چالش خالی کردن آب ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید شما هم متوجه لباس‌هایی شوید که بعد اتمام فرایند خشک کن، به خوبی خشک نشده و در ماشین لباسشویی شما مقداری آب باقی بماند. در این صورت خالی کردن آب ماشین لباسشویی برای شما یک چالش خواهد شد. ما در این ویدئو از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی انسداد شیلنگ تخلیه را که یک مشکل رایج در بین ماشین لباسشویی‌هاست به شما نشان خواهیم داد تا با چالش خالی کردن آب ماشین لباسشویی بیشتر آشنا شوید.

فیلم آموزشی خالی کردن آب ماشین لباسشویی

توجه داشتیه باشید این فیلم تنها برای نشان دادن اتفاقاتی می‌باشد که در صورت مسدود بودن شیلنگ تخلیه ممکن است رخ دهد. این کار را حتی برای تست و امتحان کردن ماشین لباسشویی انجام ندهید.

چگونه بفهمیم شیلنگ تخلیه مسدود نشده است؟

یک راه آسان  برای بررسی باز بودن شیلنگ تخلیه دمیدن هوا در آن است. اگر چیزی مانع مسدود شدن لوله نشده باشد اما آب بعد از اتمام فرایند شستشو تخلیه نمی‌شود به احتمال زیاد ایراد در پمپ تخلیه است. آنچه که در این فیلم دید علت تخلیه نشدن آب، انسداد لوله بود.

چگونه می‌توان آب یک ماشین لباسشویی اتوماتیک را به صورت دستی تخلیه کرد؟

در این بخش از چالش خالی کردن آب ماشین لباسشویی به بررسی این پرسش می پردازیم که چگوه آب لباسشویی را به طور دستی باید تخلیه کرد؟ اگر ماشین لباسشویی دچار انسداد لوله شده و آب تخلیه نمی‌شود یا هر علت دیگر که باعث تجمع آب در ماشی لباسشویی شما شده، برای تخلیه آب به صورت دستی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دستگاه را از برق جدا کنید و چند حوله روی زمین بگذارید.
  • شیلنگ تخلیه را از لوله فاضلاب خارج کرده و آن را بالاتر از سطح ماشین لباسشویی قرار دهید تا آب به بیرون سر ریز نکند.
  • در زیر شیلنگ تخلیه سطل قرار دهید و شیلنگ را آهستی پایین بیاورید.
  • اگر لوله مسدود بود و درب نیز قفل شده بود فیلتر پمپ تخلیه را باز کنید.

نکته مهم در تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی

*دقت داشته باشید فقط فیلتر پمپ را برای باز کردن آرام بچرخانید و یک ظرف زیر آن بگذارید. اگر یکباره درب فیلتر را باز کنید آب با شدت خارج خواهد شد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد