logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی
نمایندگی تعمیرات یخچال کندی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات یخچال کندی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی Candy در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی به رفع عیب و تعمیر یخچال فریزر کندی در محل کار یا منزل شما عزیزان می پردازد. توجه داشته باشید که تعمیر یخچال کندی تخصص می خواهد و حتما باید توسط خدمات نمایندگی تعمیرات رفع عیب گردد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی برای درخواست تعمیرات یخچال کندی خود می توانید با شماره 58941-021 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را تکمیل نمایید.

امروزه یخچال از ضروری‌ترین لوازم خانگی محسوب می گردد و نمی‌توان زندگی‌ را یک روز بدون یخچال تصور کرد. به همین دلیل نه تنها در خرید یخچال باید دقت فراوان داشت، بلکه هنگام خرابی نیز باید خیلی سریع اقدام به تعمیر نمود. نمایندگی تعمیرات یخچال کندی با تکنسین‌های مجرب در زمینه تعمیر انواع یخچال کندی در خدمت همشهریان تهرانی می‌باشد. تمام تعمیرات این مجموعه توسط کارشناسان دوره دیده با تکنولوژی های روز دنیا صورت می ­گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال کندی Candy در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال کندی Candy در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال کندی  تماس یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • تعمیرکار یخچال کندی ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی در محل حاضر می شود.
  • در نهایت به شما فاکتور و گارانتی خدمات تقدیم می گردد و از نحوه کار تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کندی نظرسنجی می شود.

پس از رفع عیب و راه اندازی مجدد یخچال گارانتی 3 الی 12 ماهه به صورت مکتوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از خدمات رایگان پس از تعمیر یخچال کندی در بازه زمانی مربوطه استفاده کنید.

آی پی امداد در سایه سالیان طولانی سابقه درخشان در عرصه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک امروزه به معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال کندی تبدیل شده است. در این مقاله جزییات هزینه تعمیرات یخچال فریزر کندی، آموزش تعمیرات، نحوه سرویس و نگهداری یخچال کندی و جزییات دفترچه راهنمای فارسی توسط کارشناسان فنی مجموعه شرح داده خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی Candy در تهران

هنگام تعمیر یخچال های کندی Candy فقط سرعت کافی نیست، بلکه باید به کیفیت و کمیت ارائه خدمات تعمیر نیز توجه داشت. منظور این است که باید تعمیر یخچال کندی  در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شود و نه آن که صرفاً عنصر زمان مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل، باید یخچال کندی را به دست متخصص یخچال‌های کندی و در واقع کسی که از دانش و تجربه‌ی کافی در ارتباط با یخچال‌های کندی برخوردار است، سپرد.

آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان به شرح هزینه خدمات یخچال کندی، علت ارور و نحوه رفع کد خطا، آموزش تعمیرات و راهنمای استفاده از این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش یخچال کندی به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش یخچال کندی بهترین و سریع ترین راه برای رفع عیب این محصول است؛ اما این که کیفیت این خدمات چطور است پرسشی است که در این بخش قصد بررسی آن را داریم.

تحریم های سیاسی و شرایط سخت اقتصادی موجب شده تا برندهای خارجی مانند کندی و هر برند دیگری توان حضور مستقیم در ایران را نداشته باشند و این به آن معناست که عمده خدمات پس از فروش یخچال کندی در ایران از سوی شرکت های داخلی ارائه می شود.

اما اگر از این خدمات راضی نیستید یا ایراد موجود در یخچال شما شامل این خدمات نمی شود نگران نباشید؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در جای جای تهران آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال کندی در منزل شما و با استفاده از قطعات فابریک می باشد.

تعمیر یخچال کندی در تهران

مرکز تعمیر یخچال کندی در تهران با برخورداری از حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌های تعمیر لوازم خانگی و یخچال فریزر برند کندی آماده ارائه خدمات در سطح شهر تهران است. اگر در استفاده از یخچال فریزر کندی خود دچار مشکل شدید و یخچال فریزر شما به صورت مطلوب کار نمی‌کند و یا کد ارور ظاهر شده یا اصلا کار نمی‌کند، فقط کافی است با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان یکی از تعمیرکاران یخچال فریزر را به محل شما ارسال کنند.

اگر یخچال و کندی شما برگه گارانتی شرکتی دارد و تاریخ آن نگذشته است، می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی‌های مجاز تعمیرات یخچال کندی در سطح تهران تماس گرفته و کمک بگیرید. در این صورت شما از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لوازم خانگی کندی در قبال محصولات خود دارد بهره‌مند می‌شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی کندی بهره‌مند شوید، می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تعمیرات لوازم خانگی کندی آی پی امداد در سراسر تهران یا دفتر نمایندگی کندی تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی کندی خود انتخاب نمایید.

تعمیر یخچال فریزر کندی در محل کار یا منزل

آی پی امداد آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر یخچال فریزر کندی در محل یا منزل شما با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج است. چنانچه یخچال شما خراب شده است، دیگر نگران هزینه‌های حمل و نقل و زخمی شدن دیواره یخچال حین حمل و نقل نباشید. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی سال‌های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی یخچال‌های کندی رادر محل و منزل شما در سطح شهر تهران و کرج انجام می‌دهد.

متخصصین آی پی امدادی که برای تعمیر یخچال فریزر کندی شما به محل اعزام می‌شوند، با داشتن تخصص و سابقه بالا در زمینه یخچال‌های کندی سریعا پی به علت خرابی یخچال می‌برند. این متخصصین توانسته اند گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیرات یخچال فریزر کندی را در تمامی تعمیرگاه های مجاز کندی در محل و منزل عهده‌دار شوند.

تعمیر یخچال کندی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

در برخی از مواقع ممکن است یخچال کندی به دلایل مختلف دچار مشکلاتی در کارکرد خود شود. مصرف کنندگان در هنگام مواجهه با این مشکل به دنبال تعمیرات یخچال کندی در سریع ترین زمان ممکن می باشند تا از آسیب بیشتر به سایر بخش های یخچال و همچنین خرابی مواد غذایی موجود در دستگاه جلوگیری شود. به طور کلی مدت زمانی که می توان برای عیب یابی و تعمیرات یخچال در نظر گرفت، با توجه به عوامل مختلفی متغیر می باشد. از جمله عوامل موثر بر مدت زمانی که تعمیرکار متخصص آی پی امداد برای تعمیر یخچال شما صرف خواهد کرد، می توان به نوع و میزان خرابی یخچال اشاره نمود.  تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کندی پس از اعزام به محل و بررسی سریع و دقیق دستگاه شما می تواند مدت زمان تعمیرات یخچال را مشخص نماید.

آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال کندی دارای تکنسین های بسیار مجرب و متخصصی است که می توانند در سریع ترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب شما بپردازند. یکی از مزیت­ های بهره مند شدن از خدمات آی پی امداد این است که یخچال شما به تعمیرگاه انتقال پیدا نمی ­کند و تعمیر یخچال کندی در محل مورد نظر شما صورت می­ گیرد. از این رو در مدت زمانی که صرف جا به جایی دستگاه برای تعمیرات خواهد شد، صرفه جویی می گردد و اتلاف وقتی صورت نمی گیرد. نمایندگی تعمیرات آی پی امداد دارای کادری مجرب و متخصص در تعمیر انواع یخچال کندی است و در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، می‌ توانید با یک تماس خواستار اعزام متخصص تعمیر یخچال شوید تا این متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما در منزلتان حضور یافته و اقدام به عیب یابی و رفع عیب یخچال شما کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی چه ویژگی هایی دارد؟

مصرف کنندگان یخچال فریزر در هنگام رو به رو شدن با هرگونه خرابی و ایراد برای تعمیرات یخچال فریزر کندی باید از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرند. تعمیرکاران غیرمتخصص ممکن است باعث ایجاد خرابی بیشتر در دستگاه شما شوند. از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی در آی پی امداد با داشتن تعمیرکاران متخصص این مشکل را برای شما حل کرده است.

  • تعمیرکار این مجموعه برای تعمیر یخچال فریزر کندی در محل و منزل شما گارانتی و فاکتور معتبر ارائه می کند.
  • تعمیرکار یخچال کندی از تخصص و دانش به روز در جهت رفع عیب این دستگاه برخوردار می باشد.
  • تعمیرکار نمایندگی از ابزار و تجهیزات کاملا پیشرفته برای تعمیرات یخچال کندی استفاده می نماید.
  • تکنسین متخصص تعمیرگاه آی پی امداد برای تعویض قطعات یخچال کندی، از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کند.

عیب یابی یخچال فریزر کندی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

  • آیا یخچال فریزر کندی شما دچار مشکل شده است؟
  • آیا تمایل دارید تا بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان یخچال خود را در منزل تعمیر کنید؟
  • در ادامه عیب یابی یخچال فریزر کندی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات را شرح داده ایم.

در این بخش نحوه رفع عیب مشکلات متداولی که در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی گزارش شده است به شما آموخته می­ شود. اما توجه به این نکته را فراموش نکنید که تعمیرات تخصصی را بدون داشتن تجربه کافی هرگز انجام ندهید.

نکات مربوط به سرویس ونگهداری توسط تعمیرکار یخچال فریزر کندی

نکات مربوط به سرویس و نگهداری توسط تعمیرکار یخچال فریزر کندی را در زیر مطالعه نمایید:

  1. هنگام حمل ونقل یخچال از کارگران حرفه ای استفاده کنید.
  2. مکانی را که قرار است یخچال در آن نصب شود از هرگونه گرد و خاک و اثرات چربی پاک کنید.
  3. سطح صاف و بدون شیب را برای یخچال کندی انتخاب کنید.
  4. اگر سطح یخچال تراز نباشد ممکن است آسیب های جدی به دستگاه وارد شود.
  5. جهت نصب دستگاه برای اولین با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید.
  6. قبل از استفاده از یخچال دفترچه راهنمای کندی را به دقت مطالعه کنید.
  7. در صورتی که برای اولین بار است که یخچال را استفاده می­ کنید، چند ساعت بدون بارگیری یخچال را راه اندازی کنید.
  8. به صورت هفتگی قفسه های داخلی یخچال را تمیز کنید. غذاهای باقی مانده و یا مایعات ریخته شده علت اصلی بوی بد یخچال است.
  9. جهت تمیز کردن بدنه دستگاه تنها از محلول های ویژه لوازم خانگی استفاده کنید.
  10. در صورتی که یخچال شما مجهز به تکنولوژی تصفیه آب است، فیلتر آن را هر شش ماه یک بار تعویض کنید.
  11. از باز گذاشتن درب یخچال به مدت طولانی پرهیز کنید.
  12. دمای یخچال و فریزر را مناسب با فصول مختلف سال انتخاب کنید.
  13. در صورت مشاهده هرگونه مشکل قبل از انجام اقدامات جدی با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال کندی تماس بگیرید.

چرا یخچال سرد نمی­ کند؟ برای رفع عیب و تعمیر یخچال کندی چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما خنک نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  1. دلایل فنی مانند خرابی ترموستات، کمپرسور، لاستیک درب، فن و یا تمام شدن گاز یخچال ممکن است علت خنک نشدن یخچال باشد.
  2. دمای یخچال خود را مطابق با دفترچه راهنمای فارسی یخچال فریزر کندی بررسی کنید.
  3. ممکن است دمای مناسب را برای یخچال تنظیم نکرده اید.
  4. در صورتی که مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی را در یخچال قرار داده­ اید سعی کنید از حجم بار دستگاه کم کنید.
  5. لاستیک اطراف دور درب یخچال را به دقت بررسی کنید. در اثر وجود پوسیدگی یا پارگی ممکن است از سرمای درون یخچال کاسته شود.

اگر دستگاه شما خنک نمی کند، ابتدا موارد ذکر شده در بالا را بررسی نمایید و سپس در صورت عدم رفع مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران بهره مند شوید.

علت یخ نساختن یخساز یخچال چیست؟ چگونه باید تعمیر یخچال کندی را انجام دهیم؟

اگر دستگاه شما یخ نمی سازد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  1. غالبا علت کار نکردن یخساز یخچال، خرابی دستگاه یخساز که در خود ساید واقع شده است می‌باشد که با تعمیر مشکل برطرف می‌شود.
  2. در صورتی که یخچال را به تازگی نصب کرده باشید، ممکن است زمان زیادی برای ساختن یخ در بار اول لازم باشد.
  3. دمای یخچال در صورتی که تنظیم نباشد، یخ ساخته نخواهد شد.
  4. جهت تنظیم دمای مناسب از دفترچه راهنمای فارسی یخچال کندی استفاده کنید.
  5. لوله آب پشت یخچال که به آب خانگی وصل است را جهت وجود هرگونه تا خوردگی بررسی کنید.
  6. همچنین در صورتی که یخچال را به تازگی حرکت داده ­اید، ممکن است لوله از جای خود خارج شده باشد.

اگر ساید کندی شما یخ نمی سازد، امکان دارد یک مشکل جزئی باشد، بنابراین در ابتدا به نکات ایمنی بالا توجه نمایید، سپس در صورت عدم رفع مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کندی در تهران تماس حاصل نمایید.

علت روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب یخچال چیست؟ برای رفع عیب و تعمیرات یخچال کندی چه باید کرد؟

علت روشن شدن چراغ فیلتر تصفیه آب یخچال این است که نیاز به تعویض فیلتر دارد؛ قابل ذکر است فیلترها نیترات به آب داده و باعث آنتی باکتریال شدن آب می‌شوند. توجه داشته باشید که برای تعویض فیلتر یخچال کندی حتما از مدل فابریک آن استفاده نمایید. شما عزیزان برای خرید فیلتر یخچال کندی می توانید به صورت مستقیم از تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال کندی خرید نمایید.

چرا فریزر خوب منجمد نمی‌کند؟ چگونه برای تعمیر و رفع عیب یخچال کندی اقدام نماییم؟

اگر فریزر دستگاه شما به خوبی منجمد نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  1. از دلایل رایج منجمد نکردن فریزر، خرابی ترموستات یخچال است.
  2. جهت تعمیر ترموستات با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید.
  3. خرابی لاستیک دور درب فریزر از دیگر علت­ های کار نکردن فریزر است.
  4. برد کنترل دما در صورتی که معیوب شده باشد، ولتاز مناسب به کمپرسور و موتور فن ارسال نخواهد شد.
  5. بررسی خرابی برد کنترل دما باید توسط تکنسین مجرب صورت بگیرد.
  6. موتور فن را بررسی کنید.
  7. در صورت خرابی و یا سوختگی موتور فن، عمل منجمد کردن متوقف خواهد شد.
  8. دلایل متفاوت دیگری برای منجمد نکردن فریزر وجود دارد مانند شارژ گاز، کمپرسور و یا عمل نکردن دیفراست.

شما می­ توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را حل کنید.

چرا درجه یخچال نوسان دارد؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در این باره چیست؟

اگر درجه یخچال شما دچار نوسان شده است، برای تعمیرات یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  1. ممکن است کمپرسور یخچال دچار ایراداتی در کارکرد خود شده باشد که در نتیجه درجه دمای یخچال دچار نوسان خواهد شد.
  2. اگر مشکل از ترموستات است، در اسرع وقت برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید.
  3. اگر موتور یخچال به صورت ناخودآگاه خاموش روشن شود، در کارکرد درجه دمای یخچال اختلال ایجاد خواهد شد.

در صورت عدم رفع مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران بهره مند شوید.

علت داغ شدن موتور یخچال چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال کندی چه باید کرد؟

دمای موتور تا 70 درجه طبیعی است ولی اگر موتور یخچال داغ کند و دمایی بیش از این پیدا کند، موتور از کار خواهد افتاد. علت داغ شدن موتور یخچال می ­تواند به شرح زیر باشد:

  1. درب یخچال را برای مدت طولانی باز گذاشته ­اید.
  2. حجم زیادی از مواد غذایی را درون یخچال گذاشته ­اید.
  3. کندانسور کثیف است.
  4. با استفاده از یک قلم موی درشت کندانسور را تمیز کنید.
  5. اگر دمای محیطی که یخچال در آن کار می ­کند، بیش از ۲۸ درجه باشد احتمال داغ شدن موتور وجود دارد.

اگر موتور دستگاه شما داغ می کند نگران نباشید، شما عزیزان می توانید بعد از بررسی موارد فنی بالا برای رفع عیب و تعمیر از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران بهره مند شوید.

چرا یخچال برفک می‌زند؟ روش عیب یابی و تعمیر یخچال کندی در این مواقع

برفک زدن در یخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است ولی در یخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. شما عزیزان برای تعویض المنت دستگاه خود می توانید با تعمیرکار یخچال کندی در زیر تماس حاصل نمایید.

علت نشت آب از آبریز یخچال چیست؟ برای عیب یابی و تعمیرات یخچال کندی چه باید کرد؟

اگر نشت آب از آبریز دستگاه خود مشاهده می کنید، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • علت خارج شدن آب از آبریز می­ تواند به دلیل سوختن شیر برقی یخچال باشد.
  • اگر آب به صورت قطره قطره از آبریز یخچال نشت می‌کند، مشکل از شیر برقی یخچال است که پیستون باز و بسته شدن شیر برقی به درستی کار نمی‌کند.
  • با اینکه پدال را فشار نداده اید آب از آبریز جاری یا نشت می‌کند.
  • در این صورت باید شیر برقی را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی می تواند مشکل شما را در این مورد به خوبی برطرف نماید.

چرا آب در کف یخچال جمع می شود؟ نحوه تعمیرات یخچال کندی چگونه است؟

در شرایطی که کف یخچال شما مقدار آب زیادی جمع می شود، برای تعمیر یخچال کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  1. مسدود بودن مجرای تخلیه یخچال و یا لوله آن می تواند دلیل جمع شدن آب در باشد.
  2. خرابی و پوسیدگی لاستیک درب یخچال منجر به بازماندن درب و ورود هوای گرم به داخل یخچال می شود.
  3. برای عیب یابی آن باید بررسی کنید تا از اتصال کامل لاستیک به درب یخچال مطمئن شوید.
  4. اگر مخزن آب داخل یخچال سوراخ شده باشد، منجر به نشت آب و جمع شدن آن در کف یخچال می شود.

در صورت مواجه شدن با این مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید.

چرا فشار آب آبریز یخچال کم است؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در این باره

  • کم شدن فشار آبریز ساید یا به علت کم بودن فشار آب خانه است یا به علت رسوب گرفتن فیلترها است که در این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

چرا دستگاه صدا می‌دهد؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال کندی چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما صدا می دهد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  1. علت صدا دادن یخچال خرابی در پایه‌های موتور و ملحقات آن است که باید در صورت امکان تعمیر و در غیر این صورت تعویض شود.
  2. تراز نبودن محل یخچال از دیگر عوامل تولید صدای ناهنجار است.
  3. پره­ های فن در صورتی که شکسته و یا خم شده باشند، باعث تولید صدای بلند خواهند شد.
  4. پره­ های فن در نمایندگی تعمیرات یخچال کندی با هزینه کمی قابل تعویض و یا تعمیر هستند.
  5. در صورتی که اتصالات مربوط به موتور به مرور زمان شل شده باشند، باعث خواهند شد که یخچال کندی صدا بدهد.
  6. تمام بست ها و پیج­ ها باید به دقت بررسی شوند و در صورت نیاز سفت شوند.

اگر دستگاه شما صدا می دهد، باید بدانید که یک مشکل فنی دارید و برای رفع عیب و تعمیرات باید با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی تماس بگیرید تا با استفاده از قطعات فابریک به طول عمر دستگاه شما کمک شایانی شود.

علت کار نکردن فن یخچال چیست؟ چه اقداماتی برای تعمیرات یخچال کندی انجام دهیم؟

اگر فن یخچال شما کار نمی کند، برای عیب یابی به توصیه های نمایندگی تعمیرات یخچال کندی توجه نمایید:

  1. خرابی و شکستگی فن یخچال می تواند از کارکرد آن جلوگیری نماید و باید تعویض گردد.
  2. نوسانات برق نیز از دلایل ایجاد این مشکل است که باید سریعا رفع شود.
  3. وجود گرد و غبار در فن یخچال می تواند موجب کار نکردن این قطعه شود.

برای رفع عیب این مشکل بهتر است از تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال کندی کمک بخواهید.

چرا یخچال روشن نمی‌شود؟ نحوه تعمیر و عیب یابی یخچال کندی در این مواقع

علت روشن نشدن یخچال کندی می‌تواند به دلیل یکی از موارد زیر باشد:

  1. دو شاخه به برق وصل نباشد و یا به خوبی در پریز قرار نگرفته است.
  2. ممکن است جریان برق خانه قطع باشد.
  3. دو شاخه یا سیم رابط معیوب باشد.
  4. ترموستات یخچال مشکل داشته باشد.
  5. موتور یخچال خراب شده باشد. تعمیر موتور یخچال بدون آسیب رساندن به بخش ­های داخلی دستگاه کار دشواری است.
  6. در صورت مواجه شدن با خرابی موتور با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی تماس بگیرید.

چرا یخچال اتومات نمی‌کند؟ نحوه تعمیر و عیب یابی یخچال کندی به چه صورت است؟

اگر دستگاه کندی شما دارای ترموستات است، برای رفع عیب و تعمیر یخچال فریزر کندی با مشکل عدم اتومات به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • علت اتومات کار نکردن در یخچال هایی که ترموستات دارند، می‌تواند این باشد که لوله بالب از جای خود خارج شده باشد.
  • امکان دارد که ترموستات تنظیم نباشد.
  • امکان دارد که سیستم دیفراست دائم در مدار باشد.
  • امکان دارد تایمر یخچال خراب باشد.
  • امکان دارد که لاستیک دور درب خراب باشد.
  • یخچال شارژ گاز نیاز دارد.
  • فن یخچال خراب است.
  • مقدار برفک در اواپراتور بسیار زیاد است.

علت اتومات کار نکردن یا همان خاموش و روشن اتوماتیک یخچال در یخچال هایی که با صفحه نمایشگر تنظیم می شوند:

  • سنسور دمای یخچال کندی خراب است.
  • برد الکترونیکی دستگاه خراب شده است.
  • سیستم دیفراست دائم در مدار است. برد دستگاه باید تعمیر یا تعویض شود.
  • لاستیک دور درب خراب است.
  • یخچال نشتی دارد و باید شارژ گاز شود.
  • فن یخچال خراب است.
  • مقدار برفک در اواپراتور بسیار زیاد است.
  • یا هر چیز دیگری که باعث سرما آوردن می‌شود.

مواد داخل فریزر منجمد شده و سرما بیش از حد زیاد است، بنابراین برای رفع عیب این مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در زیر تماس حاصل نمایید.

علت منجمد شدن مواد غذایی در یخچال چیست؟ چگونه عیب یابی و تعمیر یخچال کندی را انجام دهیم؟

اگر دستگاه شما مواد غذایی را منجمد می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  • ترموستات یخچال خراب است.
  • لوله بالب از جای مخصوص خود در اواپراتور جدا شده است.
  • سیم های ترموستات به هم اشتباه وصل شده است.
  • سنسور دستگاه خراب است.
  • سیم‌های رابط معیوب شده است یا سر پیچ لامپ درون یخچال اتصال بدنه دارد یا ترموستات اتصال بدنه دارد یا موتور اتصال بدنه دارد.

اگر مواد غذایی در دستگاه شما منجمد می شود و این موضوع باعث آزار شما شده است، کافی است در صورت فنی بودن موارد بالا را چک نمایید و در صورت عدم رفع عیب این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال کندی بهره مند شوید.

موتور یخچال یکسره و پیوسته کار می‌کند، جهت تعمیر و رفع عیب یخچال کندی چه کنیم؟

اگر موتور دستگاه شما یکسره کار می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال کندی موارد زیر را چک نمایید:

  • باید کویل های کندانسور را بررسی کنید و در صورت وجود آلودگی آن‌ها را تمیز نمایید.
  • تراز نبودن یخچال می تواند موجب کارکرد یکسره موتور یخچال شود ه باید دستگاه را به صورت صحیح تراز کنید.
  • خرابی ترموستات و موتور نیز از دلایل یکسره کارکردن دستگاه است که باید توسط تعمیرکار بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • در صورتی که برد یخچال دچار خرابی شده باشد، دستگاه به صورت یکسره کار می کند که باید برد را عیب یابی نمایید.

در صورت عدم توانایی برای رفع عیب دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال کندی تماس حاصل نمایید.

چرا بدنه دستگاه برق دارد؟ برای رفع عیب و تعمیرات یخچال کندی چه باید کرد؟

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که به بدنه یخچال کندی خود دست بزنید و متوجه شوید که بدنه یخچال شما برق دارد. دلایل وجود برق در بدنه یخچال عبارت است از:

  • سیم‌های رابط معیوب شده است.
  • سر پیچ لامپ درون یخچال اتصال بدنه دارد.
  • سیم ارت یخچال به درستی نصب نشده است.

برای حل مشکل برق موجود در بدنه یخچال و ساید بای ‌ساید کندی در ابتدا باید یخچال را از برق بکشیم. سپس رله استارت و اورلود را از موتور جدا می‌کنیم و یخچال را مجددا به برق می‌زنیم و با مولتی متر چک می‌کنیم و قطعاتی مانند سر پیچ لامپ، ترموستات را یکی یکی چک می‌کنیم تا اتصال را پیدا کنیم و اتصال برق بدنه را رفع کنیم.

هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال کندی سعی کنید تشریح دقیق از مشکل یخچال بدهید.

چرا لامپ روشنایی یخچال روشن نمی شود؟ برای عیب یابی یخچال کندی چه باید کرد؟

اگر لامپ سوخته باشد، کنتاکت‌های اتصال سر پیچ به لامپ خوب اتصال نکنند، شستی معکوس لامپ معیوب باشد و یا سیم‌کشی روشنایی اشتباه باشد، لامپ روشنایی روشن نمی‌شود.

چرا یخچال یخ زدایی نمی کند؟ جهت تعمیر و عیب یابی یخچال کندی چگونه اقدام کنیم؟

اگر یخچال شما یخ زدایی نمی کند، برای تعمیر یخچال فریزر کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • در شرایطی که صفحه کنترل یخ زدا دچار ایراد و خرابی شده باشد، عملیات یخ زدایی به درستی انجام نمی گردد.
  • اگر قطعات سیستم یخ زدا ایرادی ندارند، باید صفحه کنترل اصلی یخچال را تعویض نمایید.
  • وجود هرگونه مشکل در کارکرد تایمر یخ زدا نیز از دلایل ایجاد این مشکل است ک باید تایمر تعویض گردد.

در صورتی که نمی توانید یخچال خود را به درستی عیب یابی نمایید، از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کندی کمک بگیرید.

چرا موتور یخچال کم کار می‌کند و سرمای آن کم شده است؟ راهکار تعمیر و عیب یابی یخچال کندی در این مواقع

اگر موتور دستگاه شما کم کار می کند یا سرمای آن کم شده است، جهت رفع عیب و تعمیرات یخچال فریزر کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • در صورت کم کار کردن موتور یخچال، درجه ترموستات روی شماره مناسب تنظیم نشده است و ترموستات تنظیم نیست.
  • جهت تنظیم صحیح ترموستات می­ توانید به دفترچه راهنمای فارسی یخچال کندی مراجعه کنید.

اگر همچنان موتور دستگاه شما کم کار می کند یا سرمای آن کم است، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران بهره مند شوید.

چرا کدهای خاصی بر روی صفحه ‌نمایش دستگاه ظاهر می‌شوند؟ نحوه عیب یابی یخچال کندی به چه شکل است؟

  • کدهای خاصی از F0 تا F9 که بر روی صفحه ‌نمایش یخچال نمایان می‌شوند به معنای وجود نقص در عملکرد یکی از قطعات این دستگاه می باشند.
  • برای شناسایی علت این خطا می توانید از راهنمای یخچال کندی کمک بگیرید.

شما هنگام بروز این کدهای خطا می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال کندی آی پی امداد تماس بگیرید.

چرا فریزر خوب خنک می‌شود ولی قسمت یخچال گرم است؟ چگونه تعمیرات یخچال کندی را انجام دهیم؟

اگر فریزر دستگاه شما سرمای مطلوبی دارد اما یخچال آن گرم است، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کندی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • اگر گاز در یخچال نشتی داشته باشد و گاز یخچال فریزر کم شده باشد، این مشکل پیش می‌آید و برای حل آن باید شارژ گاز شود.

در صورتی‌ که مشکل رفع نشد، می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کندی تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

هزینه تعمیر یخچال کندی در نمایندگی تعمیرات مرکزی

هزینه‌ تعمیر یخچال کندی هزینه‌ای مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است و پیش از اعزام متخصص به منزل شما در مورد هزینه توافق صورت خواهد گرفت. متخصصین آی پی امداد تا حد امکان سعی می‌کنند قطعات را تعمیر کنند و در صورت نیاز به تعویض قطعات قیمت منصفانه‌ای با توجه به اصلی بودن قطعات تعویضی اعلام می‌کنند.

تفاوت در هزینه خدمات یخچال کندی به دلایل زیر می باشد:

  • استفاده از قطعات فابریک و متفرقه هزینه تعمیر یخچال کندی را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • مدت زمان گارانتی ارائه شده برای خدمات تعمیر یخچال فریزر کندی هزینه تعمیرات را تغییر می دهد.
  • مدل و تکنولوژی دستگاه شما هزینه تعمیرات یخچال کندی را تحت شعاع قرار می دهد.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات یخچال کندی

تا به اینجا مطالبی که ممکن است در زمینه تعمیرات یخچال کندی برای شما پیش بیاید را مطرح کردیم اما در این بخش می خواهیم به دنبال پاشخی برای سوالات پرتکرار شما در استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی باشیم:

  • هزینه ای که برای تعمیرات یخچال کندی دریافت می شود چقدر است؟

برخلاف سایر تعمیرگاه ها که برای تعمیرات هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند، تعمیرگاه مجاز آی پی امداد هزینه تعمیرات خود را مطابق با تعرفه های اتحادیه دریافت می کند.

  • مدت اعتبار گارانتی خدمات نمایندگی آی پی امداد چقدر است؟

تمامی خدمات تعمیراتی که توسط تعمیرکار یخچال کندی در آی پی امداد انجام می شود، از 3 الی 12 ماه دارای گارانتی می باشد.

  • نحوه دریافت هزینه صورتحساب توسط تعمیرکار آی پی امداد به چه شکل است؟

هزینه ی تعمیر یخچال کندی در منزل شما در صورت رضایت از کار و پس از اتمام کار پرداخت می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کندی چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

مزایای تماس با آی پی امداد، تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال کندی به شرح زیر می باشد:

  • رتبه یک در تعمیر یخچال فریزر کندی در تهران
  • ارائه مشاوره تلفنی رایگان جهت تعمیر یخچال کندی توسط خود شما
  • داشتن متخصصینی با دانش فنی بالا که دائما در دوره‌های آموزشی دانش خود را به روز می کنند.
  • ارائه گارانتی خدمات جهت تعمیرات یخچال کندی
  • قیمت‌ منصفانه تعمیرات یخچال کندی برابر با نرخ تعیین ‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال کندی
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال کندی
  • استفاده از متخصصان و تعمیرکارانی با سال ‌ها تجربه
  • خدمات سریع به علت داشتن شعب گوناگون نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در سطح شهر تهران
  • آی پی امداد تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی یخچال کندی با چندین سال سابقه کاری درخشان در عرصه تعمیر و تعویض قطعات یخچال در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.
  • تمام خدمات این مجموعه با قطعات فابریک به همراه ضمانت نامه 3 الی 12ماهه ارائه می گردد.
  • آی پی امداد با داشتن شعبات مختلف در سراسر تهران آماده اعزام کارشناس به محل شما در سریع ترین زمان ممکن است.
  • تمام هزینه­ های تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال کندی بر اساس تعرفه های مورد تایید نهادهای نظارتی می ­باشد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال کندی CANDY در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال کندی CANDY در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال کندی CANDY به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال کندی CANDY، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد