آموزش ساخت آسیاب با ابزار های خانگی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یک خانم خانه دار تمام فن حریف نیاز به وسایل برقی دارد، تا کارهای منزل رو به نحو احسن انجام بده. از مخلوط‌کن و غذا ساز گرفته تا آسیاب برقی که هر کدوم به نحوی در سرعت العمل کارهای آشپزخانه تاثیر دارند. آسیاب هم امروزه تبدیل به یک وسیله کاربردی در آشپزخانه شده است، که کارهایی از قبیل آسیاب کردن ادویه ها برای خوشمزه کردن غذاها، یا آسیاب کردن خشکبار را انجام می‌دهد. امروز تو یک ویدئو کوتاه و مفید می خواهیم شما را با آموزش ساخت آسیاب با ابزار های خانگی آشنا کنیم.

تو این ویدئو از شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد مشاهده می کنید، که چقدر راحت می‌توان آسیاب برقی رو درست کرد.

کاربران گرامی؛ آموزش ساخت آسیاب برقی در ای ویدیو به طور کامل شرح داده شده است و با مشاهده آن نیاز به مطالعه متن این صفحه ندارید.

فیلم آموزش ساخت آسیاب با ابزار های خانگی

شاید براتون عجیب باشد که با فرزی که برای برش آهن و سایر کارهای دیگه استفاده می‌شود، بتوان آسیاب برقی درست کرد، اما باید بگویم امکان پذیر است. شما با تهیه این وسایل و چند برش ساده یک آسیاب برقی خانگی درست کنید.

چنانچه مهارتی در برش و سوراخکاری فلز ندارید، می‌توانید این کار را به افرادی ماهر سپرد و برش‌ها و سوراخکاری‌هایی که نیاز دارید را برای شما انجام دهد. پس برای ساخت آسیاب برقی با فرز و قابلمه حتما نکات ایمنی رو رعایت نمایید.

وسایل مورد نیاز ساخت آسیاب برقی

  • قابلمه
    مینی فرز
  • پیچ گوشتی
  • خط کش
  • ماژیک
  • دریل
  • ورق فلزی

 کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در هر کدام از لوازم خانگی خود می توانید برای تعمیر آن با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید و از خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل شرکت آی پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد