logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران

بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از قدیم ‌الایام تا کنون جاروکردن و تمیز کردن خانه از وظایف مهم خانه داری است. شما برای جاروکردن نیاز به یک جارو دارید، اگر یادتان باشد، قدیما از جاروهای دستی که از گیاه جارو درست می‌شد، برای جارو زدن خانه و حیاط استفاده می‌کردند. با ورود جاروبرقی به ایران دیگر نقش این جاروها در کارهای خانه کم رنگ تر شد. زیرا جاروبرقی جاروکشی رو سریعتر انجام می‌داد. چند سالی است که جاروبرقی های هوشمند وارد بازار شده ‌اند که عمل جاروکشی را سریعتر و آسان‌تر از جاروبرقی انجام ‌دهد. باتوجه به اینکه افراد زیادی به دنبال خرید جاروبرقی هوشمند هستند، بر آن شدیم که بهترین مدل های جاروبرقی هوشمند در ایران را معرفی نماییم.

قبل از اینکه در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به این موضوع بپردازیم، بهتر با جاربرقی هوشمند بهتر آشنا بشید، بعد به بهترین جاروبرقی هوشمند بازار بپردازیم.

جاروبرقی هوشمند یا رباتیک چیست؟

جاروبرقی هوشمند، در واقع به عنوان یک ربات در خانه برای جاروکشی عمل می‌کند. این جارو هوشمند دارای برس‌هایی است، که با آن سطح مورد نظر را جارو می‌زند. جاروبرقی هوشمند امکان تشخیص ارتفاع برای مواجه شدن با پله و بلندی را دارد، که بتواند تغییر مسیر بدهد. این جارو امکان جاروکشی کنج دیوار، زیر کابینت، میز و … را دارا می‌باشد.

بهترین جاروبرقی رباتیک در ایران کدام است؟

در ادامه به بررسی کیفیت جاروبرقی رباتیک در ایران می‌پردازیم، که شما کاربر گرامی با آنالیز آنها شناخت بهتری از هر کدام از این جاروبرقی‌های رباتیک به دست بیاورید. لازم به ذکر است که حتما مقاله را تا انتها مطالعه نمایید، تا با معیارهای خرید جاروبرقی رباتیک در بازار ایران هم آشنا شوید.

جارو برقی هوشمند سنکور مدل 7020BK

این جاروبرقی هوشمند ساخت کشور ژاپن است، که از قیمت مناسبی هم برخوردار می‌باشد. این جارو هوشمند سنکور دارای 3 برنامه تمیزکاری برای جارو زدن انواع سطوح مانند پارکت و سرامیک است. جاروبرقی هوشمند سکور از مانع‌هایی به ارتفاع 1 سانتی‌متری عبور میکند. همچنین با تشخیص پله و اثاثیه از سقوط و برخورد آن با وسایل جلوگیری می‌شود. اگر چرخ‌های این گجت هم قفل شوند دستگاه به صورت اتومات خاموش خواهد شد. یک قابلیت جالب این جارو هوشمند امکان تی کشیدن با دستما ضد استاتیک است.

جارو برقی هوشمند آریته  مدل 2711

جاروبرقی هوشمند مدل 2711 ساخت شرکت ایتالیایی آریته است، که از آن برای جاروزدن پارکت و فرش استفاده می‌شود. این جارو هوشمند وقتی شارزش بخواهد تمام شود به سوی پایه شارژ خود باز می‌گردد. جارو هوشمند فوق با سنسور تشخیص موانع و اختلاف سطح امکان برخورد و سقوط به صفر رسیده. نکته جالب درباره این جارو برقی هوشمند امکان تعیین برنامه تمیزکاری روزانه است. همچنین دارای فیلتر هپا هم می‌باشد.

جارو برقی هوشمند یوفی مدل RoboVac 11

یوفی یک برند چینی است، که اقدام به تولید  جاروبرقی هوشمند نموده و اکثرا در ساخت  لوازم خانگی اسمارت فعالیت می‌نماید. این جارو هوشمند دارای قابلیت تمیزکاری 3 نقطه ای با برس‌های چرخان، برس غلتان و مکش بالا می‌باشد. سنسور فروسرخ جاروبرقی هوشمند یوفی مدل روبووک برای جلوگیری از گیر افتادن آنها بین وسایل تعبیه شده است. جارو برقی هوشمند فوق به آسانی زیر مبلمان، میز و تخت را تمیز می‌کند.

جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Mop 2 Pro +

شیائومی یکی از تولیدکنندگان برتر در ساخت جاروبرقی رباتیک است. این شرکت چینی همواره سعی داشته که گجت‌]ای هوشمند خود را با جدیدترین فناوری خا روانه بازار کند. جاروبرقی هوشمند مدل پرو شیائومی از حسگر 3D VSLAM بهر ه می‌برد و جهت تمیز کردن بهتر ابتدا نقشه منزل را رسم می کند، سپس به نظافت خانه می‌پردازد. علاوه بر جارو زدن از این جارو رباتیکهم می توان برای تی کشیدن استفاده کرد. می‌توانید سرامیک، کفپوش و سنگ را هم با این جاروبرقی هوشمند تمیز کنید.این گجت همچنین قابلیت تشخیص موانع را نیز دارا می‌باشد. امکان اتصال به برنامه Mi Home را دارد، می‌توانید تنظیمات مختلف را روی آن ست نمود.

لیست قیمت بهترین جاروبرقی های رباتیک موجود در ایران

در جدول زیر لیستی از قیمت بهترین جاروبرقی های هوشمند در ایران آورده شده، که به شرح زیر است:

نام دستگاه مدل قیمت
جاروبرقی رباتیک سنکور SVC 7020BK 2850000 تومان
جارو برقی هوشمند آریته 2711 5320000 تومان
جارو برقی هوشمند یوفی RoboVac 11 7500000 تومان
جاروبرقی هوشمند شیائومی Mop 2 Pro + 18600000 تومان

جاروبرقی رباتیک چی بخریم؟

اینکه چه جاروی رباتیکی بخریم باید از این جاروبرقی های هوشمند که تعدادشون هم در بازار زیاده شناخت داشته باشیم. برای این که جاروبرقی رباتیک مناسبی انتخاب کنید، لازم است به این ویژگی‌های جاروبرقی هوشمند که به شرح زیر است، توجه نمود :

  • میزان مکش دستگاه
  • ابعاد بدنه
  • امکان برنامه دهی
  • صدای پایین

در این مطلب با بهترین مدل‌های جاروبرقی هوشمند در بازار ایران آشنا شدید، در صورتی که سوالی دارید می‌توانید در بخش دیدگاه همین مطلب مطرح نمایید.

 

4.2/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محبوب 14 اسفند 1400

    اطلاعات خوبی دریافت کردم لطفا مراکز معتبر فروش جار وبرقی خودکار را هم معرفی کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اسفند 1400

      میتوانید برای تعمیرات جاروبرقی هوشمند از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید و با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد