ویدیو بازسازی توستر قدیمی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

همه ما در هنگام صبح ترجیح می دهیم که نان داغ به همراه صبحانه میل کنیم تقریباً همه افراد نان تست داغ را برای صبحانه خیلی دوست دارد دستگاههای توستر مانند سایر لوازم خانگی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد اگرچه توستر به دلیل ساختار ساده آن به راحتی قابل استفاده است اما گاهی عملکرد و کارکرد آن دچار عیب می‌شود شما به راحتی می توانید بعد از دیدن این ویدیو بازسازی توستر قدیمی خود که مدت ها از آن استفاده ای نداشته و در انباری گذاشته بودید؛ در ادامه با وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

طول عمر فر توستر

طول عمر توستر به نحوه استفاده ما بستگی دارد اما به صورت کلی انتظار می رود که یک تستر حدود ۵ تا ۱۰ سال بدون نیاز به تعمیر کار کند البته در نظر داشته باشید میزان مصرف مانیز بی تاثیر نیست همچنین عوامل دیگری مانند آب و هوای مرطوب و رطوبت ناشی از برشته شدن مکرر خوراکی ها می تواند خوردگی دستگاه را تسریع کند. تکان دادن توستر برای بیرون آوردن خرده های نان همچنین ضربه با اشیای تیز به شکاف ها می تواند به قطعات ظریف و یا اتصالات الکتریکی آسیب برساند همه این موارد باعث می شوند که از طول عمر دستگاه شما به شدت کاسته شود.

ویدیو نحوه تعمیر فر توستر

فرایند کار کردن فر توسترها بسیار پیچیده تر است توستر های معمولی و کوچک است البته قیمت این دستگاه‌ها نیز از توستر های کوچک بیشتر است به همین دلیل تعمیرات و بازسازی آنها بسیار به صرفه تر از خرید یک فر توستر نو میباشد. نحوه تعمیر و بازسازی فر توستر ها کار بسیار پیچیده ای نیست تنها کافیست تمام نکات ایمنی را رعایت کنیم.

وسایل مورد نیاز در ویدیو بازسازی توستر قدیمی

وسایلی که برای این کار لازم داری بسیار ساده هستند و در هر خانه ای و یا کارگاهی به راحتی پیدا می شود توجه داشته باشید که در هنگام استفاده ازهر وسیله ای تمام نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کنید وسایلی که نیاز دارید به شرح زیر می باشد

  • انبردست
  • دریل
  • مشعل گازی
  • آب و محلول چربی زدا
  • اسپری رنگ
  • سمباده
  • دستگاه پرچ
  • فرز برای باز شدن پیچ هایی که احتمالاً باز نمیشود

* البته گاهی اوقات شما به قطعاتی که خراب شده یا سوخته آن نیز احتیاج خواهید داشت

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد