logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟

موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟
موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا برند بکو را می شناسید؟ موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟ .. مطمئنا اگر تا به حال قصد خرید لوازم خانگی برای منزل خود داشته باشید، نام برند بکو را شنیده اید. یکی از مهمترین وسایلی که باید در هر آشپزخانه وجود داشته باشد، یخچال فریزر است که انتخاب و خرید بهترین یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از برندهایی که انواع یخچال فریزرها را تولید و روانه بازار می نماید، برند بکو است. ممکن است شما نیز به هنگام بررسی یخچال های بکو با این سوال مواجه شوید که موتور یخچال بکو ساخت کدام کشور است. از این رو ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به بررسی کشور سازنده موتور یخچال بکو و کیفیت کمپرسور این یخچال ها می پردازیم. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال بکو می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با تاریخچه شرکت بکو

بکو یکی از شرکت های جهانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی در سراسر جهان شناخته شده می باشد. این شرکت توسط یکی از تولیدکننده های بسیار موفق در زمینه لوازم منزل به نام وهبی کوچ در شهر استانبول ترکیه در سال 1967 تاسیس گردید. این برند طی مدت زمان کوتاهی توانست تولیدات خود را مطابق با هر سلیقه ای روانه بازار نماید.

شرکت بکو همچنین توانست با پیشرفت مرحله ای شهرت خود را دوبرابر نموده و سپس در سال 2004 با خرید یکی از شرکت های بزرگ آلمانی، سهم وسیعی از تولیدات تلویزیون اروپا را از آن خود کند. در سال 2009 شرکت بکو با برند آرچلیک ادغام شده و سهم بازار این شرکت را دوچندان نمود. در حال حاضر شرکت بکو انواع لوازم و محصولات خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تلویزیون را تولید و به بازار عرضه می نماید.

موتور یخچال بکو ساخت کجاست؟

موتور یخچال فریزرهای بکو تا قبل از سال 1385در کشور برزیل و توسط برند امبراکو ساخته و تولید می شد. کیفیت موتورهای این برند بسیار بالا بوده و به ندرت پیش می آمد که این موتور دچار سوختگی شده و نارضایتی به همراه داشته باشد. امروزه اکثر موتور یا کمپرسورهای به کار رفته در یخچال فریزرهای برند بکو ساخت کشور ترکیه هستند و توسط برند تک الکتریک تولید می شوند.

این کمپرسورها از گاز R600 استفاده می نمایند که می تواند خنک کنندگی بهتری برای یخچال ایجاد کند. همچنین گاز این کمپرسورها در مقایسه با گازهای R134 از رده انرژی بالاتری برخوردار است. عملکرد موتور یخچال بکو در حد متوسط بوده و می تواند به طور میانگین 8 الی 10 سال به خوبی کار کند. البته لازم به ذکر است که برند بکو در تولیدات جدید خود از کمپرسور یا موتورهای اینورتر نیز استفاده می نماید که موجب افزایش کیفیت یخچال ها می شود.

کیفیت کمپرسور یخچال بکو چگونه است؟

موتور یخچال های بکو هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر کارآمد بودن بسیار بی نقص و به صرفه محسوب می شوند. در تولید کمپرسور یخچال های بکو از فناوری های به روزی استفاده شده است که می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی نماید. از این رو می توان گفت این ویژگی یک امتیاز مثبت برای یخچال های برند بکو به حساب می آید. این دستگاه براساس استانداردهای روز دنیا ساخته می شود و کارایی یخچال را به میزان زیادی افزایش می دهد. از این رو می توان گفت که مصرف کنندگان می توانند یخچال بکو را به عنوان یک محصول کاربردی و مناسب انتخاب نمایند.

نتیجه گیری از کشور سازنده موتور یخچال بکو

در این مقاله با این مسئله که موتور یخچال بکو ساخت کجاست و کیفیت کمپرسور یخچال فریزر بکو آشنایی لازم را پیدا کردید. به طور کلی می توان گفت برند بکو یخچال فریزرهایی با کیفیت بالا و عملکرد مناسب تولید و به بازار عرضه می کند. در صورتی که شما نیز از یخچال بکو استفاده می کنید و با مشکلاتی در کارکرد دستگاه خود مواجه شده اید، بهترین کار استفاده از تعمیرکار یخچال در آی پی امداد است.

3.2/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد