ویدئو بازسازی جاروبرقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی‌ها یکی از قدرتمندترین و گرانترین وسایل هر خانه هستند که که با استفاده از انها کارها بسیار سریعتر پیش میرود. در چند دهه قبل که جاروبرقی نبود مردم برای تمیز کردن از جاروهای دستی استفاده می‌کردند که کار جاروکردن بسیار وقت گیر و خسته کننده بود. اما با پیشرفت علم و ساخته شدن جاروبرقی‌ها این مشکلات رفع شد. البته جاروبرقیها نیز در هر مدل و برندی که باشند روز نیاز به تعمیر و بازسازی خواهند داشت. بازسازی جاروبرقی از خرید مجدد ان بسیار کم هزینه‎تر و به صرفه تر خواهد بود.

فیلم بازسازی جاروبرقی

تعمیر و بازسازی جاروبرقی به علت قطعاتی مختلفی که در استفاده شده نیاز به تخصص دارد. اما نگران نباشید شما با دیدن این فیلم به راحتی میتوانید جاروبرقی خود را به راحتی بازسازی نمایید. جاروبرقی ها معمولا از قطعاتی ساخته شده اند که توسط سیم پیچ هایی با یک دیگر در ارتباط هستند در هنگام بازسازی مراقب باشید که با انها آسیبی وارد نکنید. این فیلم را با دقت مشاهده کرده و مراحل آن را قدم به قدم انجام دهید.

*اکثر جاروبرقی ها دارای مدارهای الکتریکی می‌باشند، در هنگام جداسازی قطعات برای بازسازی مراقب باشید این مدارها و بردهای الکتریکی آسیب نبینند.

موتور جاروبرقی

از آنجا که کار اصلی در جاروبرقی موتور ان انجام میدهد این قطعه بیشتر دچار خرابی میشود. کار کردن زیاد موتور جاروبرقی ممکن است باعث خراب شدن و سوختن سیم پیچ‌های آن شود. در اکثر اوقات این سیم پیچ‎‎ها را میتوان تعویض کرد و دوباره مانند روز اول از آن استفاده کرد. شاید به نظر شما بازسازی این قطعه نا ممکن باشد. شاید تعمیر موتور جاروبرقی از تعمیر و بازسازی سایر قسمت‌ها سخت تر باشد اما غیر ممکن نیست مگر آنکه درجه خرابی در آن زیاد باشد.

وسایل و ابزار موردن نیاز برای باز سازی جاروبرقی

شما برای بازی سازی جارو برقی نیاز به وسایل و ابزارهای زیادی ندارید. تنها در برخی از موارد ممکن است شما بخشی از قطعاتی را که خراب شده اند  بازسازی آنها غیر ممکن است را تهیه نمایید. اما در نظر داشته باشید که بازسازی آن از خرید یک جاروبرقی نو کاملا به صرفه‌تر است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد