logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چگونه لوله جاروبرقی را تمیز کنیم؟

چگونه لوله جاروبرقی را تمیز کنیم؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چگونه لوله جاروبرقی را تمیز کنیم؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تمیز کردن لوله جاروبرقی و تمیز کردن سایر قسمت های جاروبرقی کمک بزرگی به سالم ماندن جاروبرقی می کند و شاید برای شما هم سوال شده باشد که علت مسدود شدن لوله جاروبرقی چیست. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند کاربرد لوله جاروبرقی چیست؟ و چگونه لوله جاروبرقی را تمیز کنیم؟ اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از چگونگی تمیز کردن لوله جاروبرقی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از چگونگی تمیز کردن لوله جاروبرقی را مطرح کرده ایم.

کاربرد لوله جاروبرقی
  • تمیز کردن آسان
  • جلوگیری از خم شدن حین تمیز کردن
دلیل مسدود شدن لوله جاروبرقی چیست؟
  • وجود مو
  • پرز
  • زباله بزرگ
چگونگی باز کردن لوله جاروبرقی 
  • می توانید با دست خیلی ساده لوله جاروبرقی را به چپ و راست کشیده و از خرطومی جدا کنید و اقدام به تمیز کردن نمایید.
طریقه تمیز کردن لوله جاروبرقی
  • اگر گرفتگی شدید است می توانید از یک شی دراز مثل سیخ استفاده کنید.
  • می توانید از آب برای تمیز کنید استفاده کنید.
  • اگر گرفتگی سطحی است می توانید از دست و انگشت استفاده کنید.

کاربرد لوله جاروبرقی چیست؟

این لوله فلزی قسمتی از لوله است که به دلیل سفت بودن به شما امکان می دهد در حالت ایستاده به راحتی روی زمین حرکت کنید و نیازی به خم شدن زیاد ندارید. همه این قطعات تمیز کننده ممکن است در برند خود تفاوت هایی داشته باشند. بنابراین عملکرد کلی آنها یکسان است. اما شاید مثلا نتوانیم ویژگی های جاروبرقی ال جی را روی جاروبرقی سامسونگ قرار دهیم.

علت مسدود شدن لوله جاروبرقی

اگر جاروبرقی شما مکش ضعیفی دارد و زباله ها را به خوبی جمع نمی کند، معمولاً لوله اولین چیزی است که باید بررسی شود. این امکان وجود دارد که جاروبرقی در حین جاروبرقی به طور تصادفی جسمی را بلعیده باشد یا مویی لوله جاروبرقی را مسدود کرده باشد. در هر صورت، وضعیت جالبی نیست و ولی می توان خیلی ساده مشکل را حل کرد و دوباره آن مکش دلخواه را بدست آورد.

علت مسدود شدن لوله جاروبرقی

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟

اکنون که لوله جاروبرقی گرفته است، باید برطرف شود. اگر گرفتگی ساده است، می توانید آن را با انگشتان خود انجام دهید. بهتر است با دستکش کار کنید. می توانید اتصال شلنگ به پایین جاروبرقی را با انگشت خود باز کنید. اگر گرفتگی لوله جاروبرقی شما عمیق است، بسته به قسمتی از جاروبرقی که گرفتگی دارد، به ابزارهایی برای رفع گرفتگی نیاز خواهید داشت. می توانید لوله را به حمام ببرید و با استفاده از آب و مایع شروع به شستن آن و رفع گرفتگی آن کنید.

چگونه لوله جاروبرقی را باز کنیم؟

نحوه تمیز کردن لوله جاروبرقی

ابتدا لوازم جانبی مانند لوله ها و اتصالات را از جاروبرقی جدا کنید، سپس از یک ضدعفونی کننده ترجیحاً در سینک یا وان برای شستشو استفاده کنید. مرحله بعدی شستن کیسه جاروبرقی برای تمیز کردن جاروبرقی است. همانطور که گفته شد می توانید از آب برای شستن لوله جاروبرقی استفاده کنید تا تمامی پرز ها از بین برود و اگر با دیدت سر و ته آن دیدید که لوله باز شده است، دیگر کار تمام است و باید بگذارید لوله خشک شود تا بتوانید از آن دوباره استفاده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد