logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟

لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟
لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بکو یکی از برندهای موفقی است که سالیان زیادی است در زمینه تولید لوازم برقی و لوازم خانگی فعالیت می کند و محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کند. با خروج برندهای بزرگی چون بوش، ال جی، سامسونگ و…از ایران، بسیاری مردم از محصولات برند beko برای تهیه لوازم خانگی استفاده می کنند. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص خرید لوازم خانگی وجود دارد این است که در هنگام تهیه آن باید به نوع برند و کیفیت ساخت آن توجه شود. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه لوازم خانگی بکو ساخت کجاست و تاریخچه لوازم خانگی بکو چیست، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی بکو می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی بکو

بکو یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور ترکیه است که محصولات متنوعی و بی نظیری را با عملکرد عالی و طراحی زیبا و مینیمال به بازار عرضه کنند. این برند در سال 1967 و توسط فردی به نام وهبی کوچ ساخته شده است. امروزه برند beko  به عنوان یکی از برندهای شناخته شده دنیا که لوازم خانگی هایی را با کیفیت درجه یک تولید می کند شناخته می شود.

برند بکو چه محصولاتی را تولید و به سراسر دنیا عرضه می کند؟

محصولات بسیار زیادی هستند که توسط برند بکو تولید و به سراسر دنیا عرضه می شوند. ایران از جمله کشورهایی است که محصولات برند بکو را در سراسر استان ها عرضه کرده است. شرکت بکو به دلیل فروش بالا و استقبال بی نظیر مشتریان لوازم خانگی مختلفی را با کارکرد و عملکردهای مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است. انواع لوازم خانگی برند بکو عبارتند از:

  • جاروبرقی
  • لباسشویی
  • تلویزیون
  • یخچال
  • فریزر
  • ظرفشویی
  • ماکروفر
  • توستر
  • اجاق گاز

آیا شرکت بکو در ایران دارای نمایندگی لوازم خانگی است؟

با خروج نمایندگی برندهای پر فروشی چون ال جی و سامسونگ، شرایط مناسبی برای فروش لوازم خانگی از برندهای دیگر مهیا شده است. بکو از جمله شرکت هایی است که دارای نمایندگی معتبر در ایران است. این شرکت با قرار دادن نمایندگی های متعدد در سراسر کشور ایران شرایطی را برای مشتریان فراهم کرده است که با خیالی آسوده بتوانند از محصولات برند بکو استفاده کنند. وجود نمایندگی های معتبر از برند بکو در کشور ایران کمک می کند تا خریداران با خیالی آسوده و بدون داشتن هیچ نگرانی از بابت اصل بودن یا سالم بودن کالا، خرید لوازم خانگی و لوازم برقی را انجام دهند.

چگونه می توانیم لوازم خانگی و لوازم برقی بکو اصل را در ایران خریداری کنیم؟

برای تهیه و خرید لوازم برقی و لوازم خانگی بکو اصل باید به مراکز فروش لوازم خانگی که نمایندگی شرکت بکو را بر عهده دارند و محصولات این برند را با کیفیت اصلی و به همراه ضمانت نامه معتبر به دست خریداران می سپارند خریداری کنید. خرید لوازم خانگی اصلی بکو از مراکز غیر معتبر ممکن است با ریسک بالایی همراه باشد. زیرا امروزه برخی از شرکت ها لوازم خانگی برند بکو را به صورت تقلبی تولید و به بازار عرضه می کنند. به همین جهت برای خرید لوازم خانگی اصلی بکو به نمایندگی های معتبر لوازم خانگی در شهر خود مراجعه کنید. بعد از دریافت ضمانت نامه از خدمات پس از فروش محصولات این برند بهره مند شوید.

نتیجه گیری از لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی بکو ساخت کجاست و چگونه می توانیم لوازم خانگی بکو اصلی را از فروشگاه های معتبر در ایران خریداری کنیم، پرداختیم. تمام افرادی که در کشور ایران زندگی می کنند می توانند با مراجعه به نمایندگی لوازم خانگی کالاهای برند بکو را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خریداری کنند. شما می توانید با داشتن گارانتی محصول خریداری شده در صورت خراب شدن از خدمات پس از فروش نمایندگی لوازم خانگی برند بکو استفاده کنید. همچنین می توانید جهت تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران به شرکت آی پی امداد مراجعه کرده و درخواست تعمیر لوازم خانگی بکو اصل را داشته باشید.

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمدی 01 اسفند 1402

    سلام خسته نباشید ظرفشویی بکو چطوره کیفیتش چطوره میخوام بخرم دو دل موندم بین ال جی و بکو

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 اسفند 1402

      درود، ظرفشویی بکو دارای کیفیت بهتری می باشد.

      پاسخ دادن
  • افسانه 13 آذر 1402

    لطفا میخواستم بدونم کیفیت ظرفشویی بکو چطوره و چه مدلش خوبه

    پاسخ دادن
  • فرهاد وحید نوبری 13 دی 1401

    مونتاژکار

    پاسخ دادن
    • شکوهیان 14 اسفند 1401

      سلام وقت بخیر بنده تازه این برند را باهاش آشنا شده ام و برای جهیزیه دخترم پیگیر خرید هستم اگر لطف کنید و راهنمایی کنید برای تهیه اش ممنون هستم

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 14 اسفند 1401

        درود کاربر گرامی، به سلامتی. اگر سوالی دارید مطرح نمایید

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد