logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه برقی کردن جاروشارژی

نحوه برقی کردن جاروشارژی
نحوه برقی کردن جاروشارژی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه برقی کردن جاروشارژی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برخی وسایل برقی به گونه ای طراحی شده اند که در صورت وجود برق بتوان آنها را به پریز برق زده و استفاده کرد مانند اکثر مدل های پارویی جارو شارژی که قابلیت استفاده از برق شهر و باطری شارژی را دارند، اما اگر سوال شما در مورد نحوه برقی کردن جاروشارژی به دنبال تغییر در ساختار دورنی جاروشارژی است، پاسخ این سوال خیر است. در ادامه به بررسی نکاتی پیرامون اینکه چگونه جارو شارژی را برقی کنیم؟ بیان خواهیم کرد. در ادامه مطلب آموزش گام به گام نحوه بررقی کردن جاروشارژی با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد دارید با نحوه برقی کردن جاروشارژی آشنا شوید در این مقاله با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نحوه برقی کردن جاروشارژی

همانطور که گفته شد برقی کردن جاروشارژی با هدف تغییر در ساختار آن امکان پذیر نمی باشد؛ زیرا میزان ولتاژ برق شهری با ولتاژ تعریف شده در باطری جاروهای شارژی متفاوت است. اما اگر دستگاه شما مجهز به تغذیه از هر دو نوع برق است، می توانید در مواقع زیر این دو منبع تغذیه را جایگزین هم کنید:

  • در زمان هایی که خارج از محیط دارای برق شهری هستید، می توانید از باطری شارژی جاروی شارژی خود استفاده کنید.
  • اگر جارو شارژی شما قابلیت ساپورت هر دو نوع را دارد، در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکل برای باطری خود می توانید از برق شهری استفاده کنید.

راهنمای نحوه برقی کردن جاروشارژی

به منظور استفاده از جریان برق شهری برای جاروی شارژی خود مطابق مراحل زیر عمل نمایید:

  • ابتدا اطمینان حاصل نمایید که جاروی شارژی شما منبع برق شهری را نیز پشتیبانی می کند.
  • پس از آن می توانید باطری را از جاروی شارژی خود جدا کرده است.
  • و توسط سیمی که مربوط به خود جاروی شارژی شماست آن را به پریز برق متصل نموده و از آن استفاده کنید.

چگونه جاروشارژی را برقی کینم

تفاوت عملکرد در تبدیل جارو شارژی به مدل برقی

هنگامی که از حالت برقی جارو شارژی به جای حالت شارژی آن استفاده میکنید در عملکرد کلی دستگاه تغییری ایجاد نمیشود و تفاوت را تنها در موارد زیر می توان دید:

  • اینکه دامنه حرکات شما در حالت برقی به دلیل وجود پریز برق محدود تر از حالت شارژی میگردد اولین تفاوت در عملکرد جارو شارژی به برقی است.
  • این تغییر در میزان و نحوه تمیز کردن توسط دستگاه شما تفاوتی را ایجاد نمیکند.
  • یکی دیگر از تفاوت های عملکرد در تغییر حالت جاروشارژی به برقی محدود نبودن زمان استفاده است؛ زیرا در مدل شارژی شما برای مدت زمان استفاده محدودیت داشته و پس از اتمام شارژ دستگاه جارو شارژی شما خاموش میگردد اما در حالت برقی برای این موضوع محدودیتی وجود ندارد.

آیا برقی کردن جاروشارژی خطرناک است؟

اگر دستگاه شما به صورت تنظیمات کارخانه ای دارای درگاه باطری و برق می باشد، استفاده از هر کدام از این موارد هیچگونه خطری برای شما در پی نخواهد داشت. اما اگر تصمیم به تبدیل جارو شارژی خود به برقی دارید باید به شما هشدار دهیم با توجه به سروکار داشتن این دستگاه با برق این اقدام برای شما خطرناک بوده و جدا از انجام آن خودداری نمایید.

 نتیجه گیری از نحوه برقی کردن جاروشارژی

همانطور که گفته شد، با توجه به خطرناک بودن جریان برق بهتر است در هنگام خرید نیازهای خود را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید یک وسیله برقی مانند جارو شارژی کنید، بدین منظور کلیه مکان هایی که ممکن است از جاروی شارژی خود استفاده کنید را در نظر داشته باشید تا در هنگام خرید با خیالی آسوده اقدام به خرید از نوع برقی، شارژی و یا هر دو نوع نمایید تا با خیالی آسوده و رعایت نکات ایمنی از دستگاه خود استفاده نمایید.

2.6/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد