید از نظر تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد هم در مورد این محصول مطلع شوید.

تشخیص یخچال ویرپول اصل از تقلبی

تشخیص اصل بودن یخچال ویرپول یکی از مسائل مهمی باشد که ذهن مصرف کنندگان را درگیر می‌ کند ولی برای اینکار کافیست شما سایت ویرپول را سرچ کنید و در قسمت جستجوی سایت نام مدل یخچال خود را کاملاً دقیق جستجو کنید، اگر مدل یخچال شما در سایت ویرپول موجود بود؛ شما می توانید با اطمینان بگویید که یخچال تان اصل و اورجینال است در غیر این صورت یخچال شما اورجینال نبوده و غیر اصل می باشد.

تشخیص یخچال ویرپول اصل از تقلبی

یخچال ویرپول چه امکاناتی دارد؟

در بررسی کیفیت یخچال ویرپول قطعاً شما باید امکانات این یخچال را نیز مورد بررسی قرار دهید که ما در ادامه بارزترین امکانات یخچال ویرپول را برای شما خواهیم گفت.

یخچال ویرپول چه امکاناتی دارد؟

یخچال ویرپول ساخت آمریکاست که همین مسئله به شما در کیفیت و دوام اطمینان خاطر خواهد داد همچنین یخچال های ویرپول دارای تنوع بسیار بالایی هستند و انواع مختلفی دارند که از این نظر دست مصرف کنندگان را برای انتخاب باز گذاشته است و شما می توانید هر سبک یخچالی را که می خواهید در این برند یافته و خریداری کنید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال ویرپول

آشنایی با کارخانه تولید کننده یخچال ویرپول برای بسیاری از مصرف کنندگان جالب است به همین منظور ما در ادامه بررسی کیفیت یخچال ویرپول، قصد داریم شما را با تاریخچه این برند آشنا کنیم.

  • ویرپول شرکت آمریکایی بوده که لوازم خانگی مختلفی مانند هود را تولید می کند. این شرکت از سال‌ های ابتدایی قرن بیستم با تولید ماشین لباسشویی فعالیت خود را استارت زد و اکنون در فهرست معتبر فورچن ۵۰۰ قرار دارد.
  • شرکت ویرپول در حال حاضر نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار درآمد داشته و بیش از ۹۲ هزار کارمند دارد ساختمان مرکزی این برند در بنتن هاربر میشیگان می باشد.
  • ویرپول محصولات مختلفی را با برندهای مختلف به بازار عرضه کرده است و بیش از ۷۰ مرکز تولیدی و تحقیق و توسعه را دارا می باشد. در حال حاضر این شرکت یکی از قطب های بزرگ در تولید لوازم خانگی دنیا به شمار می آید و محصولات خود را به همه کشورهای جهان ارسال می‌ کند و به مشتریان بسیاری دارد.

یخچال ویرپول ساخت کجاست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در هنگام بررسی کیفیت یخچال ویرپول مورد بررسی قرار می گیرد این است که یخچال ویرپول ساخت کجاست؛ در این بخش قصد بررسی این پرسش را داریم. یخچال ویرپول ساخت کشور آمریکا می باشد و در این کشور تولید و مونتاژ می گردد و از آمریکا به دیگر کشورها ارسال شده و در تمام بازارهای جهانی عرضه می ‌شود.

خدمات پس از فروش یخچال ویرپول چطور است؟

خدمات پس از فروش نمایندگی ویرپول در تهران یکی از موضوعاتی است که در هنگام خرید شما باید به آن توجه کنید بنابراین ما در ادامه در این رابطه اطلاعاتی خدمت شما ارائه خواهیم داد.

  • شرکت ویرپول در جریان خدمات پس از فروش یخچال ویرپول اقدام به بستن قراردادهایی با نمایندگی های مختلف در همه کشورها کرده است تا بتواند خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان خود ارائه دهد و در این جهت گارانتی ها و ضمانت نامه هایی را نیز هنگام فروش محصولات به مشتریان می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند از طریق این ضمانت نامه ها با خدمات پس از فروش ویرپول تماس حاصل کرده و مشکل خود را برطرف کنند.
  • اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت ویرپول رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال ویرپول شما در منزلتان حاضر شوند.

یخچال ویرپول با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در هنگام بررسی کیفیت یخچال ویرپول، خوب است که شما رقیبان این برند را نیز بشناسید تا آگاهانه در جهت خرید این محصول تصمیم گیری کنید.

  • در خارج از کشور و در بین برندهای خارجی شرکت های بوش و جنرال الکتریک رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک بیاندازید.
  • در داخل کشور از نظر فروش می توان برندهای اسنوا و سینجر را رقیبان ویرپول دانست زیرا در ایران مخبوبیت داشته و دارای فروش خوبی می باشند.

چرا یخچال ویرپول بخریم؟ یخچال ویرپول خوبه؟

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که چرا باید با وجود یخچال هایی با قیمت های مناسب تر به سراغ یخچال ویرپول برویم؟ اصلا یخچال ویرپول خوبه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال های ویرپول ساخت کشور آمریکاست به همین دلیل دارای کیفیت بالا و طول عمر مناسبی هستند و شما را چندین سال از دوباره خریدن یخچال معاف می کند که این خود یکی از بزرگترین مزیت های یخچال استاندارد می باشد از طرف دیگر طراحی یخچال های ویرپول بسیار زیبا و شیک است و آشپزخانه ای زیبا را برای شما به ارمغان می آورد به همین دلیل مصرف کنندگان زیادی سالانه اقدام به خرید یخچال های ویرپول می‌ کنند.

چرا یخچال ویرپول بخریم؟ یخچال ویرپول خوبه؟

معرفی بهترین مدل های یخچال ویرپول

در ادامه قصد داریم در جهت معرفی بهترین مدل های یخچال ویرپول چند مدل را برای شما نام برده و مورد بررسی قرار دهیم تا شما راحت تر تصمیم گیری و انتخاب کنید.

بررسی کیفیت یخچال ویرپول WRS311SDHM

از ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول WRS311SDHM می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای فن کانوکشن داخل یخچال
  • سیستم خنک کننده سریع یخچال ‏(‏Super Cooling‏)‏
  • دارای آبسردکن مجهز به قفل کودک
  • دارای دو محفظه میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت جهت ماندگاری بالا
  • دارای طبقات مقاوم در برابر ضربه و اجسام گرم
  • گنجایش523 لیتر
  • کلاس انرژیA
  • بدون برفک
  • سیستم انجماد سریع

بررسی کیفیت یخچال ویرپول WRS311SDHM

بررسی کیفیت یخچال ویرپول UW8F2CXBIN

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال فریزر تک ویرپول UW8F2CXBIN موارد زیر را می توان نام برد:

  • بدون برفک هرگز برفک نمی زند.
  • نمایشگر LED فریزر
  • automatic deactivation
  • عملکرد SuperFreeze با غیرفعال‌سازی خودکار
  • Automatic
  • سیستم صوتی هشدار باز بودن درب
  • کنترل تنظیمات دما به صورت دیجیتال فریزر
  • کنترل صفحه نمایش برای دما

یخچال ویرپول UW8F2CXBIN

لیست قیمت روز یخچال های ویرپول موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال فریزر ویرپول مدل WTM552RSS نرخ روز این یخچال 23,720,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS311SDHM قیمت جدید این یخچال 31,000,000 تومان در بازار می باشد.
یخچال فریزر ویرپول مدل TTNF8211OX AQUA قیمت روز این مدل یخچال در بازار 31,900,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر تک ویرپول مدل UW8F2CXBIN قیمت این مدل یخچال فریزر در بازار ایران 8،700،000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ویرپول مدل WTM552RWH این مدل یخچال در بازار با قیمت روز 25,740,000 تومان موجود است.
یخچال فریزر ویرپول مدل WTH5244NFX قیمت روز این مدل یخچال در بهار 1400 برابر با 31,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر ویرپول مدل SW8-AM2C-WREX – UW 8F2C WBIEX قیمت جدید این یخچال در بازار 54,400,000 تومان است.
یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRF954CIHZ این مدل یخچال ویرپول با قیمت 36,000,000 تومان در بازاز به فروش می رسد.
یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRSA71CIHZ قیمت جدید این یخچال برابر با 34,000,000 تومان در بازار می باشد.
یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS325SDHV1 نرخ روز این یخچال در بازار لوازم خانگی برابر با 34,000,000 تومان است.
یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRF535SWBM قیمت روز این مدل یخچال ویرپول در بازار 38,000,000 تومان می باشد.

 

 

 

مزایا و معایب یخچال ویرپول از نظر مصرف کنندگان این محصول

بررسی کیفیت یخچال ویرپول مستلزم این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و طرفداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید و یخچالی مناسب را تهیه کنید.

مزایای یخچال ویرپول  از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت و دوام مناسب
  • ظاهری منحصر به فرد
  • طراحی بی نقص
  • رتبه انرژی A++
  • سنسور اندازه گیری دما
  • کنترل و تنظیم دما

معایب یخچال ویرپول  از نظر مصرف کنندگان این محصول

یخچال ویرپول نیز مانند دیگر برندهای خارجی موجود در بازار ایران بسیار پرفروش می باشد اما در بررسی کیفیت یخچال ویرپول شما باید معایب این محصول را از نظر مصرف کنندگان نیز بررسی کنید به همین دلیل ما در ادامه عیب اصلی این یخچال را بیان خواهیم کرد.

نمایندگی های ایرانی شرکت ویرپول بدلیل عدم توانایی این شرکت بر نظارت، گاهی در ارائه خدمات به مشتریان سهل انگاری می کنند به همین جهت مصرف کنندگان یکی از بزرگترین معایب یخچال ویرپول را در خدمات پس از فروش آن می بینند.

بررسی کیفیت یخچال ویرپول از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در پایان بررسی کیفیت یخچال ویرپول قصد داریم به نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به این محصول داشته باشید و خرید صحیح تری را تجربه کنید.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد بیان می ‌دارند که یخچال های ویرپول دارای کیفیت و مقاومت زیادی بوده و همچنین طراحی منحصر به فردی را نیز دارا می باشند و اصولا خرابی و آسیبی کمی دارند و کمتر شما نیاز به تعمیرات یخچال  خواهید داشت اما شما عزیزان می توانید در صورت مشاهده هر نوع خرابی در محصول خود با متخصصان ما در آی پی امداد تماس حاصل کرده و خدمات فوری را درب منزل خود دریافت کنید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که یخچال یکی از لوازمی است که نیاز به نگهداری و رویس های مرتب دارد و به همین سبب هرگونه اقدام ناشیانه ای می تواند موجب آسیب رسیدن به این دستگاه شود؛ به شما توصیه می کنیم برای این که از آسیب رسیدن به دستگاه خود در منزل جلوگیری کنید از خدمات تعمیر و سرویس یخچال در محل توسط متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال ویرپول به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال ویرپول استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال ویرپول میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال ویرپول با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال ویرپول در آی پی امداد بیاندازید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 23 شهریور 1401

    سلام ساید ویر پول دارم ۱۲ سال پیش خریدم صدای فن زیادی داره آیا می‌شود مشکل رو برطرف کرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 شهریور 1401

      کمی روغن به میل شفت بزنید و دقت کنید تا پروانه فن به جایی برخورد نکند

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد