ویدیو بازسازی ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی جز آن دسته از لوازم خانگی است که به علت استفاده مکرر و زیاد و یا حتی شرایط بد محیطی باعث خراب شدن و آسیب به بدنه و اجزای آن می‌شود. ما با پدیده پوسیدگی و فرسودگی در مناطق ساحلی به علت شرایط بد محیطی بیشتر درگیر هستیم. زنگ زدگی و فرسودگی در بدنه و اجزای داخلی هر دستگاهی باعث ایجاد ظاهری بد به آن می‌شود. دور انداختن وسایل زنگ زده و فرسوده که قابل تعمیر و بازسازی هستند از نظر اقتصادی هزینه‌های گزاف در پی دارند زیرا شما بخواهید یک ماشین لباسشویی را جایگزین دستگاه قبلی کنید متحمل هزینه خواهید شد. با ویدیو بازسازی ماشین لباسشویی خود می‌توانید از این هزینه‌های اضافی و گزاف دور بمانید؛ برای انجام این کار به طور صحیح در این ویدیو از شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی بازسازی ماشین لباسشویی قدیمی

شاید شما هم به بازسازی ماشین لباسشویی خود فکر کرده باشید اما نحوه انجام آن را نمی‌دانستید و یا انتظار هزینه‌های زیاد داشته‌اید. اما باید به شما بگویم که تفکرات منفی خود را کنار بگذارید شما تنها با وسایل و ابزارهایی که همگی ما در خانه‌ها و کارگاه داریم میتوان به سادگی بازسازی لباسشویی را در خانه انجام داد، بدون هیچگونه پیچیدگی و سختی در کار.

*البته در بعضی از شرایط که خرابی و فرسودگی در دستگاه زیاد می‌باشد ممکن است کمی سختی کار شما را بیشتر و همچنین وقت بیشتری برای انجام بازسازی لباسشویی صرف کنید. اما در انتها هر چقدر با حوصله و دقت  زمان بگذارید، طبیعتا نتیجه مطلوب‌تری کسب خواهید کرد.

ویدیو بازسازی ماشین لباسشویی

اگر این فیلم را قدم به قدم و با حوصله و از همه مهمتر دقت انجام دهید، در پایان کار از کار خود شگفت زده خواهید شد. چون لباسشویی را که قصد دور انداختن آن را داشتید کاملا نو شده و مانند روز اول ظاهر زیبای خود را دارد.

لوازم و ابزارهای مورد نیاز برای بازسازی لباسشویی

  • سمباده نرم
  • خمیر بتانه
  • روزنامه
  • چسب نواری
  • پیستوله رنگ
  • مایع تمیز کننده
  • *فراموش نکنید که مهمترین ابزار شما دقت شماست.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد