logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی

تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی
تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی یکی از موضوعاتی است که نیاز به داشتن اطلاعات بالایی در این زمینه دارد. همانطور که می دانید، کولرگازی یکی از انواع دستگاه های پراستفاده در آشپزخانه است که دائما برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما نیز با این سوال که چگونه می توان به تشخیص اسپیلت اصل از تقلبی پرداخت؟ بهتر است تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید. زیرا در این مطلب به بررسی تمام راه های شناخت کولرگازی اصل می پردازیم.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش نحوه تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی خود می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چرا خرید کولرگازی اصلی به جای تقلبی با ضرر های زیادی به همراه است؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود اکثر افراد از خرید کولرگازی تقلبی به جای کولر اصلی امتناع کنند، این است که کولرگازی تقلبی با قیمت بسیار بالایی به مشتریان فروخته می شود.

  • در اکثر مواقع کولرگازی تقلبی دارای کیفیت پایینی است و قطعات آن از کار می افتد.
  • کولرگازی تقلبی طول عمر پایینی دارد و قطعات آن بعد از مدتی باید تعویض شوند.
  • دستگاه کولرگازی اصلی دارای ضمانت نامه معتبر نیست و خدمات پس از فروش ندارد.
  • کولرگازی اصلی نسبت به کولرگازی تقلبی از امکانات بیشتری برخوردار است.

چرا خرید کولرگازی اصلی به جای تقلبی با ضرر های زیادی به همراه است؟

در ادامه مهمترین نکات تشخیص کولرگازی اصلی و تقلبی را برای شما بیان خواهیم کرد:

لیبل و لوگوی کولرگازی اصلی با لیبل و لوگوی کول گازی تقلبی متفاوت است

همانطور که می دانید، روی کولرگازی های موجود در بازار لوگو و لیبل های زیادی نصب شده است. اما لیبل و لوگوی کولرگازی اصلی و تقلبی با هم متفاوت است. در واقع شرکت های اصلی لوگوهای باکیفیتی را روی دستگاه نصب می کنند که ممکن است طی سالیان زیاد به هیچ عنوان از روی دستگاه کنده نمی شوند. همچنین لوگو های درج شده روی کولرگازی نسبتاً مات هستند. اما کولرگازی تقلبی دارای لیبل و لوگوی متفاوت و با رنگ های جیغ و پررنگ است که به راحتی از روی دستگاه کنده می شوند و دارای کیفیت بسیار پایین هستند. برای خرید کولرگازی اصلی می توانید به لوگوهای درج شده توجه کنید و از اصل یا فیک بودن آن مطمئن کنید.

لیبل و لوگوی کولرگازی اصلی با لیبل و لوگوی کول گازی تقلبی متفاوت است

تشخیص یخچال اصل از تقلبی
تشخیص یخچال اصل از تقلبی

آی پی امداد در یک مقاله جامع به راهنمای خرید یخچال اصل از تقلبی پرداخته است.

مشاهده مقاله

کولرگازی اصلی دارای اطلاعات کامل در سایت شرکت است

یکی از راه های شناخت کولرگازی اصلی و تقلبی آن است که تمام اطلاعات کولرگازی مورد نظر در گوگل موجود باشد. برای مثال در ابتدا از فروشنده بخواهید تا توضیحاتی در خصوص کولرگازی به شما بدهد و سپس نام دستگاه را به صورت کامل و به صورت انگلیسی در گوگل سرچ کنید. در صورتی که کولرگازی مورد نظر اصل باشد، عکس کولرگازی به همراه اطلاعات کامل آن در صفحه سایت موجود می شود. امروزه برخی از شرکت های پیشرفته مانند ال جی، سامسونگ، بوش، بلومبرگ، هیتاچی و … برای جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی، اطلاعات کامل کولرگازی اصلی را در سایت خود قرار می دهند.

کولرگازی اصلی دارای اطلاعات کامل در سایت شرکت است

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی
تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید و نمیتوانید تشخیص دهید که کدام اصل است یا تقلبی کلیک نمایید.

مشاهده مقاله

کارتن کولرگازی اصلی دارای لیبل و لوگو است

یکی از راه های تشخیص کولرگازی اصلی از تقلبی این است که کولرگازی دارای کارتن با لیبل است. برای شناخت کولرگازی اصل برند هیتاچی ابتدا باید کارتن کولرگازی را با دقت بررسی کرده و به لیبل یا لوگوی روی کارتن توجه کنید. شرکت های معتبر جهانی مانند سامسونگ، ال جی و … روی کارتن محصولات خود لوگوی خود را باکیفیتی بالایی ارائه می دهد. اما دقت داشته باشید که اگر کولرگازی تقلبی را خریداری کرده باشید، ممکن است کارتن تمیزی نداشته باشد یا روی کارتن آن نام برند شرکت ثبت نشده باشد. بنابراین اگر مایل به شناخت کولرگازی اصل و تقلبی هستید، بهتر است چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری، به کارتن بسته خود توجه کنید و از آن طریق از اصل بودن کولرگازی ال جی اطمینان حاصل کنید.

کارتن کولرگازی اصلی دارای لیبل و لوگو است

کولرگازی تقلبی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ندارد

اگر کولرگازی فیک را به جای کولرگازی اورجینال خریداری کنید، به هیچ عنوان نمی توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه آن برای عیب یابی کولر گازی استفاده کنید. در واقع لوازم خانگی های تقلبی معمولاً هیچ ضمانت نامه ای ندارند و شرکت ها نیز ضمانت نامه ای را از بابت تعمیرات ارائه نمی دهند. بنابراین هر زمانی که کولرگازی را خریداری کرده اید و هیچ ضمانت نامه یا خدمات پس از فروش ندارید، بدانید که کولرگازی شما تقلبی بوده و آن را با قیمت بالایی خریداری کرده اید. پس با نداشتن ضمانت نامه معتبر می توانید به تشخیص تقلبی یا اصلی بودن کولرگازی پی ببرید.

کولرگازی تقلبی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ندارد

آیا راه حلی برای پیشگیری از خرید کولرگازی تقلبی وجود دارد؟

بالا بودن قیمت لوازم خانگی باعث شده است که حساسیت افراد در هنگام خرید لوازم خانگی بسیار بالا باشد و در این خصوص تحقیقات زیادی انجام شود. برای جلوگیری از خرید کولرگازی تقلبی باید لوازم خانگی خود را از شرکت های معتبری خریداری کنید. شرکت های معتبر برای حفظ اعتبار خود و بالا بردن میزان فروش محصولات، بهترین محصولات را با قیمت مناسب و به صورت اصلی به فروش می رسانند. با این حال اگر فروشگاه حضوری ای برای خرید پیدا نکردید، می توانید به فروشگاه غیرحضوری مراجعه کرده و با توجه به نکات بالا، اقدام به خرید کولر گازی اصلی کنید.

نتیجه گیری از تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی

در مطلب فوق به بررسی راه های تشخیص کولرگازی اصل از تقلبی پرداختیم. تمامی راه های گفته شده به شما کمک می کند تا بتوانید کولرگازی باکیفیتی را برای خود خریداری کنید. آی پی امداد یک شرکت معتبر و بسیار پیشرفته است که تعمیرات انواع اجاق گاز بوش، سامسونگ، ال جی، هیتاچی و … را با کمک متخصصان حاذق و قطعات اصلی انجام می دهد. حال اگر نیاز به تعمیرات کولرگازی دارید، می توانید به شرکت آی پی امداد مراجعه کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد