logo logo تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌جی

فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌جی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی با یک چند برنامه محدود تنها برای شستن لباس‌ها داشتند. برنامه کم در ماشین لباسشویی موجب خرابی بافت لباس‌ها، تعغییر رنگ و… در نتیجه نارضایتی مصرف کنندگان می‌شد. اما با پیشرفت علم و صنعت انتظارت کاربران بیشتر شده. شرکت‌های سازنده نیز با افزودن برنامه و امکانات ویژه به محصولات خود سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان و گرفتن نبض بازار در دست خود هستند. ال جی یکی از این شرکتهای معتبر و پرطرفدار جهانی است که محصولات خود را پیوسته ارتقاء می‌دهد. در این مقاله از مجموعه تعمیرات لوازم خانی آی پی امداد قصد داریم با بررسی  فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌ جی شما را با این تکنولوژی بیشتر آشنا کنیم.

فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌جی چیست؟

فناوری AI DD ال جی برای بهینه ترین شستشو ماشین لباسشویی، با استفاده از هوش مصنوعی و 20 هزار قطعه که اطلاعات مربوط حجم لباس و یا ظرافت آنها را جمع آوری و برنامه استاندارد را اعمال می‌کند. ماشین لباسشویی با فناوری AI DD با عملکردی قوی کاملا بی صدا کار خواهد کرد. در فناوری AI DD ال جی از طریق اتصال به وایفا میتوانید ماشین لباسشویی را در هر کجا و در هر زمان تحت کنترل داشته باشید.

فناوری AI DD چگونه کار می کند؟

فناوری AI DD  با استفاده از هوش مصنوعی به صورت کاملا خودکار البسه‌ها را وزن می‌کند، این فناوری حتی جنس و تعداد لباس‌ها را در هنگام ورود به طور خودکار تشخیص می‌دهد. ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از هوش مصنوعی و حسگرهای پیشرفته علاوه بر آنکه جنس پارچه و لباس‌ها را تشخیص می‌دهد، آنها را آنالیز کرده و این قابلیت را دارد که حساسیت البسه‌ها را شناسایی کند بر اساس معیارهای به دست ‌آمده مناسب‌ترین و بهینه‌ترین برنامه را ارائه می‌دهد.

برنامه‌های ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

در این بخش از بررسی فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌ جی به بررسی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی می پردازیم:

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی که دارای فناوری AI DD می‌باشد قبل از آنکه فرایند شستشو را شروع کند با  آنالیز اطلاعاتی که جمع آوری کرده بهترین و بهینه‎ترین برنامه شستشو را شروع می‌کند. با فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال جی دیگر نگران خراب شدن بافت البسه‌ها و یا تغییر رنگ آنها نباشید. بهینه‌ترین برنامه‌های شستشو مناسب برای انواع پارچه‌ها در حافظه هوشمند ماشین لباسشویی از قبل جاسازی و تعبیه شده‌اند. نکته جالب درباره فناوری AI DD آن است که با این تکنولوژی نیازی به انتخاب برنامه شستشو ماشین لباسشویی نیست، دستگاه کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد.

هوش مصنوعی در فناوری AI DD ماشین لباسشویی ال جی

فناوری AI DD  یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ال جی است که لباسشویی هوشمند با کمک هوش مصنوعی مناسب‌ترین شستشو را ارائه می‌دهد. با کمک فناوری AI DD  دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های ساده و پیشفرضی که به بافت لباس‌ها آسیب می‌زنند نیست. ماشین لباسشویی هوشمند ال جی با سنسورهای هوشمندی که دارد یک شستشو دقیق و بدون نقص را انجام می‌دهد. همچنین شما با این تکنولوژی در استفاده از منابع به طور چشمگیری باعث صرفه جویی شده و هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

جالب است بدانید که فناوری AI DD   تنها در ماشین لباسشویی ال جی تعبیه شده. این فناوری با سالها تجربه در زمینه ساخت لوازم خانگی برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان ساخته و طراحی شده که به شدت طرفداران زیادی دارد. اگر شما از ماشین لباسشویی هوشمند ال جی استفاده می‌کنید حتما متوجه آن شده‌اید که عمر الیاف لباس‌های شما بیشتر شده . در این تکنولوژی علاوه بر آنکه لباس‌ها کاملا تمیز می‌شوند به بافت آنها نیز آسیبی وارد نمی‌گردد.

حافظه ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

در ماشین لباسشویی هوشمند ال جی علاوه بر انکه برنامه‌هایی برای انواع باف الیاف در کارخانه جاسازی شده، این ماشین لباسشویی با کمک هوش مصنوعی فناوری AI DD  در حافظه خود برنامه‌هایی که بیشتر استفاده شده‌اند را ذخیره میکند. همچنین شما با کمک این ماشین لباسشویی میتوانید مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی را کاهش دهید در حالی لباس‌ها با همان کیفیت قبل شسته خواهند شد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد