علت شارژ نشدن باطری جاروشارژی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروشارژی ها با توجه به کاربرد و اندازه کوچک و کاربردی خود در بسیاری از منازل کاربرد زیادی دارند تا حدی که امروزه در منازل بسیار زیادی می توان آن ها را یافت کرد، اما ای دستگاه یک ایراد رایج دارد و آن هم شارژ نشدن آن می باشد، اگر شما هم در مورد علت شارژ نشدن باطری جاروشارژی سوالات بسیاری دارید می توانید در ادامه می توانید با این مقاله از وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی علت شارژ نشدن باطری جاروشارژی

در این ویدیو از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا به ما بگوید که چرا در برخی مواقع باطری جاروشارژی شارژ نمی شود؟ از نظر این تعمیرکار متخصص سه علت برای شارژ نشدن باطری جاروشارژی وجود دارد که در ادامه باید به بررسی آن ها بپردازیم:

  • اولین دلیل که در شارژ نشدن باطری جاروشارژی بسیار تاثیر گذار است خرابی خود باطری می باشد، جاروشارژی ها انوع مختلفی از باطری دارند که هر نوع از باطری ها ممکن اسب به دلیل نوسان برقی یا ضرفه فیزیکی یا حتی تمام شدن طول عمر مفید با خرابی مواجه شوند.
  • دومین علت شارژ نشدن باطری جاروشارژی را می توان خرابی منبع شارزی یا آدابتور دانست، در صورتی که ادابتور را به طور دائم در برق بگذارید ممکن است آدابتور با بروز خرابی مواجه گردد. شارژ نشود که در این صورت دستگاه شما کارایی به خصوصی نخواهد داشت.
  • و دلیل آخر هم مربوط به دستگاه های برد دار می شود، این دستگاه ها در صورتی که با رخبای در برد خود مواجه گردد ممکن است در فراسند شارژ شدن با مشکل مواجه گردند.

راه های جلوگیری از مشکل شارژ نشدن باطری در جاروشارژی

طبیعتا پیشگیری بهتر از درمان است و طبیعتا هر مصرف کننده ای به این علاقه دارد که قبل از بروز خرابی در دستگاه خود بتواند با رعایب برخیاز موارد از بروز این مشکل جلوگیری کند، در ادامه به کمک تکنسین تیم آی پی در ویدیو بررسی علت شارژ نشدن باطری جاروشارژی به بررسی راه های جلوگیری از وقوع این مشکل پرداختیم:

  • ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز نباید بیش از حد جاروشارژی خود را در شارژ نگه دارید و بلا فاصله بعد از شارژ شدن جاروشارژی خود باید دستگاه را از برق بکشید.
  • علاوه بر این به ور ثابت نباید ادابتور را بدون دلیل در برق بگذارید.
  • از روشن نگه داشتن بیش از حد جاروشارژی بپرهیزید.
4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • Amir 06 شهریور 1402

    خسته نباشید بنده جارو شارژی خریدم، ۶ماه روشن نکردم و الان که میخام روشن کنم و به شارژ اولیه بزنم دستگاه روشن نمیشه و حتی شارژم نمیکنه..باید چیکارکنم؟؟مارک مایر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 شهریور 1402

      درود، در صورتی که مدت زمان طولانی از جاروشارژی استفاده نشود، عملکرد باتری آن از بین رفته و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • محمد 09 اردیبهشت 1401

    سلام خرید جارو شارزی اشتباهه ده ساعت توشارزه ده دقیقه شارز تموم میشه یه نصف دونه برنج هم جون نداره برداره فقط گرد وخاک میکشه

    پاسخ دادن
    • فدایی 15 دی 1401

      ولت آداپتور و باطری در جارو شارژی دسته بلند باید یکی باشد معمولا باطری جارو شارژی ۱۲ ولت است از آداپتور ۹ ولت میشه استفاده کرد

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد