logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل

راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل
راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از برندهای قدیمی و باکیفیت ایرانی در حوزه تولیدات لوازم خانگی برند الکترواستیل می باشد که قدمت طولانی نیز در این تولیدات دارد. یکی از این تولیدات که طرفداران زیادی نیز دارد، یخچال های الکترواستیل می باشد و اگر شما نیز به تازگی یکی از یخچال های این شرکت را خریداری کرده اید، با ما در راهنمای استفاده از یخچال الکترو استیل همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت عدم دسترسی به دفترچه یخچال الکترواستیل می توانید با همراهی کارشناسان آی پی امداد در این مقاله از راهنمای فارسی یخچال الکترواستیل بهره مند شوید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال الکترواستیل نحوه تراز نمودن یخچال الکترواستیل در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال الکترواستیل طریقه تنظیم درجه دمای یخچال الکترواستیل انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال الکترواستیل در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال الکترواستیل به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال الکترواستیل در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال الکترواستیل نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال الکترواستیل نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال الکترواستیل نحوه خوشبو کردن یخچال الکترواستیل زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال الکترواستیل نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل نحوه تعویض فیلتر یخچال الکترواستیل نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترواستیل نحوه تعویض لامپ یخچال الکترواستیل طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال الکترواستیل بررسی راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل

بعد از قرار دادن یخچال در محل مناسب نوبت به راه اندازی و نصب یخچال شما می رسد. به این منظور باید طبق اطلاعات راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل مطابق مراحل زیر پیش بروید:

  • همانطور که مشاهده می کنید تمام قطعات یخچال شما درون بسته بندی و پلاستیک هایی قرار دارند که برای راه اندازی باید آنها را از درون نایلون های خود بیرون بیاورید.
  • در مرحله بعدی برای راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل خود باید طبقات این دستگاه را در محل خود قرار دهید.
  • پس از آن اقدام به قرار دادن کشوهای فریزر در محل خود نمایید.
  • اگر برای آبسرد کن و یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل خود نیاز به اتصالات شیر ورودی دارید، این کار را انجام دهید.
  • در مرحله آخر بعد از تنظیم دمای یخچال خود می توانید به کمک یک محافظ دستگاه را به برق متصل نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال فریزر الکترواستیل

بعد از خرید یک یخچال ممکن است محلی که قرار است آن را نصب کنید، اولین دغدغه شما باشد. این نکته بسیار مهم است و در راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل هم به آن اشاره شده است. به این منظور در ادامه این مقاله به بررسی این محل می پردازیم:

  • مکان نصب یخچال باید در فاصله دورتری نسبت به سایر وسایل گرمازای شما قرار داشته باشد مانند اجاق گاز و سماور و …
  • همچنین یخچال شما باید با دیوار حدود 20 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • سطح زیری یخچال شما باید کاملا صاف و یکدست باشد تا از لق شدن یخچال در آن محل جلوگیری گردد.
  • بهتر است در انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال به فاصله آن به پریز برق نیز دقت داشته باشید.
  • برای اطلاعات بیشتر از طریقه نصب یخچال دوقلو و مکان مناسب برای نگهداری از این محصول کلیک نمایید.

راهنمای تراز کردن یخچال الکترواستیل

تراز کردن یخچال برای کارکرد بهتر و بدون صدا و لرزش آن باید انجام گردد. همچنین در صورت تراز نبودن یخچال در هنگام باز و بسته کردن درب یخچال ممکن است این درب لق باشد. به این منظور به نحوه تراز نمودن یخچال الکترواستیل در راهنمای آن می پردازیم:

  • در قسمت زیری یخچال الکترواستیل پیچ هایی به منظور تراز کردن قرار دارد.
  • این پیچ ها را باید در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. می توانید محل دقیق قرارگیری این پیچ ها را در راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل مشاهده نمایید.
  • بعد از تنظیم پیچ های جلویی یخچال باید برای تراز کردن پیچ های پشتی یخچال خود اقدام نمایید.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی صفحه نمایش یخچال الکترواستیل

برای انجام تغییرات و تنظیمات یخچال الکترواستیل شما باید از دکمه ها و کلیدهای موجود روی یخچال الکترواستیل خود کمک بگیرید. به این منظور در ادامه برای شما به معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال الکترواستیل می پردازیم:

دکمه های یخچال الکترواستیل معنای دکمه های یخچال الکترواستیل
Fridge temp تنظیم دمای یخچال
freezer temp تغییر دمای فریزر
lock جلوگیری از کارکرد دکمه ها
unlock باز کردن قفل
cancel لغو کردن دستورات داده شده به یخچال
water کارکرد آبسردکن

طریقه تنظیم درجه دمای یخچال فریزر الکترواستیل

در برخی از مدل های یخچال‌ های الکترواستیل تنظیمات دمای آن به صورت عددی است، در بعضی دیگر نیز به صورت کلمه‌ ای (COLDER/COLD/NORMAL) می باشد. در یخچال های قدیمی که صفحه نمایش دیجیتالی نداشتند، تغییرات دما با استفاده از ولوم تنظیم کننده دما که در داخل یخچال قرار دارد، انجام می شود. اگر می خواهید یخچال سردتر شود، ولوم را به طرف عدد 5 بچرخانید و اگر می خواهید یخچال گرم تر شود، ولوم را به طرف عدد 1 بچرخانید. بهترین تنظیم معمولا وسط ولوم است.

روی یخچال های جدید الکترواستیل صفحه نمایشی تعبیه شده است که دارای دکمه های فشاری یا لمسی هستند. برای تنظیم دما باید از این دکمه ها استفاده نمایید. برای تغییر دمای یخچال معمولا از دکمه fridge و برای تنظیمات دمای فریزر از دکمه freezer استفاده می شود. همچنین در بعضی از مدل ها دکمه های colder و warmer جایگزین آن ها می گردد. برای آشنایی بیشتر با طریقه تنظیم درجه دمای یخچال الکترواستیل خود بهتر است از دفترچه راهنمای یخچال کمک بگیرید.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال و فریزر الکترواستیل در زمستان و تابستان

تنظیمات دمایی در یخچال های الکترواستیل به منظور فاسد نشدن و یخ نزدن مواد غذایی در فصول مختلف انجام می شود. از این رو در ادامه به بررسی انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال الکترواستیل در زمستان و تابستان می پردازیم:

  • بهتر است در فصل تابستان درجه یخچال الکترواستیل شما 4 و این دما برای فریزر شما 19_ باشد.
  • طبق دفترچه راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل این دما در زمستان برای یخچال باید 2 و برای فریزر 16_ باشد.

در هنگام سفر یخچال الکترواستیل را چه کنیم؟

به طور کلی لازم نیست در سفرهای کوتاه مدت یخچال الکترواستیل خود را از برق جدا کنید، اما بهتر است مواد غذایی فاسدشدنی را سریع تر مصرف کرده یا از یخچال خارج نمایید. اما اگر قصد دارید برای مدت طولانی به سفر بروید، لازم است یخچال را از مواد غذایی خالی نمایید و تمامی قفسه ها را تمیز و خشک کنید و سپس یخچال را از برق بکشید. نکته مهم این است که درب یخچال را در این شرایط باز بگذارید تا هوا در داخل یخچال جریان داشته باشد و از ایجاد بو در داخل یخچال جلوگیری نمایید.

همچنین اگر قرار است از برق کشیدن یخچال به مدت طولانی باشد، بهتر است داخل آن را را تمیز کنید. برای مراقبت از یخچال در دوران خاموشی بهتر است یخچال را در سطح صاف قرار دهید و محلی دور از نور خورشید در نظر بگیرید. همچنین بهتر است یخچال در معرض رطوبت نباشد. برای از برق کشیدن طولانی مدت یخچال ساید الکترواستیل نیز در گام اول شیر آب را ببندید. زیرا ممکن است آب نشت کند و یا فیلتر آب یخچال سوراخ شود. باکس یخ را خالی کنید و یخساز یخچال را خاموش کنید. سپس آن را از برق بکشید.

نحوه جابه جایی یخچال الکترواستیل در هنگام اثاث کشی

حمل و نقل یک وسیله سنگین و همچنین حساس مانند یخچال باید با شرایط خاصی انجام گردد تا مانع آسیب رسیدن به آن گردد. در ادامه به بررسی نحوه جا به جایی یخچال الکترواستیل در هنگام اثاث کشی برای شما عزیزان می پردازیم:

  • بهتر است در ابتدا همه مواد غذایی موجود در یخچال الکترواستیل خود را خارج نمایید.
  • پس از آن باید اقدام به کشیدن یخچال خود از برق کنید.
  • در مرحله بعدی و طبق راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل باید برای جلوگیری از سقوط طبقات در هنگام باز شدن ناگهانی درب یخچال اقدام به بیرون آوردن طبقات نمایید.
  • همچنین می توانید دور تا دور یخچال خود را برای جلوگیری از بازشدن ناگهانی درب با یک طناب ببندید.
  • برای ایجاد نشدن خط و خش بر روی آن، دور آن را به وسیله یک پتو بپوشانید.
  • همچنین در هنگام تکان دادن یخچال دقت داشته باشید که یخچال را از حالت عمودی خارج نکنید.

نحوه تمیز کردن یخچال الکترواستیل

به دلیل قرار داشتن مواد غذایی دورن یخچال، نظافت این محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این دلیل باید به صورت دوره ای اقدام به تمیز کردن یخچال الکترواستیل خود نمایید تا از آلودگی این محیط جلوگیری کنید. در ادامه به نحوه تمیز کردن یخچال الکترواستیل برای شما می پردازیم:

  • برای تمیز کردن یخچال و فریزر خود در صورت استیل بودن جنس آن می توانید از یک دستمال نرم و ماده پاک کننده سطوح استفاده نمایید.
  • اگر بدنه یخچال شما از جنس استیل نبود، باید از دستمال و محلول آب ولرم و جوش شیرین برای این کار استفاده نمایید.
  • برای تمیز کردن فضای داخلی یخچال خود باید در ابتدا طبقات یخچال را بیرون بیاورید.
  • بعد از شستشو و خشک کردن در محل خود قرار دهید.
  • برای تمیز کردن فریزر یخچال خود نیز باید کشوهای آن را بیرون آورده و پس از تمیز کردن سطح زیر آن، آنها را در محل خود قرار دهید.
  • همانطور که در راهنمای استفاده از یخچال الکترو استیل هم به این موضوع اشاره شده است، باید برای تمیز کردن فضای زیری یخچال خود نیز به صورت ماهیانه اقدام نمایید.

چگونه پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال الکترواستیل را تمیز کنیم؟

در قسمت پشتی همه یخچال ها شاهد وجود لوله های مشکی باریکی هستید که به صورت شبکه ای در این محل قرار دارند. در واقع این لوله ها کندانسور یخچال شما هستند که باعث ایجاد سرما در یخچال شما می شوند، اما در راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل گاهی دلیل خنک نکردن یخچال را کثیف بودن این لوله ها اعلام کرده است و به منظور برطرف کردن این مشکل به آموزش تمیز کردن کندانسور یا لوله های شبکه ای یخچال می پردازیم:

  • برای تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یخچال) الکترواستیل باید در ابتدا به وسیله یک دستمال نمدار اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • در مرحله بعدی می توانید به کمک قسمت نازک جاروبرقی خود اقدام به برداشت بقایای گرد و خاک از این قسمت نمایید.

نحوه رفع گرفتگی قسمت فاضلاب و درین یخچال الکترواستیل

در همه ی یخچال ها در قسمت داخلی و پشتی آنها محفظه ای وجود دارد تا با عبور آب ناشی از یخ زدایی یخچال این آب درون یخچال و کشوهای آن تجمع نکند که این محفظه درین یا ناودان یخچال نام دارد. گاهی به دنبال گرفتگی و کثیفی شیلنگ تخلیه آب یخچال شاهد یخ زدگی در دیواره پشتی یخچال نیز هستیم. به این دلیل در ادامه به بررسی چگونگی تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال الکترواستیل می پردازیم:

  • برای انجام این کار و باز کردن این مسیر باید از یک جسم نازک و بلند مانند میل بافتنی و یا یک سیخ که خاصیت انعطاف پذیری دارد استفاده نمایید.
  • پس از آن طبق راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل یک قیف در سر این محفظه قرار دهید و مقداری آب جوش در این مسیر بریزید تا به طور کامل این مسیر بازگردد.

چگونه یخچال الکترواستیل را خوشبو کنیم؟

یخچال ها بعد از مدت زمانی به خاطر نگهداری انواع مواد غذایی، بوی نامطبوعی می گیرند و اگر رسیدگی به مواد درون یخچال صورت نگیرد، این بو ممکن است به علت خراب شدن میوه در یخچال و یا دیگر مواد غذایی تشدید شود. از این رو می توانید برای خوشبو کردن یخچال الکترواستیل از بوگیرهای آماده در بازار استفاده کنید. اما پیشنهاد ما این است خودتان این بوگیر را درست کنید.

راحت ترین راه این است که مقداری جوش شیرین یا قهوه آسیاب شده را درون ظرفی بدون در ریخته و درون یخچالتان بگذارید تا اقدام به رفع بوی یخچال نمایید. همچنین می توانید مقداری قهوه و تکه ای زغال را در یک کیسه توری بریزید و گوشه یخچال آویزان کنید. راه حل سوم هم استفاده از وانیل است. مقداری وانیل را درون پارچه مرطوبی بریزید و درون یخچال بگذارید.

زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال الکترواستیل

در برخی مواقع اطلاع نداشتن از زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال الکترواستیل موجب خرابی مواد غذایی می شود. از این رو بهتر است قبل از فریز کردن و نگهداری آن ها از مدت زمان نگهداری مواد پنکیک در یخچال و دیگر مواد غذایی به مانند خامه، ماهی و … اطلاع داشته باشید.

مواد غذایی در یخچال روز
رب گوجه فرنگی کنسرو 2 سال
ترشیجات و شورجات 5/1 تا 2 سال
ادویه جات 2 سال
سبزی خام بسته بندی 3-5 روز
عسل 2 تا 3 سال
شکلات 1 سال
گندم – جو – ذرت کامل 2 سال
تخم مرغ 3 تا 4 هفته
روغن جامد 2 سال
روغن مایع 1 سال
سبزی خرده شده 1 سال
ماهی کم چرب 4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب 3 ماه

نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

در صورتی که متوجه شدید یخساز یخچال الکترواستیل شما غیرفعال است، باید به دنبال یک کلید یا دکمه مشخص بر روی بدنه یخچال باشید تا این دستگاه را در وضعیت روشن قرار دهید. معمولا یخساز یخچال های الکترواستیل به صورت پیش فرض روشن هستند و نیازی به روشن شدن ندارند. در اکثر مدل‌های یخچال یا با علائمی به شکل on یا l مواجه هستید و یا با یک اهرم فلزی که باید برای فعال شدن یخساز آن را باید به سمت پایین ببرید.

نحوه خاموش کردن یخساز یخچال برای مدل‌ های که کانکتور این دستگاه در آنها کلید تعبیه شده است، با لمس و تغییر وضعیت دکمه یا کلیدی که در قسمت جلویی یخساز با عنوان on وoff دیده می شود، صورت می‌ گیرد. برای غیرفعال کردن یخساز یخچال الکترواستیل در مدل‌هایی که در طراحی آنها برای اتصال یخساز از دکمه یا کلید استفاده نشده است، اهرمی را که در کنار یخساز تعبیه شده به آرامی به سمت بالا هدایت کنید. اگر یخچال شما از مدل های جدید و پیشرفته است که فعال سازی یخساز یخچال آن نیازمند فشردن چند دکمه است، باید به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید.

نحوه تعویض فیلتر یخچال الکترواستیل

برای تعویض فیلتر یخچال الکترواستیل کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. یخچال فریزر را کمی به جلو بکشید.
  2. برای بستن شیر آب ورودی به یخچال مسیر شلنگ را دنبال کنید و پس از مشاهده شیر آن را ببندید.
  3. آب مانده در یخچال را تخلیه کنید. برای این کار از یک ظرف استفاده کنید تا آب باقی مانده درون آن بریزد و سپس کلید برداشت آب را فشار دهید.
  4. مکان قرار گیری فیلتر خود را با توجه به موارد گفته شده و یا دفترچه راهنمای یخچال فریزر خود پیدا کنید.
  5. در انتهای فیلتر کلید Push قرار دارد. آن را به داخل فشار دهید و درب را به سمت پایین بکشید.
  6. فیلتر را به سمت پایین حرکت داده و آن را خارج کنید. در برخی مواقع لازم است آن را کمی چرخانده و به سپس به بیرون بکشید.
  7. مکان قرارگیری فیلتر را بررسی و تمیز کنید.
  8. فیلتر جدید را در مکان مشخص قرار داده و به داخل فشار دهید.
  9. فیلتر را به سمت بالا ببرید و درب آن را ببندید.
  10. پس از اطمینان از درستی محل قرارگیری فیلتر، شیر آب را باز کنید.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترو استیل

ممکن است زمانی که اقدام به گرفتن یک لیوان آب از آبسردکن یخچال خود می کنید، متوجه شوید که آب درون لیوان شما کدر و ناصاف است. در مواجه با این موقعیت نگران نباشید؛ زیرا در یخچال های ساید بای ساید الکترواستیل این امکان فراهم شده است تا شما با ریست کردن فیلتر آب یخچال خود این مشکل را برطرف نمایید. در ادامه به شما نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال الکترواستیل را آموزش خواهیم داد:

  • برای انجام این کار می توانید اقدام به فشردن دکمه water در یخچال خود و در ادامه دکمه cancel را برای مدت 5 ثانیه نگه دارید.

نحوه تعویض لامپ یخچال الکترواستیل

شاید تا زمانی که برای لامپ یخچالتان مشکلی پیش نیاید، از اهمیت آن بی خبر باشید، اما با سوختن و معیوب شدن این قطعه متوجه می شوید که وجود این لامپ چقدر با اهمیت است. در ادامه برای شما به آموزش نحوه تعویض لامپ یخچال الکترواستیل می پردازیم:

  • لامپ های یخچال الکترواستیل از نوع ال ای دی بوده و در قسمت سقف این دستگاه وجود دارند. در هنگام سوختن و معیوب شدن این لامپ ها می توانید مطابق با مراحلی که در راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل برای شما آمده، اقدام به انجام این کار نمایید.
  • برای این کار در ابتدا لامپ معیوب را از محل خود بیرون آورده و با لامپ سالم جایگزین نمایید.
  • دقت کنید که برای بیرون آوردن لامپ ال ای دی باید از یک جسم مانند کاردک صاف استفاده کنید.
  • بهتر است در حین انجام این کار برق را قطع نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

صفحه نمایش در یخچال ساید بای ساید الکترواستیل به منظور نمایش و اعلام اختلالات یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور در ادامه برای شما به آموزش طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید الکترواستیل می پردازیم:

  • با توجه به دکمه های اطراف یخچال ساید بای ساید الکترواستیل می توانید برای تغییر دمای یخچال خود اقدام کرده و کلیه این تغییرات را در صفحه نمایش مشاهده نمایید.
  • همچنین همانطور که در راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل نیز آمده است، می توانید کلیه خطاها و ارورهای ایجاد شده در دستگاه خود را بر روی این صفحه مشاهده نمایید.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال فریزر الکترواستیل به طور کلی

دفترچه های راهنمای استفاده از یک محصول به منظور استفاده همه جانبه شما از تمام قابلیت های دستگاهتان در اختیار شما قرار می گیرد. به این منظور برای استفاده بهتر از یخچال الکترواستیل در مقاله بالا برای شما راهنمای استفاده از یخچال الکترواستیل را آورده ایم.

3.6/5 - (27 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

با توجه به قیمت این روز های یخچال الکترواستیل بسیاری از کاربران به دنبال افزایش طول عمر مفید این دستگاه در منازل خود هستند، به شما توصیه می کنیم تا برای این که بدانید برای افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل چه باید کرد در این مقاله از آی پی امداد با ما همراه باشید.

نظافت یخچال الکترواستیل را نمیتوان کار ساده ای دانست، چرا که ایراد اشتباه کوچکی در روند انجام این فرایند ممکن است موجب آسیب رسیدن به این وسیله برقی شود، برای اینکه بتوانید نظافت یخچال الکترواستیل خود را به بهترین نحو انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما هم در هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل با دکمه های مختلفی مواجه شده باشید ولی با آن ها آشنا نباشید، برای آشنا شدن با این دکمه ها این مقاله رو مطالعه کنید.

اگر مطالعه دفترچه راهنمای یخچال الکترواستیل به دلیل انگلیسی بودن مطالب برای شما دشوار است در این مقاله با بررسی راهنمای فارسی استفاده از یخچال الکترواستیل توسط تعمیرکار آی پی امداد با ما همراه باشید.

106 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • امید 16 اسفند 1402

    درود بر شما ، بنده فریزر الکترو استیل مدل F24 دارم ، دمای رو روی عدد منفی ۱۶ گذاشتم ، موتور فریزر حدود سه الی چهار ساعت کار میکند و یک ساعت موتور خاموش میشود ، آیا این طبیعی هست، با تشکر از لطف شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 اسفند 1402

      درود، این مقدار کار کردن موتور طبیعی نبوده که باید برد الکترونیکی، سنسور محیطی یا ترموستات و نشتی گاز یخچال بررسی شود.

      پاسخ دادن
1 2 3
اینستاگرام آی پی امداد