ویدیو نحوه تعویض موتور جاروبرقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور جاروبرقی قلب تپنده این دستگاه است و قطعا اختلال در کارکرد این قطعه می تواند عملکرد کل جاروبرقی را تحت شعاع قرار دهد، بروز اغلب خرابی ها در موتور جاروبرقی فقط و فقط با تعویض آن حل می شود اما انجام این تعویض بدون داشتن تخصص و آموزش برای کمتر مصرف کننده ای مقدور خواهد بود، اما اگر کمی دست به آچهار هستید به شما توصیه می کنیم تا با ما در ویدیو نحوه تعویض موتور جاروبرقی همراه باشید و خودتان در منزل بدون کمک تعمیرکار این کار را انجام دهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه سوال یا نظر به خصوصی در مورد نحوه انجام این کار داشیتید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

کاربران گرامی؛ نحوه انجام این کار به طور دقق در این ویدیو برای شما عزیزان شرح داده شده است و با همراهی ما در این ویدیو از مطالعه هر متن و مطلب دیگری بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی تعمیر موتور جاروبرقی

ما در این ویدیو از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا به شما به طور تصویری آموزش دهد تا چگونه موتور جاروبرقی را در منزل خود تعمیر نمایید، البته در نظر داشته باشید که این کار نیازمند تخصص می باشد و بدون داشتن دانش فنی انجام اینکار به راحتی امکان پذیر نخواهد بود، شما باید ابتدا اقدام به باز کردن دریچه های جاروبرقی نمایید و بعد با باز کردن پیچ ها اقدام به باز کردن جاروبرقی نمایید.

لوازم لازم در ویدیو نحوه تعویض موتور جاروبرقی

همانظور که در ویدیو تعویض موتور جاروبرقی مشاهده کردید برای انجام این کار نیاز به برخی وسایل داشت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • پیچ گوشتی یا دلر
  • یک موتور جاروبرقی جدید و سالم
  • دم باریک
  • انبردست

کاربران گرامی؛ علاوه بر این در صور بروز هرگونه خرابی در دستگاه خود می توانید برای رفع عیب دستگاه از خدمات تعمیر جاروبرقی در شرکت تعمیرات لوازم خانگی ای پی امداد استفاده کنید.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد زمانی 03 فروردین 1402

    سلام و تشکر جاروبرقی سامسونگ ۲۰۰۰ موتورش سوخته، موتورش سری f کف پهن لبه دار هست ولی تو چی بازار نتونستم هم سایزش پیدا کنم. همکاران گفتند موتور یونیورسال دیگه بگیر و داخل کاسه ش فیکس کن‌. برای من سوال پیش اومده قطعات داخل موتور رو داخل این موتور جابجا کنم یا با منجید یا مشابه اون دور تا دورش رو فیکس کنم تکون نخوره. ممنون میشم پاسخ بدید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 فروردین 1402

      سلام. اگر سایز و مشخصات موتور برای جاروبرقی مناسب باشد، می توانید آن را استفاده کنید.

      پاسخ دادن
  • شبنم اقدمی 18 شهریور 1401

    خیلی عالی بود واقعا سپاسگذارم

    پاسخ دادن
  • صراط 10 تیر 1401

    ممنون از آموزش خوب شما

    پاسخ دادن
  • علیرضا 14 فروردین 1401

    وقتی به برق میزنیم اصلا روشن نمیشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 فروردین 1401

      یا کلید مشکل داره و یا پلاتین های سیم جمع کن مشکل داره و یا در صورت داشتن برد الکترونیکی ، برد خرابه

      پاسخ دادن
  • ملکی هستم از قزوین 06 اسفند 1400

    با سلام در صورت امکان باز کردن قاب و تعمیر سیم جمع کن جارو برقی فیلیپس مدل fc 9199 رو برام پست کنید.

    پاسخ دادن
  • حمید 17 دی 1400

    لطفا نهوی تعویض بلبرینگ های جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴ را پست کنید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد