logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟ جاروبرقی یک ابزار تمیز کننده است که تقریباً در هر خانه ای یافت می شود و تصور تمیز کردن خانه بدون استفاده از جاروبرقی سخت است، اما اگر این دستگاه قدرت مکش کافی نداشته باشد، کثیفی روی فرش باقی می گذارد و بدتر از آن، گرد و غبار و ذرات ریز حساسیت زا را در هوا پخش می کند و شاید برایتان جالب باشد که علت باز کردن لوله جاروبرقی چیست؟ در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند وظیفه لوله جاروبرقی چیست؟ و چگونگی باز کردن لوله جاروبرقی اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از نحوه باز کردن لوله جاروبرقی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از نحوه باز کردن لوله جاروبرقی را مطرح کرده ایم.

وظیفه لوله جاروبرقی چیست؟
  • لوله جاروبرقی برای استفاده راحت تر جهت تمیز کردن است.
علت باز کردن لوله جاروبرقی
  • گرفتگی
  • گیر کردن زباله
چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟
  • می توان خیلی ساده با انگشت و یا پیچ گوشتی این کار را انجام داد.

وظیفه لوله جاروبرقی چیست؟

لوله جاروبرقی، لوله ای است که به خرطومی وصل شده و از آن طرف به فرچه جاروبرقی متصل می شود و می توان با استفاده از آن خیلی ساده تر زمین و فرش را جاروبرقی کرد و تمیز کرد. این وسیله می تواند بزرگ و کوچک شود و بسته به قدتان می توانید بزرگتر کنید و به سادگی تمام تر زمین را جاروبرقی بکشید. این لوله این اجازه را به شما می دهد تا همه ی قسمت های خانه را به راحتی تمیز کنید.

وظیفه لوله جاروبرقی چیست؟

علت باز کردن لوله جاروبرقی چیست؟

لوله جاروبرقی می تواند بدلایل مختلفی دچار گرفتگی شود. از جمله این موارد می توان به پرز اشاره کرد که علت اصلی گرفتگی های لوله جاروبرقی است. همچنین اشیای بزرگ نیز می تواند باعث این مشکل شود و گیر کردن اشیای بزرگ و لوازم شخصی نظیر جوراب می تواند باعث گرفتگی شود و مجبور شوید این گرفتگی را رفع کنید.

علت باز کردن لوله جاروبرقی چیست؟

چگونگی باز کردن لوله جاروبرقی

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟ برای باز کردن لوله جاروبرقی، آن را به طرف خود بچرخانید و به داخل آن نگاه کنید. از انگشتان خود یا یک ابزار نازک مانند پیچ ​​گوشتی استفاده کنید. استفاده از ابزار تیز مانند چاقو برای این کار مناسب نیست. برای از بین بردن گرفتگی از شیلنگ جاروبرقی، یک سر شلنگ را در سطل زباله قرار دهید و سر دیگر آن را یک دسته T یا فلش گیر به شلنگ وصل کنید و به آرامی به سمت جلو حرکت کنید تا گرفتگی برطرف شود.

اگر گرفتگی در محفظه جاروبرقی یا در پاکت است، با انگشت خود گرفتگی را لمس کنید و تا آنجا که ممکن است آن را بردارید. در صورت لزوم، می توانید از ابزار کوچکی مانند چاقو برای باز کردن لوله ها نیز استفاده کنید. اگر دستگاه شما پاکت دارد، آن را بیرون بیاورید و اگر چیزی روی آن آویزان بود، آن را با دست بردارید یا پاکت جاروبرقی را عوض کنید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین تراهنی 28 اسفند 1402

    سلام وقتتون بخیر باشه، ما توی خرطومی جاروبرقیمون یک پارچه ای گیر کرده، از طریق فشار آب یا فرو کردن شلنگ و ضربه زدن به آن نتونستیم خارجش کنیم، شما می دانید چی کار باید کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 اسفند 1402

      درود، با یک میله منعطف فلزی نازک و بلند داخل خرطومی فشار دهید. انتهای میله را خم کنید تا به شکل قلاب شود. سپس آن را از انتهای خرطومی وارد کرده و پارچه را بگیرید و خارج کنید.

      پاسخ دادن
  • سارا خلیلی 19 بهمن 1402

    با سلام و وقت بخیر، ما یه جارو برقی بیزل مدل BL101 داریم که قسمت مکنده یک بار به علت جارو کردن از لوله درآمد و چند بار آن را سفت کردیم، اما مجددا یک بار درآمد و به قسمت متحرک آن چسب ۱۲۳ زدیم. اما الان چسب در منافذ داخلی فرو رفته و قسمت متحرک ثابت شده با هرکاری که شده نتوانستیم قسمت مکنده را از لوله جدا کنیم. حالا برای جدا کردن آن باید چکار کنیم؟ با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 بهمن 1402

      درود، قسمت فلز را کمی روی شعله نگه دارید تا چسب نرم شده و امکان جدا شدن آن وجود داشته باشد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد