logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت کولرگازی الجی

بررسی کیفیت کولرگازی الجی
بررسی کیفیت کولرگازی الجی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت کولرگازی الجی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در بازار ایران انواع مختلف از برندهای کولر گازی وجود دارند که از محبوبیت خاصی برخوردارند یکی از این برندهای پرطرفدار برند الجی می باشد که ما در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت کولرگازی الجی بپردازیم تا شما راحت تر بتوانید در رابطه با خرید کولر گازی ال جی و انتخاب این محصول تصمیم گیری کنید. همچنین امکانات کولرگازی های الجی و مزایا و معایب کولر گازی ال جی را نیز بررسی خواهیم کرد. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد کولرگازی های الجی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه های در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

تشخیص کولر گازی الجی اصل از تقلبی

در ابتدا قصد داریم در رابطه با تشخیص کولرگازی ال جی اصل و تقلبی مواردی را خدمت شما ارائه دهیم تا تشخیص را برای شما راحت تر کنیم.

  •  اولین راه و مطمئن ترین راه خرید کولر گازی اصلی الجی از تقلبی این است که مدلی که بر روی بدنه کولر گازی انتخابی شما نوشته شده است را در سایت اصلی الجی سرچ کنید.
  • اگر این مدل در سایت ال‌جی موجود بود که کالای انتخابی شما اصل می باشد اما اگر این کولر گازی در سایت الجی وجود نداشت ،شما می ‌توانید از تقلبی بودن محصول خود مطمئن شوید.
  •  از دیگر مواردی که شما می توانید پی به تقلبی بودن کولر گازی ال جی ببرید ظرفیت این کولر ها می باشد، زیرا کولرهای گازی بالاتر از ظرفیت ۲۶۰۰۰ در بازار وجود ندارند و تقلبی می باشد.

شخیص کولر گازی الجی اصل از تقلبی

کولر گازی الجی چه امکاناتی دارد؟

در جریان بررسی کیفیت کولرگازی الجی اول از همه باید امکانات کولرگازی ال جی را مورد توجه قرار داده است. زیرا کولر گازی های ال جی دارای اثربخشی سرمایشی بسیار مناسب می باشند. همچنین این محصولات کیفیت ساخت عالی دارند و از نظر شکل ظاهری نیز بسیار مدل های متنوع و زیبایی را دارا می باشند. نباید فراموش کرد که کولر گازی های ال جی مصرف برق مناسبی دارند و از این جهت نیز برای مصارف خانگی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی الجی

برای خرید آگاهانه تر بهتر است شما تاریخچه کارخانه تولید کننده کولرگازی الجی را نیز بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید به همین دلیل در ادامه ما تاریخچه کوتاهی در این رابطه خدمت شما ارائه خواهیم داد:.

  •  شرکت الجی در سال ۱۹۵۸ در کشور کره پایه‌گذاری شد، این شرکت کار خود را با تولید لوازم الکترونیکی استارت زد و در حال حاضر جز برترین و محبوب ترین تولیدکننده ها در زمینه های تجهیزات مختلف می باشد.
  •  برند ال جی در تمامی این مدت تلاش کرده است تا محصولات باکیفیتی برای مصرف کنندگان خود بسازد به همین دلیل شعار (زندگی خوب است) را برای برند خود قرار داده است.
  •   ال جی در طول سالیان پیشرفت‌ های چشمگیر و منحصر به فردی داشته است که باعث محبوبیتش در  همه کشورها گردیده و به همین دلیل تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت کاملا قابل اعتماد می باشد و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید آن کنید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی الجی

کولرگازی ال جی ساخت کجاست؟

یکی از نکات مهم در هنگام بررسی کیفیت کولر گازی ال جی توجه به این مورد می باشد که کولر گازی ال جی ساخت کدام کشور است؟ همانطور که حدس میزنید کولرگازی های الجی توسط کشور کره جنوبی ساخته و مونتاژ می گردند و همه ی آن ها دارای ضمانت نامه های معتبر نیز می باشند.

 خدمات پس از فروش کولر گازی الجی چطور است؟

در جهت خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی نیز شرکت ال جی ضمانت نامه هایی را همراه با محصولات خود ارائه داده است که البته به دلیل عدم امکان حضور مستقیم کارمندان ال جی در داخل ایران، این شرکت کار خود را به شرکت های داخلی سپرده است و نمایندگی گارانتی های خود را به آنها داده است.

  • اصلی ترین گارانتی های کولرگازی الجی از سوی شرکت گلدیران ارائه می شود که می توانید با تماس با شماره روی ضمانتنامه از خدمات آن بهره مند شوید.
  • اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه الجی رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر کولر گازی الجی شما در منزلتان حاضر شوند.

] خدمات پس از فروش کولر گازی الجی چطور است؟

 کولر گازی الجی با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

این پرسش که کولرگازی های ال جی با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند، یکی از اصلی ترین پرسش هایی است که در این مقاله قصد داریم تا به آن پاسخ دهیم.

  • زمانی که شما قصد بررسی کیفیت کولرگازی الجی را دارید باید حتماً رقیبان برند الجی را نیز در داخل و خارج بشناسید رقیبان خارجی کولر گازی الجی برندهای هایسنس و سامسونگ می باشند و برندهای داخلی آن ایران رادیاتور و تک الکترونیک می باشد.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی هم به بررسی اینکه کولر گازی هایسنس ساخت کجاست بیاندازید.

 چرا کولر گازی الجی بخریم؟

دلایل بسیاری برای خرید کولر گازی الجی وجود دارد اما ما می خواهیم چند مورد از مواردی که چرا کولرگازی الجی بخریم؟ را خدمت شما ارائه دهیم.

پرتاب باد بسیار قدرتمند کولرگازی ال جی و همچنین فیلتر پلاس نیز می باشند و این مسئله مورد خوبی برای یک کالای با کیفیت برای استفاده در منازل شماست. همچنین این کولر کاهش چشمگیر مصرف انرژی را به شما نشان خواهد داد که این خود نیز از معیارهای اصلی مصرف کنندگان در خرید کولر گازی های ال جی می باشد.

معرفی بهترین کولر گازی های ال جی

شرکت ال جی کولر گازی های متعدد و فراوان را تولید و روانه بازار کرده است که ما در ادامه بهترین کولر گازی های ال جی را خدمت شما ارائه خواهیم داد تا شما را در تصمیم گیری راهنمایی کرده باشیم.

 بررسی کیفیت کولر گازی ال جی NEXT TITAN NT249SQ1

این محصول جزو محصولات پر فروش کولر گازی الجی می باشد و ویژگی های زیر را دارا است:

  • رده انرژی:+A
  • نشانگر روی پنل:دارد
  • محدوده ظرفیت سرمایشی:20 تا 30 هزار BTU/hr
  • نوع برق مصرفی:تک فاز
  • امکان تصفیه هوا:دارد

بررسی کیفیت کولر گازی ال جی NEXT TITAN NT249SQ1

بررسی کیفیت کولرگازی 24000 ال جی M24AKH.SK2

  • مجهز به پره های ضد زنگ Gold Fin
  • پرتاب باد چهار جهته
  • قابلیت شستشوی پنل
  • قابلیت میکروب زدایی

بررسی کیفیت کولرگازی 24000 ال جی M24AKH.SK2

لیست قیمت روز کولرگازی های ال جی موجود در بازار در بهار 1400

در هنگام ورود به نمایندگی فروش کولر گازی ال جی با انواع مختلفی از کولرگازی های ال جی روبرو خواهید شد که انتخاب را برای شما سخت می کند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به معرفی لیست قیمت روز کولرگازی ال جی بپردازیم تا انتخابی بهتر و آسان تر داشته باشید.

مدل کولرگازی قیمت روز
کولر گازی ال جی 30000 تایتان بیگ مدل TB307SK1 حدود قیمت روز این مدل کولرگازی 38,000,000 تومان است.
کولر گازی ال جی 24000 مدل Next Titan2 NT249SQ1 این مدل کولرگازی در بهار 1400 با قیمت 22,500,000 تومان موجود است.
کولر گازی ال جی مدل M13AJH.SJ2 این مدل کولرگازی با قیمت 14,680,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
کولر گازی ال جی مدل LSU303HLV نرخ جدید این مدل کولرگازی برابر با 45,000,000 تومان می باشد.
کولر گازی ال جی مدل M24AKH.SK2 قیمت روز این کولرگازی در بازار 18,490,000 تومان است.
کولر گازی ال جی 26000 مدل Dual inverter AMP-26k قیمت جدید این مدل کولرگازی در بازار 21,000,000 تومان است.
کولر گازی ال جی مدل New Titan NB246TQ قیمت روز این کولرگازی 24,090,000 تومان می باشد.
کولر گازی ال جی مدل NF249SQ1 این مدل کولرگازی دارای قیمت روز 19,700,000 تومان است.
کولر گازی ال جی مدل LSN303HLV قیمت روز این مدل کولرگازی در بازار 34,390,000 تومان است.
کولر گازی ال جی 18000 مدل Next Titan2 NT189SQ1 قیمت جدید این کولرگازی از برند ال جی 20,900,000 تومان می باشد.
کولر گازی ال جی 18000 مدل NEXT FIGHTING2 NF189SQ1 قیمت جدید این کولرگازی در بازار برابر با 20,000,000 تومان است.
کولر گازی ال جی مدل M19AKH.SK2 قیمت این کولرگازی در بهار 1400 برابر با 17,480,000 تومان است.
کولر گازی ال جی مدل NA188SK3 قیمت جدید این کولرگازی در بازار 27,000,000 تومان است.
کولر گازی ال‌ جی 24000 مدل M24AKH این مدل کولرگازی ال جی با قیمت روز 24,090,000 تومان در بازار موجود می باشد.
کولر گازی ال جی مدل NF247ST3 نرخ روز این مدل کولرگازی برابر با 17,200,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب کولر گازی الجی از نظر مصرف کنندگان این محصول

مهم ترین قسمت های بررسی کیفیت کولرگازی الجی شناخت مزایا و معایب کولر گازی ال جی از نظر مصرف کنندگان می باشد که شما در ادامه از قسمتی از آن اطلاع خواهید یافت.

مزایای کولر گازی الجی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت محصول
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بهبود کیفیت هوای داخل خانه
  • طول عمر مناسب
  • پشتیبانی از خدمات مشتری

 معایب کولر گازی الجی از نظر مصرف کنندگان این محصول

اصلی ترین عیب این محصول از نظر مصرف کنندگان و خریداران این محصول عدم شرایط استفاده از خدمات پس از فروش خود شرکت الجی در ایران می باشد.

بررسی کیفیت کولرگازی ال جی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بد نیست در انتهای صحبتمان به بررسی کیفیت کولرگازی الجی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین بودن کولر گازی الجی در کل دنیا شکی نیست و شما می توانید با خیالی راحت از این برند خرید کنید، چرا که این محصول دارای طول عمر بالا و کیفیت عالی است و اصولا کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند، اما در صورت خرابی کولر گازی الجی ممکن است به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف این برند در کشور دچار مشکلاتی شوید، که در این زمان بهتر است برای عیب یابی حرفه ای کولر گازی با متخصصین ما در آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.

2.7/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید کولرگازی ال جی به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید کولرگازی ال جی استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد کولرگازی ال جی میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت کولرگازی ال جی با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب کولرگازی ال جی در آی پی امداد بیاندازید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رافع 06 تیر 1401

    سلام یک سوال ذهنمودرگیر کرده ،چرا کولر گازی الجی رو با هایسنس وایران رادیاتور مقایسه کردید ،در صورتی که جنرال سلطان بلا منازح کولرها در دنیا از قدیم تا حالا بوده نه ،یا سوپرا ،چرا با این برندها مقایسه نکردید که بدونیم داریم پول جای چی میدیم ویا ارزش ریسک خرید داره یا خیر

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد