logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

جدیدترین فناوری‌های کولر گازی

جدیدترین فناوری‌های کولر گازی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله جدیدترین فناوری‌های کولر گازی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا با جدیدترین فناوری‌های کولر گازی در بازار آشنایی دارید؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی به بسیاری از محصولات فناوری‌هایی اضافه گردیده که نحوه زندگی خیلی از ما نیز متحول شده است. کولر گازی‌ها در مدل‌های قدیمی معایب زیادی داشتند، اما در سری جدید کولر گازی‌ها امکانات زیادی اضافه شده که بسیاری از معایب گذشته رفع شده‌اند. قابلیت های جدید کولر گازی باعث شده‌اند که کار کردن با این دستگاه‌های کار آمد بسیار راحت و بهتر از قبل باشد. در ادامه این مقاله از آی پی امداد این فناوری‌ های کولر گازی‌ های هوشمند را بیشتر مورد بررسی قرار داده‌ایم.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال درباره جدیدترین فناوری‌های کولر گازی میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد و همچنین سایر کاربران در میان بگذارید.

آشنایی با امکانات کولر گازی‌های هوشمند

بسیاری از کولر گازی‌هایی که امروزه تولید می‌شوند، دارای ویژگی‌های زیادی از جمله قابلیت اتصال به اینترنت هستند که کاربر راحت‌تر می‌تواند با آن کار کند. با اتصال به اینترنت کولر گازی‌ها این امکان را به کاربران میدهند که در هر جایی از دنیا که هستند، بتوانند کولر گازی خود را کنترل نمایند. برای استفاده از این فناوری کولرگازی های هوشمند کاربر تنها کافی است که برنامه‌ی سازگار با دستگاه را برروی گوشی خود نصب کند و آن را با دستگاه هماهنگ سازد. سپس از هر جایی میتواند فرآیند کولر گازی خود را تحت کنترل داشته باشد.

کولر گازی‌های هوشمند

جدید ترین تکنولوژی‌های کولرگازی

در ویدیو زیر به جدیدنرین تکنولوژی های به کار رفته در کولر گازی پرداخته ایم، که با مشاهده این فیلم میتوانید، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

قابلیت تمیز کردن خوکار کولر گازی باiClean ،Blow Clean و iCleanser

کولر گازی‌ها در هنگام چرخش هوا و خنک کردن محل، گرد و غبارها توسط فیلتر به دام می‌افتند که این امر سبب میشود هوا از آلودگی‌ها پاک گردد. اما بعد از مدتی این فیلترها توسط گرد و غبار تقریبا مسدود شده و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند. همچنین با کثیف شدن فیلترها کولر گازی به علت نداشتن چرخش هوای مناسب باید برای خنک کردن محل بیشتر کار کند. در کولر گازی‌های جدید سیستم‌هایی تعبیه شده‌اند که به صورت خودکار اقدام به تمیز کردن فیلتر کولر گازی می کنند تا از سوختن موتور جلوگیری شود.

تمیز کردن خوکار کولر گازی باiClean ،Blow Clean و iCleanser

تکنولوژی اینورتر کولر گازی چیست؟

بسیاری از برندها در ساخت کولر گازی فناوری‌ها و تکنولوژی‌هایی به کار برده‎ اند که باعث شده مصرف کنندگان در استفاده از این محصولات رضایت بالایی داشته باشند. از برندهای پرطرفدار میتوان سامسونگ و الجی را نام برد. بسیاری از برندهای پرطرفدار در کولرگازی‌های خود از سیستم اینورتر کولرگازی استفاده کرده‌اند. فناوری اینورتر یکی از جدیدترین فناوری‌های کولرگازی است که مانند یک شتاب دهنده عمل می‌کند. در واقع این سیستم قدرت کمپرسور را بررسی و تنظیم میکند. به طور مثال اگر کمپرسور نیاز به قدرت بیشتری داشته باشد سیستم اینورتر قدرت بیشتری به آن میدهد. قدرت بیشتر و یا کمتر توسط دمایی که برای ترموستات تنظیم شده تعیین میگردد.

تکنولوژی اینورتر کولرگازی

نحوه عملکرد ترموستات هوشمند کولر گازی

یکی از برترین امکانات و ویژگی‌ کولر گازی‌های هوشمند استفاده از ترموستات هوشمند است. این ترموستات‌های هوشمند باعث می‌شوند که کولر گازی در مصرف انرژی بهینه‌تر گردد و کاهش هزینه های کولرگازی کمک کند. همچنین از طرفی دیگر خانه را در بهترین دما نگه‌دارد. این ترموستات‌های هوشمند را از طریق اینترنت اشیا در جایی دور از خانه نیز کنترل نمایید.

ترموستات هوشمند کولر گازی

بررسی کارکرد فن‌های قوی در کولر گازی

در مدل‌های قدیمی کولر گازی تنها یک سرعت ثابت برای چرخش فن وجود داشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین و بهینه‌ترین چرخش فن با سرعت‌های متفاوت ارائه می‌شود. به طور مثال در روزهای گرم که نیاز به چرخش سریعتر و در روزهای خنک‌تر نیاز به چرخش آرام‌تر است کولر گازی به صورت خودکار این قابلیت‌ها را ارئه می‌دهد. همچنین این فناوری در فن‌ها باعث شده که کولر گاز در هنگام کار کردن کاملا بی‌صدا کار کند.

سیستم کنترل کننده رطوبت خودکار در کولر گازی هوشمند

در کولر گازی ‎های معمولی سیستمی برای تشخیص میزان رطوبت وجود ندارد. به همین علت نشت آب در کولر گازی‌های قدیمی بسیار شایع بود. همچنین در مدل‌های قدیمی به علت عدم وجود کنترل کننده رطوبت هوا کولر گازی‌ها مصرف بیشتری داشتند. کنترل کننده رطوبت جزء جدیدترین قابلیت های کولرگازی است که از سنسورهایی پیشرفته برای اندازه گیری میزان رطوبت هوا استفاده شده که این کار از نشت آب تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. قابلیت کنترل کننده رطوب در فصل‌های بارانی و مناطق ساحلی که میزان رطوبت به شدت زیاد است اهمیت بیشتری دارد.

کنترل کننده رطوبت خودکار در کولر گازی هوشمند

نتیجه گیری از جدیدترین فناوری‌ های کولر گازی

در این مقاله توانستید آشنایی لازم با جدیدترین فناوری‌های کولر گازی را به دست آورید و آنها را بشناسید. همچنین با انواع امکانات کولرگازی هوشمند در بازار نیز آشنا شدید. در صورت بروز خرابی در کولرگازی برای عیب یابی اسپیلت خود می توانید از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد