logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم؟

چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم؟ نظافت برس جاروبرقی یکی از مهمترین مواردی است که در افزایش قدرت مکش دستگاه و همچنین جلوگیری از گرما و بهبود عملکرد قطعات داخلی تاثیر بسزایی دارد و در ادامه به اهمیت تمیز کردن برس جاروبرقی و نحوه تمیز کردن آن در آی پی امداد می پردازیم. همچنین می توانید در بخش نظرات، نظر خودتان را برای ما بنویسید.

اهمیت تمیز کردن برس جاروبرقی

گیر کردن مو و پرز به برس جاروبرقی باعث می شود تا مکش جاروبرقی کم شود و نتواند به خوبی زباله ها را از سطوح مختلف تمیز کند. تمیز کردن برس و لوله یکی از مهم ترین مواردی است که باید انجام داده شود تا قدرت مکش کاهش پیدا نکند و بتوان از جاروبرقی به خوبی و با مکشی بالا استفاده کرد.

اهمیت تمیز کردن برس جاروبرقی

نحوه تمیز کردن برس جارو برقی

چگونه برس جاروبرقی را تمیز کنیم؟ پس از تمیز کردن فیلتر جاروبرقی و تمیز کردن کیسه، نوبت به تمیز کردن برس و غلتک جاروبرقی می رسد. زباله ها، پرزها و موهای گیر کرده در این ناحیه، مکش جاروبرقی را مسدود کرده و مکش را کاهش می دهد. برای تمیز کردن برس جاروبرقی، از قیچی یا چاقو استفاده کنید تا موها و پرزهای گیر کرده در این ناحیه را پاک کنید. برای نظافت بهتر می توانید این قسمت را در آب قرار دهید تا فشار آب زباله های ریز را از بین ببرد. همچنین می توانید با استفاده از مسواک نیز برس را کاملا تمیز کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد